Duh... je weet toch dat Amanda zelf een kapsalon heeft gehad?! Die kan dr eigen haar wel doenquote:Op zondag 22 juli 2007 19:48 schreef F04 het volgende:
waarom wil Amanda geen kapper?
Doei Erica.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
nou ik hou het vandaag voor gezien want ik verwacht geen dynamische acties meer,
mensen een fijne streamavond
![]()
Deelnemers ook. Huub in ieder geval, zwaar bedreigd met de dood! Op een bepaald moment zelfs dagelijks en zeer groots.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:20 schreef F04 het volgende:
Tjonge, er word wel veel personeel avn DGK bedreigd,
Ik ga met Erica mee nog ff stoeien onder het dekbedquote:
Veel plezier Dr.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik ga met Erica mee nog ff stoeien onder het dekbed![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zei ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft echt de gave om te bonden met de guy's. Hij wil niet in de sauna, daar zitten Jaap en Brian en met Huub heeft hij nix.
Dan maar naar de kapsalone.
Hangen er bij jullie ook camera's? Ik zou het lekker erboven doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij is minder erg dan Natrasja toch? ( als ik ergens op afknapte was het Eric in de rol van Natrasja. Wat een vreselijke nep was dat zeg! Echt een klap van de molen big time. )quote:Op zondag 22 juli 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix heeft echt de gave om te bonden met de guy's. Hij wil niet in de sauna, daar zitten Jaap en Brian en met Huub heeft hij nix.
Dan maar naar de kapsalone.
Je kunt de TT toch aanpassen?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
TT:
Carlos is helemaal niet bedreigd !
Hij heeft 6 boze mails gehad.
gezelliequote:Op zondag 22 juli 2007 19:52 schreef DrsH het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat was het alter ego van Eric Engerd. Dennix heeft niet eens een ego.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:55 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hij is minder erg dan Natrasja toch? ( als ik ergens op afknapte was het Eric in de rol van Natrasja. Wat een vreselijke nep was dat zeg! Echt een klap van de molen big time. )
ohhh, wat zeurt hij dan? Dan belt hij op om Lieke daarop aan te spreken?quote:Op zondag 22 juli 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
TT:
Carlos is helemaal niet bedreigd !
Hij heeft 6 boze mails gehad.
Ik heb alleen op Nowlive die boze berichten over Carlos gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |