Ik zet eff neer wat ik zelf er nog van weet, en heb niet echt een exacte recept voor je.quote:
Ja, dat heb ik nou ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:08 schreef Qwea het volgende:
bieten met een slavink.
Ik heb opeens ook best zin in lasagne. Maar ja, gisteren al pizza gehad
Da's mijn favo salade! Die biefstuk reepjes zijn net beef jerkies, en de teriyaki saus met sesamzaadjes en gebakken ui maken het echt helemaal af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Net bij appie voor vanavond maaltijdsalades biefstuk teryaki gekocht, zag er erg lekker uit, hopelijk is het ook echt zo
Bewaar je wat voor mij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb net bosbessen gekocht op de markt
En nu ben ik vrienden aan het maken op de afdeling.
Hèhè. Bang van niet.quote:
gebakken ui?, dat is toch kokos.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's mijn favo salade! Die biefstuk reepjes zijn net beef jerkies, en de teriyaki saus met sesamzaadjes en gebakken ui maken het echt helemaal af.
OT: flesje water
sesamzaadjes, gebakken ui, en kokossnippers tochquote:
gebakken ui weet ik niet, maar what the heck, hij is wel verdomd lekker.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sesamzaadjes, gebakken ui, en kokossnippers toch
Weet niet uit mijn hoofd.![]()
Ik vond het bijzonder smakelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Net bij appie voor vanavond maaltijdsalades biefstuk teryaki gekocht, zag er erg lekker uit, hopelijk is het ook echt zo
Ja ik dacht nog, die Golfer vindt beef jerkies lekker, dus dan zal 'ie die AH Teriyaki salade ook wel lekker vinden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het bijzonder smakelijk.
Voor herhaling vatbaar.
Het zijn geb. uitjes, kokos en sesam, en die dressing, echt echt heerlijk!!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik dacht nog, die Golfer vindt beef jerkies lekker, dus dan zal 'ie die AH Teriyaki salade ook wel lekker vinden.
ik ookquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:38 schreef phileine het volgende:
stt niet zeggen pop, ik dróóm van haring de laatste tijd...
Ik had, geinspireerd door jullie ook zo'n salade gehaald en ik vond het ook wel lekker, maar had toch de neiging om het op hoog vuur ff te wokkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 19:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zijn geb. uitjes, kokos en sesam, en die dressing, echt echt heerlijk!!!
Een etentje maken, wat klinkt dat leukquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond etentje gemaakt met vooraf biersoep (viel bij meneer zeer in de smaak, ik vond het wel heel erg naar bier smaken haha), kalfsschnitzel (zelf gepaneerd natuurlijk) met paddestoelenroomsaus, frietjes en gevulde paprika en als dessert een bewerkelijk sinaasappelschuimtoetje. Alleen smaakte dat heel erg naar zo'n Mona toetje van de maand, dus dat was wel jammer voor de hoeveelheid werk![]()
Iets met eerst 2 dl melk opwarmen, dan 1 dl slagroom erin, een kaneelstokje en citroenschilletje en dat 10 minuten laten trekken. Dan 1 dl melk aangemaakt met bloem (30 gram?) toevoegen en 2 flesjes bier (ik heb trappistenbier gebruikt), op het laatst nog wat suiker (25 gram) en de zoete soep is klaar. Kaneelstokje en citroenschil verwijderenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:51 schreef golfer het volgende:
Wat is het recept van die biersoep, Isa?
Klinkt erg interessant.
Romantisch hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:57 schreef Isabeau het volgende:
We hebben wel buiten op het balkon met kaarsjes aan gegeten. Gelukkig is het balkon overdekt, want het regende best hard![]()
Ah, Isa heeft ook een kwakje zure room in haar opengesperde aardappel gekregen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Romantisch hoor.![]()
We zien je binnenkort in OUD posten?![]()
Stereo!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, Isa heeft ook een kwakje zure room in haar opengesperde aardappel gekregen?![]()
OT: Bavaria Malt
Ik herleef mijn pubertijd, heb echt een deja vu weekquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Stereo!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb jij met kwakjes eigenlijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |