Neem voor mij ook gelijk even meequote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:57 schreef Qwea het volgende:
ik denk dat ik zometeen met mn hond ff naar de bakker loop en ham kaas broodjes ga halen
Eindelijk een normaal ontbijt, paar maisbollen met gekookte worst en een turkse pizzaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:10 schreef Klaagbak het volgende:
Net een stuk watermeloen gegeten, maar ben er misselijk van geworden en heb nog steeds honger. Denk dat ik straks maar even naar de C1000 ga...
Dan heb je geen goede pruimen gekochtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
6 pruimen op, wat een smakeloze dingen
Je mag ook hier komen eten, pistoletje met chinese tomatensoepquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:
Mooi, ga ik mijn dochter halen bij de buren om te komen eten, zit ze daar al aan tafel![]()
Denk dat ik maar een broodje dan maak voor mezelf zo![]()
Liefquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je mag ook hier komen eten, pistoletje met chinese tomatensoep
Dat vind je een normaal ontbijt? Jezus hoe krijg je het allemaal wegquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:42 schreef Klaagbak het volgende:
[..]
Eindelijk een normaal ontbijt, paar maisbollen met gekookte worst en een turkse pizza![]()
Had gister maar de helft opgegeten en nu, mijn neiging volgend, de andere helft gewokt. Dat vond ik echt lekkerder! Zelfs gewokte radijsschijfjes zijn lekker. (die zaten er namelijk ook in).quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had, geinspireerd door jullie ook zo'n salade gehaald en ik vond het ook wel lekker, maar had toch de neiging om het op hoog vuur ff te wokken![]()
Dat heb ik hier nu ookquote:
waarom drink je dat water niet dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb overal flesjes water slingeren
Ramses? Shaffy?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Nortonnetje
Weekend![]()
En vanavond naar Ramses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |