Lieke & Huub hebben uitgelokt dat 'de 6' weer terror gaan uitvoeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef Adothehague het volgende:
Gaat mij iemand vertellen wat hier gaande is?
Hier al lang mute, wat een geschreeuw... wat een niveau ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga wel even op mute, want het gekrijs van de superintelligente schaakgrootmeester is niet echt waar ik op zit te wachten.
Brian heeft nog nooit wat bedacht.. dus kan er ook weinig mislukken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef ScofieldM het volgende:
Je kunt wel afgeven op Brian maar die zou zo'n domme actie niet bedenken omdat die niet werkt in de Gouden Kooi![]()
Het is een geweldige actie die aantoont hoe de 6 in elkaar steken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef Rotterdammert het volgende:
haha huub en lieke zijn toch zo geniaal?
wat een stomme actie
hehehe ik zie hier die clown en die acrobaatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
B4 kom eens uit voor B5...Hier B5.. OVER..
Die heeft alleen een grote smoel als de hele groep meedoet, loser.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
kan iemand die Dennis smoren, dat gekwijl
Die wil "ontdekt"worden
Klopt , maar beter hun plan blokken dan gewoon zo laten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hier al lang mute, wat een geschreeuw... wat een niveau ook
Zie mijn laatste post. (en val niet zo vlug van je geloof af)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef wolferl het volgende:
Lieke moet maar geen plannetjes meer bedenken.
Je hebt geen reet aan intellect tegen domme mensen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is een geweldige actie die aantoont hoe de 6 in elkaar steken.
Loser van de eeuw, Denniks Bax.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
kan iemand die Dennis smoren, dat gekwijl
Die wil "ontdekt"worden
ja jo geef maar weer een keer af op jaap, ben t nou zat 9 van de 10 keer als jij iets post is t iets negatiefs naar jaap, ben benieuwd wat je gezegd had als t huub was, in de tijd van eric als hij ook als een leider eric naar pesterijen tegen jaap leidde; wss iets in de trend van geniaal die huub ofsoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef riri het volgende:
weer prima beeldmaterieel voor huub en lieke
die 6 mansgroep onder leiding van jaap staat volledig voor schut
Wat voor meerwaarde heeft een mislukte actie boven geen actiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:15 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ach, altijd nog beter dan geen actie zoals de rest, die alleen maar kunnen anticiperen.
Dat doet niets af aan het feit dat dit plan gewoon erg mooi en origineel was, maar helaas slecht uitgevoerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt geen reet aan intellect tegen domme mensen.
Ik kan ook nooit iets positiefs over Jaap vinden om te posten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef don_thode het volgende:
[..]
ja jo geef maar weer een keer af op jaap, ben t nou zat 9 van de 10 keer als jij iets post is t iets negatiefs naar jaap, ben benieuwd wat je gezegd had als t huub was, in de tijd van eric als hij ook als een leider eric naar pesterijen tegen jaap leidde; wss iets in de trend van geniaal die huub ofso
ga een keer objectief kijken man dan kan je ook hiervan genieten, zoals ik ook geniet als huub een keer met iets leuks komt
Dat ligt aan de manier waarop je je verlies incasseerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft een mislukte actie boven geen actie![]()
Tuurlijk wel, kwartjes vallen soms wat later, is een leerproces voor de minderbegaafden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Je hebt geen reet aan intellect tegen domme mensen.
ik had t niet eens tegen jou.. maar jij voelt je zeker aangesproken op het punt in mijn post dat betrekking heeft op het eeuwig goedlullen van huubquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik kan ook nooit iets positiefs over Jaap vinden om te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |