quote:Op zondag 22 juli 2007 20:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is een heel andere cap ......
Was mijn eigen cap hoorquote:
Word er achter ook al gepest?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
[..]
zei ze dat? Dus Stijn is nog steeds niet terug?
Dan is hij ook al weggepest 'achter?' ( en ik maar denken dat die Stijn hier ook achter zat? Dat dat ook zo'n lowlife infantiel was? Maar het is dus alleen Flens? Met Marco Polo tegenwoordig?)
Die komen echt niet voor die wannabe hun Angels Place uit hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 19:33 schreef DrsH het volgende:
Nou het enige TV moment, voor Natasia, zou tussen zes plankjes kunnen zijn onder begeleiding van de Hells Angels
Mooi zoquote:
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:37 schreef Larisje het volgende:
Oe wat zei Natasia toch net tegen Lieke. Ze ergerde zich aan Nadia en Dennis die alweer over seks zaten te praten. En toen zei ze dat dat wel heel erg moeilijk was voor een single
en daarna herstelde ze zich gelukkig nog of voor iemand die haar partner thuis heeft zitten.
En maar blijven volhouden dat Wilgo en zij nog bijelkaar zijn.
Lees de SV van VOL terug van vannacht, je weet niet wat je hoort/leest.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Naaidieja praat over zoentjes en over sex alsof ze net 10 is geworden, vreselijk infantiel type
Lekker on topic weerquote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit de hele middag een klein beetje mee te lezen. Pagina na pagina, alleen maar negatief en nog eens negatief. Ik vraag mij af wie er nu erger zijn, de bewoners of de leden van het forum. Continu mensen slecht afschilderen, geeft dat nu het ultieme goede gevoel?
Bah, ik vind het de opstelling van veel mensen hier afschuwelijk en tendentieus. Vooral die lachjes als er weer eens iemand niet wil komen naar DGK. Vermoedelijk beseffen jullie niet dat er ook tientallen mensen hun boterham daar verdienen. Probeer toch ook eens wat positiever tegen dingen aan te kijken. Dit moest ik even kwijt, fijne avond verder!
Dank je voor je bijdrage. Klein adviesje.....lees geen COS meer, scheelt een hoop ergernis.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit de hele middag een klein beetje mee te lezen. Pagina na pagina, alleen maar negatief en nog eens negatief. Ik vraag mij af wie er nu erger zijn, de bewoners of de leden van het forum. Continu mensen slecht afschilderen, geeft dat nu het ultieme goede gevoel?
Bah, ik vind het de opstelling van veel mensen hier afschuwelijk en tendentieus. Vooral die lachjes als er weer eens iemand niet wil komen naar DGK. Vermoedelijk beseffen jullie niet dat er ook tientallen mensen hun boterham daar verdienen. Probeer toch ook eens wat positiever tegen dingen aan te kijken. Dit moest ik even kwijt, fijne avond verder!
Ik vind je nu wel erg negatief hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dart bordquote:Op zondag 22 juli 2007 20:42 schreef wolferl het volgende:
Denniks heeft het bord verkeerd om.
Dat is normaal. Het leuke positieve gedeelte gebeurt meestal sávonds en s'nachts.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jammer dat we ons zonnetje in huis moeten missenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
jaquote:Op zondag 22 juli 2007 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Jammer dat we ons zonnetje in huis moeten missen![]()
Probeert Dennis de stukken al op elkaar te stapelen ?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:46 schreef riri het volgende:
dennis staat al schaak![]()
hij moet altijd zolang nadenken
lieke kan zo lekker aanvallen![]()
damquote:Op zondag 22 juli 2007 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeert Dennis de stukken al op elkaar te stapelen ?
Nou ben ik het echt zat. Ik bezit niet voldoende sociale vaardigheden en voldoende geactiveerde hersencellen om een discussie op niveau te voeren. Ik wordt er doodmoe van als elke post tot in de derde graad van de eerste hoofdletter tot aan de laatste punt geanalyseerd wordt en de desbetreffende poster in een hoekje wordt gedrukt om met een antwoord te komen dat naar genoegen is van de analyticus. Ik dacht mij redelijk 'op niveau' uit te drukken op dit forum, maar als ik dit weer over me heen moet laten gaan bedank ik er even voor tot een nader tijdstip.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je bent echt niet onbehandelbaar, maar het zal een lange, pijnlijke weg worden! Sterkte!quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waar hadden ze het over?quote:Op zondag 22 juli 2007 20:52 schreef tony38 het volgende:
ja weer streamlock!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 22 juli 2007 20:51 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent echt niet onbehandelbaar, maar het zal een lange, pijnlijke weg worden! Sterkte!
t Is weer een beetje weinig haar aan de voorkant ofzo..quote:Op zondag 22 juli 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind het nieuwe Natasjahaar niet mooi trouwens...... ze heeft soms best mooi haar.
Laat ik dat nu over velen hier denken! Als mijn collega's de houding houden die velen hier laten zien, dan had ik verdomd snel een andere werkgever. Come on, er gebeuren ook genoeg leuke en positieve dingen daar, spreek daar eens over i.p.v. iedereen en alles naar beneden te halen. Laat de cirkel eens de andere kant op gaan. Een grap, een grol of cynisme is zeer welkom, maar dit gaat echt de hele middag al door. En dan te bedenken dat het Vol.nl nog vele malen erger is.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:51 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent echt niet onbehandelbaar, maar het zal een lange, pijnlijke weg worden! Sterkte!
Als dat zo is geeft Lieke ze toch niet, ze heeft nog wat tegoed van dennix.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:00 schreef STAP01 het volgende:
Lieke en Dennis spelen toch niet voor contactpunten? In Villa vandaag staat van wel.
Triest!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:03 schreef Clank het volgende:
Natasia vindt zichzelf een ontzettend lekkere chick....
Die heeft ze wel bij zich omdat ze haar zus/vriendin wouw bellen maar heeft ze niet ingezet ofzo, foutje van de redactie dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:00 schreef STAP01 het volgende:
Lieke en Dennis spelen toch niet voor contactpunten? In Villa vandaag staat van wel.
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:08 schreef neehe het volgende:
Jaap, ga even bij dennix staan en laat een grote vette scheet in zijn haar, is hij gelijk over de zeik. poort
Heb jij last van je ogen ofzo, Bokito heeft ook geen mooi haarquote:Op zondag 22 juli 2007 20:56 schreef mootie het volgende:
Ik vind het nieuwe Natasjahaar niet mooi trouwens...... ze heeft soms best mooi haar.
Soms wordt er echt best een aardig kapsel ingenaaid!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb jij last van je ogen ofzo, Bokito heeft ook geen mooi haar
Lijkt me meer dat iedereen daar door Natasia genaaid wordtquote:Op zondag 22 juli 2007 21:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Soms wordt er echt best een aardig kapsel ingenaaid!![]()
en het komt helemaal niet in haar op dat het gedrag van de asos in de kooi de oorzaak wel eens kunnen zijn???quote:Op zondag 22 juli 2007 20:00 schreef milk-shake het volgende:
Natas zegt dat wij als het ware de show om zeep helpen ...als er niemand meer wil komen naar dgk hahahahahaha
Op zich was het de bedoeling om er een RLS van te maken waar mensen intens mee mee zouden gaan leven.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze is lelijk, en stom verlegen stil saai.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
Nadia's ex waar ze nog van houdt heeft nu een lelijk stom meisje......... goh......
Kameloeon? Ik noem dat schizofreenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natasia is een vrouw van uiitersten. Soms lelijk, als ze boos is. Soms, als ze goed in haar vel zit vind ik haar een knap en vriendelijk gezicht hebben. Ik vind haar een soort van kameleon.
Weet iemand waar Huub zit?
Huub ?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natasia is een vrouw van uiitersten. Soms lelijk, als ze boos is. Soms, als ze goed in haar vel zit vind ik haar een knap en vriendelijk gezicht hebben. Ik vind haar een soort van kameleon.
Weet iemand waar Huub zit?
Koffie en cake is denk ik handigerquote:Op zondag 22 juli 2007 21:19 schreef Dark het volgende:
Natasia vindt het leuk dat ze allemaal verschillende wijnen heeft leren drinken, die gaat ze straks ook allemaal in huis halen en altijd champagne in de koelkast hebben.
Vermoedelijk een kind van de straat. Het was toch haar begeleider of zo die een paar maanden geleden is overleden? Ze kent maar één soort van verdediging en dat is verbaal er vol overheen gaan. Ze heeft wel de skills vind ik om het redelijk snel weer goed te maken. Hoe vaak ze niet met Huub in de clinch heeft gezeten maar net zo vaak zit ze een dag later weer met hem te knuffelen.quote:
Gelukkig laat jij je niet zo meeslepenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op zich was het de bedoeling om er een RLS van te maken waar mensen intens mee mee zouden gaan leven.
En dat zie je nu gebeuren
Sommige trekken de gebeurtenissen vanachter hun PC zich zo erg aan, nog erger dan de mensen die het in de realiteit betreft
Ze vergeten gewoon dat dit een gestuurd reality soap/drama is
Dat was dus precies de bedoeling, Johny got them by the balls
Wat wel apart is, is dat sommigen hier wel erg ver in gaan en zelfs sponsoren benaderen en zo om alstjeblieft de medewerking aan dat verderfelijke programma te stoppen, terwijl ze zelf betalen voor streams en zelfs tientallen euro's belkosten over hebben om hun favoriet te steunen het programma te sponsoren
Gezinstattoo ?? in plaats van dopen of besnijden ofzo krijgen ze een tattoo, of hoe moet ik dat zien ?? hhaalllooooo trouwens iedereen weerquote:Op zondag 22 juli 2007 21:13 schreef mootie het volgende:
Amanda's familie gezin heeft een gezinstattoo, een vlinder. Jordan, een dikke tietenmodel uit Engeland heeft hem ook.
Yep, en dit is Cos, en ellenlange verhandeling over bewoners, kijkers, streamers etc etc horen hier niet thuis.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk een kind van de straat. Het was toch haar begeleider of zo die een paar maanden geleden is overleden? Ze kent maar één soort van verdediging en dat is verbaal er vol overheen gaan. Ze heeft wel de skills vind ik om het redelijk snel weer goed te maken. Hoe vaak ze niet met Huub in de clinch heeft gezeten maar net zo vaak zit ze een dag later weer met hem te knuffelen.
Dat zegt niet alleen wat over Natasia maar ook over Huub. Alleen zal jij het bij hem wel kenmerken als een slechte eigenschap maar bij Natasia is dat een goede eigenschap.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vermoedelijk een kind van de straat. Het was toch haar begeleider of zo die een paar maanden geleden is overleden? Ze kent maar één soort van verdediging en dat is verbaal er vol overheen gaan. Ze heeft wel de skills vind ik om het redelijk snel weer goed te maken. Hoe vaak ze niet met Huub in de clinch heeft gezeten maar net zo vaak zit ze een dag later weer met hem te knuffelen.
Nou dat vind ik nu ook, toen ik dat hier ter sprake bracht werd ik bijna onvrijwillig opgenomen!!quote:Op zondag 22 juli 2007 21:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom je wel opzoeken. Schrijf jij eens een kaart namens Fok dat je wil dat Dennis eens tegen Huub gaat schaken. Ik wil die twee, ze zijn volgens Jaap aan elkaar gewaagd, tegen elkaar zien spelen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:24 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nu ook, toen ik dat hier ter sprake bracht werd ik bijna onvrijwillig opgenomen!!
wat is datquote:Op zondag 22 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
Natasja is binnen zeer niet al te lange korte tijd loesoe. Haar woorden!!
Een maandje tochquote:Op zondag 22 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
Nou dat vind ik nu heeeelll sociaal van je!! ga ik zeker doen!!!! maar ik vind jaap ook wel leuk en kan niet tegen huilende mannen!!! en een van die 2 gaat huilen, want ze zijn beide zeer emotioneel ingesteldquote:Op zondag 22 juli 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kom je wel opzoeken. Schrijf jij eens een kaart namens Fok dat je wil dat Dennis eens tegen Huub gaat schaken. Ik wil die twee, ze zijn volgens Jaap aan elkaar gewaagd, tegen elkaar zien spelen.
Ik denk dat ze gaat als haar kids terug zijn van vakantie. Enig idee wanneer dat is?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:27 schreef mootie het volgende:
Was haar dochter niet net thuis gekomen?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gaat als haar kids terug zijn van vakantie. Enig idee wanneer dat is?
Haar dochter is vandaag terug gekomen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gaat als haar kids terug zijn van vakantie. Enig idee wanneer dat is?
Volgens Natas komt Yenna volgende week terug uit SU.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan, natte vinger, nog een weekje en weg? Wat zei Lieke er over? Zeer binnenkort toch, ik heb ooit eens een datum gehoord van 2 augustus of zo.quote:
Iquote:Op zondag 22 juli 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op zich was het de bedoeling om er een RLS van te maken waar mensen intens mee mee zouden gaan leven.
En dat zie je nu gebeuren
Sommige trekken de gebeurtenissen vanachter hun PC zich zo erg aan, nog erger dan de mensen die het in de realiteit betreft
Ze vergeten gewoon dat dit een gestuurd reality soap/drama is
Dat was dus precies de bedoeling, Johny got them by the balls
Wat wel apart is, is dat sommigen hier wel erg ver in gaan en zelfs sponsoren benaderen en zo om alstjeblieft de medewerking aan dat verderfelijke programma te stoppen, terwijl ze zelf betalen voor streams en zelfs tientallen euro's belkosten over hebben om hun favoriet te steunen het programma te sponsoren
ooooooooo en nu begin jij sellufquote:Op zondag 22 juli 2007 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien komt haar zus wel in haar plaats, want er komt er eentje voor terug
Ja Natasja zei een paar dagen geleden tegen Brian (zonder zender) dat ze twee augusus zou gaan. Brian reageerde "de tweede" en toen kwam de stem dat Natasja haar zender om moets doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan, natte vinger, nog een weekje en weg? Wat zei Lieke er over? Zeer binnenkort toch, ik heb ooit eens een datum gehoord van 2 augustus of zo.
Hoeft niet meer ! Zojuist gefotosjopped en op de (virtuele) post gedaan.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Schrijf jij eens een kaart namens Fok
2 augustus is een donderdag, volgens mij de dag dat er daar wel vaker acties zijn. Het zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:35 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja Natasja zei een paar dagen geleden tegen Brian (zonder zender) dat ze twee augusus zou gaan. Brian reageerde "de tweede" en toen kwam de stem dat Natasja haar zender om moets doen.
Kun je nagaan hoe zat hij haar dan was dat hij nog liever voor een hork gaatquote:Op zondag 22 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
Nadia's ex waar ze nog van houdt heeft nu een lelijk stom meisje......... goh......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |