Nee het had volgens mij te maken met de bodyguard omdat hij over Talpa begon.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap gaat in tegen de bodyguard en streamlock.
[afbeelding]
idd, wordt een streamlockavond vermoed ik.quote:
En nu mag de telefoon gaan van mij. Laat die 6 losers hun verlies 's dragen. Dat zij niet op van die leuke ideeën komen.. jammer dan!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:47 schreef MissSomebody het volgende:
Eten komt niet beneden volgens de bende van 6
lol zet je ook kleppen af, Huub zou hetzelfde doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef lorence1 het volgende:
ze snappen de humor niet
die gasten zijn nog dommer dan dom![]()
Hij kan moeilijk op 2 plekken tegeliijk zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Carlaa het volgende:
de bewaking moest de kok toch ook beschermen?
die heeft nu al spijt dat die gekomen isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat de kok nooit lukken om normaal te koken.
Juist de eerste reactie van Amanda vond ik leuk, en dat was ook harder aangekomenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
In plaats van dat ze het sportief opvatten vanwege deze geniale opzet gaan waarschijnlijk hun nieveau tonen.
Komt goed uit, ze zijn al gekleed voor een deftig afscheid.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:49 schreef Brici het volgende:
natasia verstopt alles EXIT!
Dit etentje is nog een reactie op dat ze de afgelopen week niet met de groep mochten eten.. hun eten werd opgegeten enz. Deze actie van Huub en Lieke is gewoon grappig.. maar moet weer uitmonden in iets 'akeligs' van de Febo natuurlijk. Leuke tv scoort niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:49 schreef koemleit het volgende:
lol al die reacties hier.
Als het andersom was waren de reacties hier: "lol ze krijgen hun plan terug in hun gezich, geniaal die huub".
Ze hadden gewoon die bootcampclub uit moeten nodigen als bescherming, dan was het wel geluktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef koemleit het volgende:
tja het was dan ook gewoon een dom idee
gelijk heeft diequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef Darklight het volgende:
de kok gaat naar huis
Deze aktie is gewoon oerdom.... de 6 kregen onderling al wat ruzie en scheurtjes... nu zijn Huub en Lieke weer target... oerdom.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit etentje is nog een reactie op dat ze de afgelopen week niet met de groep mochten eten.. hun eten werd opgegeten enz. Deze actie van Huub en Lieke is gewoon grappig.. maar moet weer uitmonden in iets 'akeligs' van de Febo natuurlijk. Leuke tv scoort niet.![]()
Nee, Huub en Lieke snappen het niet. Aktie reaktie....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:53 schreef tipsch het volgende:
redactie snapt het weer niet, pannekoek pannekoek, zoek alsjeblieft een andere baan
ik meld me aan als bedieningquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:54 schreef Deisyy het volgende:
We hebben hier toch een kok, Rob de kok toch? Kan hij er niet ff heen met een extra bodyguard?
nja het is toch haar schuld?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:54 schreef Dementor het volgende:
Dat heb je slecht geregeld Lieke.
Wat is de Huub toch een loser om meteen haar de schuld te geven.
gatver wat een lullo weer die Huubquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke krijgt de schuld van Huub, ze had het beter af moeten timmeren...
Deredaktie is niet stom in deze maar Huub en Lieke. Face it.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als die stomme redactie nu eens bijtijds ingrijpt krijgen ze een keer een programma die WEL deugd.
Het plan van Lieke en Huub getuigt van humor. Zo willen ze het toch zien tegenwoordig?
Laat die domme actie van dat debiele zestal dan stoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
Ach de buiten wereld krijgt weer te zien wat voor niveau DGK is.
Lieke en Huub gezellig bijelkaar en de andere zes als een stelletje tokkie's om schreeuwen
Deze aktie was ook gedoemd te mislukkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Deredaktie is niet stom in deze maar Huub en Lieke. Face it.
Ja voor de buitenwereld.... maar wat heb je eraan als je binnen zit? Geen ene reet... dit ga zo tegen Huub en Liek werken....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
Ach de buiten wereld krijgt weer te zien wat voor niveau DGK is.
Lieke en Huub gezellig bijelkaar en de andere zes als een stelletje tokkie's om schreeuwen
Dat begon vanmiddag al, de bende van 6 was zichzelf zo ontzettend aan het opfokken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
De redaktei zal ook zeer blij met deze aktie zijn. Huub en Lieke izjn dit gestart en ze zullen het Huub en Lieke zelf uit laten zoeken. Het zou me niets verbazen als we de komende dagen constante terrror op Huub en Lieke krijgen.
Verstopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Sporti het volgende:
Wat is nou precies gebeurd met het eten wat de kok aan het voorbereiden was?
overredenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Sporti het volgende:
Wat is nou precies gebeurd met het eten wat de kok aan het voorbereiden was?
Een body-guard is pas een body-guard als die zijn body mag gebruiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Darklight het volgende:
Die bodyguard is ook een mietje
zal pannekoek vandaag weer aan de knoppen zittenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begon vanmiddag al, de bende van 6 was zichzelf zo ontzettend aan het opfokken.
Gewoon een armpie omhoog op de rug...Dan is jaap.etc gauw wegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:00 schreef neehe het volgende:
Wat een bodyguart is dat, kut.
Gewoon een figurantquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:00 schreef ScofieldM het volgende:
Is dat een bodyguard wat een sukkel![]()
Loopt daar interessant te doen met z'n zonnebril op![]()
echt triest eindelijk eens een leuk plan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
De redaktei zal ook zeer blij met deze aktie zijn. Huub en Lieke izjn dit gestart en ze zullen het Huub en Lieke zelf uit laten zoeken. Het zou me niets verbazen als we de komende dagen constante terrror op Huub en Lieke krijgen.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef Zora01 het volgende:
nix is zijn terror begonnen,, hij zingt ze de villa uit
Knap toch: Toet toet boijng boijng, Huub en Slieke.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef Zora01 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef Zora01 het volgende:
op zich een prima plan, welke commerciële partij heeft er zo nog zin om van DGK gebruik te maken. Tis gewoon wééer n extra dingetjes dat verneukt is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
Bij VOL gaan ze weer actie ondernemen, een filmpje ervan naar de media sturen.
Overdreven, als een plannetje niet goed is uitgewerkt, dan kan het fout gaan. Zo is het spel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Overdreven, als een plannetje niet goed is uitgewerkt, dan kan het fout gaan. Zo is het spel.
hehquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:06 schreef FdW het volgende:
We mogen nog van geluk spreken dat het geen treitershow is geworden zoals Sjon ons had verzekerd.![]()
Het is geen tegenplan slechts een logische reaktie.... Ik snap niet dat Huub en Lieke dit niet hebben voorzien... zo dom..... Nu staat de 6 -2 weer op scherp.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:06 schreef Darklight het volgende:
Vind het wel een leuk tegenplan
Actie van die domme Lieke mislukt
Neuh, het verschil in niveau is duidelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:07 schreef ScofieldM het volgende:
Hier hebben alle huubfans naar uitgekeken![]()
schitterend wat een fiasco![]()
Wat een triestheid om dat te willen doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:03 schreef schatje het volgende:
Hij eet er zelf van... IQ??quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:08 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis:"dit is geen voedsel voor kikkers dit"
Dennis es ECHT grappig hi hi hi hi hi
Wie zie jij janken dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:09 schreef HellFreez het volgende:
Prachtig al die jankende huub/lieke fanboys hier en op Losers Online. Ik geniet echt!![]()
Als je een leuk plan bedenkt mag je toch ook wel wat medewerking van de redactie verwachten lijkt mequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:54 schreef wolferl het volgende:
Je gemengde gevoelens.
Ene kant is het theoretisch een goed plan geweest, maar in praktijk totaal mislukt.
Maar aan de andere kant, die andere 6 hadden ook leuker kunnen reageren.
Hebben ze gehad, ze kregen de kok ze kregen de happy meals ze kregen de bodyguard.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je een leuk plan bedenkt mag je toch ook wel wat medewerking van de redactie verwachten lijkt me
Prachtcapquote:
Nee hoor, zo zie ik het ook, en ik denk wel meer hier.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
Zie ik het verkeerd?
ik vind echt de anderen voor geks staan met hun gedrag.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef demins het volgende:
De bodyguard is vast een broer van Dennix!
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07296/ScreenShot122.jpg]afbeelding][/url]
Leer cappenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
B4 kom eens uit voor B5...Hier B5.. OVER..
me 2quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee hoor, zo zie ik het ook, en ik denk wel meer hier.![]()
idd, maar ja, kindjes van God...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
Waarom mag er weer geklooid worden met voedsel trouwens?
Ik ook niet, maar zulke figuren ontkomen daar altijd aan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het helemaal niet zielig als Japio nu een hartaanval zou krijgen
Daar begrijp ik dus ook niets vanquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef mootie het volgende:
Waarom mag er weer geklooid worden met voedsel trouwens?
Nee hoor, ik ben het helemaal met je eens, stumpers zijn het, vooral Jaap en Dennix.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef blomst het volgende:
Zie ik het verkeerd?
ik vind echt de anderen voor geks staan met hun gedrag.
Nee Brian is lekker bezig, kind van 6 heeft nog meer herseninhoud.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef ScofieldM het volgende:
Het wordt nu dus weer 6 tegen 2 in volle hevigheid en ze hebben het er zelf naar gemaakt hoezo dom? Huubje wordt echt zwak.
ook 10 kilo lichterquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef MissSomebody het volgende:
Jaap is morgen schor, die schreeuwt al een op hol geslagen Bokito, echt niet normaal meer...
Een cap van een onsnapte uit een gesticht...quote:
Ach, altijd nog beter dan geen actie zoals de rest, die alleen maar kunnen anticiperen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Was een suffe actie van Lieke...de zoveelste
Die staat vast achter bij de febo te koken en komt het dalijk via de achterdeur brengen en hebben Huub en Lieke gewoon nog het etentje met de violistquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef Darklight het volgende:
Vind het wel traar dat de redactie zomaar die kok naar huis stuurd
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef demins het volgende:
De bodyguard is vast een broer van Dennix!
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07296/ScreenShot122.jpg]afbeelding][/url]
Je hebt niets aan beeldmateriaal.... deze terror gaat dagen duren... als de zes tenminste zo slim is om elkaar af te wisselen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef riri het volgende:
weer prima beeldmaterieel voor huub en lieke
die 6 mansgroep onder leiding van jaap staat volledig voor schut
Lieke & Huub hebben uitgelokt dat 'de 6' weer terror gaan uitvoeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef Adothehague het volgende:
Gaat mij iemand vertellen wat hier gaande is?
Hier al lang mute, wat een geschreeuw... wat een niveau ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga wel even op mute, want het gekrijs van de superintelligente schaakgrootmeester is niet echt waar ik op zit te wachten.
Brian heeft nog nooit wat bedacht.. dus kan er ook weinig mislukken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef ScofieldM het volgende:
Je kunt wel afgeven op Brian maar die zou zo'n domme actie niet bedenken omdat die niet werkt in de Gouden Kooi![]()
Het is een geweldige actie die aantoont hoe de 6 in elkaar steken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef Rotterdammert het volgende:
haha huub en lieke zijn toch zo geniaal?
wat een stomme actie
hehehe ik zie hier die clown en die acrobaatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
B4 kom eens uit voor B5...Hier B5.. OVER..
Die heeft alleen een grote smoel als de hele groep meedoet, loser.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
kan iemand die Dennis smoren, dat gekwijl
Die wil "ontdekt"worden
Klopt , maar beter hun plan blokken dan gewoon zo laten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hier al lang mute, wat een geschreeuw... wat een niveau ook
Zie mijn laatste post. (en val niet zo vlug van je geloof af)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef wolferl het volgende:
Lieke moet maar geen plannetjes meer bedenken.
Je hebt geen reet aan intellect tegen domme mensen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is een geweldige actie die aantoont hoe de 6 in elkaar steken.
Loser van de eeuw, Denniks Bax.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
kan iemand die Dennis smoren, dat gekwijl
Die wil "ontdekt"worden
ja jo geef maar weer een keer af op jaap, ben t nou zat 9 van de 10 keer als jij iets post is t iets negatiefs naar jaap, ben benieuwd wat je gezegd had als t huub was, in de tijd van eric als hij ook als een leider eric naar pesterijen tegen jaap leidde; wss iets in de trend van geniaal die huub ofsoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef riri het volgende:
weer prima beeldmaterieel voor huub en lieke
die 6 mansgroep onder leiding van jaap staat volledig voor schut
Wat voor meerwaarde heeft een mislukte actie boven geen actiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, altijd nog beter dan geen actie zoals de rest, die alleen maar kunnen anticiperen.
Dat doet niets af aan het feit dat dit plan gewoon erg mooi en origineel was, maar helaas slecht uitgevoerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt geen reet aan intellect tegen domme mensen.
Ik kan ook nooit iets positiefs over Jaap vinden om te posten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef don_thode het volgende:
[..]
ja jo geef maar weer een keer af op jaap, ben t nou zat 9 van de 10 keer als jij iets post is t iets negatiefs naar jaap, ben benieuwd wat je gezegd had als t huub was, in de tijd van eric als hij ook als een leider eric naar pesterijen tegen jaap leidde; wss iets in de trend van geniaal die huub ofso
ga een keer objectief kijken man dan kan je ook hiervan genieten, zoals ik ook geniet als huub een keer met iets leuks komt
Dat ligt aan de manier waarop je je verlies incasseerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft een mislukte actie boven geen actie![]()
Tuurlijk wel, kwartjes vallen soms wat later, is een leerproces voor de minderbegaafden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt geen reet aan intellect tegen domme mensen.
ik had t niet eens tegen jou.. maar jij voelt je zeker aangesproken op het punt in mijn post dat betrekking heeft op het eeuwig goedlullen van huubquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets positiefs over Jaap vinden om te posten.
Ik hoop dat er straks helemaal nooit meer iets te zien en horen zal zijn van die walrusquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef Dementor het volgende:
Jaap lijkt wel bolle gijs uit de Efteling zoals hij in dat raam is geklommen
Hopelijk komt die op youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |