quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ricardo-morais_sport
Wauwww![]()
Ja precies, ik dacht al. Heb er nog niet zoveel ervaring mee. Het is ook nog meer uit interesse voor, misschien, later.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:07 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je gaat toch niet "trainen" om 1,6kg te verliezen? Het gaat er toch niet om om <70kg in de ring te stappen? Je moet gewoon <70kg op de weegschaal staan. 71,6kg is nog vrij klein voor een <70kg divisie. Een potje voetballen en je hebt dat eruit, of een tijdje in de sauna zitten. Maar ik denk dat de hele avond ervoor niet eten of drinken en de volgende dag tot aan het wegen ook niets eten en drinken meer dan voldoende is. DIe 71,6kg is vaak met een enigzins gevulde maag en volledig gehydrateerd.
Ah die site kende ik natuurlijk al, maar ik zal me ff op het forum registreren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:38 schreef Jajong het volgende:
Dat lukt wel hoor. kijk op de forums van www.sherdog.net even voor meer info.
Voor de geinteresseerden :quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:57 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
![]()
Ook dat gevecht tegen Thompson, 11 seconden. Fedor lacht zelfs,![]()
Dat is idd best verbazend, zo snel zijn range gevonden, alles zit er ook vol op en erg snelle handjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ricardo-morais_sport
Wauwww![]()
Ik ben 1.90m valt nog mee dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Ah die site kende ik natuurlijk al, maar ik zal me ff op het forum registreren.![]()
Jij was toch bijna 2m, zit jij in de -72kg divisie?
Je kan het speeltje definitief weggooien. Ik heb het uiteraard over het vetpercentage gehad en niet de BMI. Het vetpercentage bij het invoeren van een bepaald gewicht en lengte varieert nauwelijks (0,1%) wanneer verschillende personen van verschillende formaten het speeltje vasthouden (12-jarige meisjes van 40kg, mannen van net 60kg en geen grammetje vet of mijzelf). Bij iedereen gaf het een vetpercentage van 35% bij een gewicht van 86,6kg en een lengte van 1.70m. Wat bij mij toch zeker zo'n 15% te hoog is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef roepdeman het volgende:
Ik heb geen idee wat voor raar getal je krijgt behalve als het om de BMI gaat. Zelf nooit naar gekeken maar volgens deze site geeft de BMI een schatting van het gezondheidsrisico van het lichaamsgewicht. Het gaat er bij de BMI dus niet om wat cosmetisch gezien het mooiste is. Voor meer duidelijkheid moet je op die site kijken maar ik denk niet dat wij als sporters er iets aan hebben.
Wat vetpercentage betreft geeft die meter bij mij 8,7 procent aan wat vrijwel gelijk is aan de resultaten van mijn metingen die ik heb laten doen.
Ben jij vierkant?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:38 schreef sampoo het volgende:
bij een gewicht van 86,6kg en een lengte van 1.70m.
Nee, ik heb Crocop-benen.quote:
Vovchanchyn is breed, joh! Ik zag m een keer naast Fedor op een foto en hij is breder dan Fedor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:23 schreef sampoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb Crocop-benen.Een beetje een mini-variant van Vovchanchyn qua postuur (die is 1,73m en heeft lange tijd 107kg gewogen in de HW-divisie, al is hij in onderstaand plaatje eerder 95kg).
![]()
[afbeelding]
Jij?
correctie, 78 kilo. Ik begin dus eindelijk aan te komen. Na een half jaar pas helemaal droog.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben 1.90m valt nog mee dus. Ik weeg nu ong. 74 kilo.
Ah, je hebt niet zo'n grote frame/spiermassa? Ik sta als iemand van 1.75, -72kg niet graag t.o.v. iemand van 1.90. Maar ben dan ook boksen gewend.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
correctie, 78 kilo. Ik begin dus eindelijk aan te komen. Na een half jaar pas helemaal droog.
vovchanchyn is old scoolquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:23 schreef roepdeman het volgende:
"die is 1,73m en heeft lange tijd 107kg gewogen "
Holy Hell!! Breder dan Fedor? waarom is hij nooit aan een titel geraakt? of misschien wel maar ik heb niet van hem gehoord..
![]()
Bodyshotsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:42 schreef Dacide het volgende:
Vovchanchyn slaat zeker harder dan crocop.. fedor ook ja..
Fedor however is absoluut geen striker (in de traditionele zin van het woord)... fedor is meer een grondwerker vind ik. (sambo achtergrond). Ook al staat hij staande absoluut zijn mannetje.
Crocop is echt veel preciezer met het plaatsen van zijn stoten in vergelijking met vovchanchyn.
Khartinaov vind ik ook zo'n ontzettend precieze striker (zie match versus ninja rua)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |