Dat vind je een normaal ontbijt? Jezus hoe krijg je het allemaal wegquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:42 schreef Klaagbak het volgende:
[..]
Eindelijk een normaal ontbijt, paar maisbollen met gekookte worst en een turkse pizza![]()

Had gister maar de helft opgegeten en nu, mijn neiging volgend, de andere helft gewokt. Dat vond ik echt lekkerder! Zelfs gewokte radijsschijfjes zijn lekker. (die zaten er namelijk ook in).quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had, geinspireerd door jullie ook zo'n salade gehaald en ik vond het ook wel lekker, maar had toch de neiging om het op hoog vuur ff te wokken![]()

Dat heb ik hier nu ookquote:

waarom drink je dat water niet dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb overal flesjes water slingeren

Ramses? Shaffy?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Nortonnetje
Weekend![]()
En vanavond naar Ramses

receptje plies, of doe je daar niet aan (geheim van de kok ofzo)quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:41 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren zelf Rendang gemaakt (Indonesische rundvleesstoofschotel) en die was echt perfect gelukt, met witte rijst en komkommersalade.
Vanavond nog geen idee, eens kijken of ik hier inspiratie op kan doen

Oeiii het was erg smakelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben bezig met een aardappelsalade met spekjes![]()

Ziet er erg lekker uit popolonquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:12 schreef popolon het volgende:
Zalm op de bbq-gril.
Met paprika, ui, courgette, biefstuk en wat aardappetltjes.
Net gemaakt:
[afbeelding]
Zalmsticks.

We zullen zien, ik gooi ze er straks op. Eerst nog een wodka met een biertje erbij.quote:

Niet teveel drinken, dadelijk vergeet je je spiesjes en dan zijn ze zwartquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef popolon het volgende:
[..]
We zullen zien, ik gooi ze er straks op. Eerst nog een wodka met een biertje erbij.

Een filmpje van Pastoralequote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Zie blogje
Nu water, en zometeen een lekker chileentje

Wederomquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:00 schreef conleche het volgende:
wodkaatje met ijs en zakje snack a jacks barbeque-smaak

Dat had je laatst ook al en toen vroeg ik me ook al af wat dat was.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:03 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond maar eens wat bij elkaar rommelen in de keuken
Risottorijst, champ. mix, nasigroenten, uitje, knofje en kipreepjes
Nu een rood nortonnetje.

quote:Op zondag 29 juli 2007 18:04 schreef conleche het volgende:
Dat had je laatst ook al en toen vroeg ik me ook al af wat dat was.![]()

Makkelijk en lekker he die wokgroenten!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Wederom![]()
Vanavond doe ik makkelijk: van iglo heb ik diepvrieswokgroenten Tikka Masala en daarbij, ook uit de diepvries, reuzengarnalen. Met rijst of mie dat weet ik nog niet. Hoop dat het lekker is; heb die iglogroentes nog niet geprobeerd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |