Lieke & Huub hebben uitgelokt dat 'de 6' weer terror gaan uitvoeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:13 schreef Adothehague het volgende:
Gaat mij iemand vertellen wat hier gaande is?
Hier al lang mute, wat een geschreeuw... wat een niveau ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga wel even op mute, want het gekrijs van de superintelligente schaakgrootmeester is niet echt waar ik op zit te wachten.
Brian heeft nog nooit wat bedacht.. dus kan er ook weinig mislukken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef ScofieldM het volgende:
Je kunt wel afgeven op Brian maar die zou zo'n domme actie niet bedenken omdat die niet werkt in de Gouden Kooi![]()
Het is een geweldige actie die aantoont hoe de 6 in elkaar steken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef Rotterdammert het volgende:
haha huub en lieke zijn toch zo geniaal?
wat een stomme actie
hehehe ik zie hier die clown en die acrobaatquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:12 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
B4 kom eens uit voor B5...Hier B5.. OVER..
Die heeft alleen een grote smoel als de hele groep meedoet, loser.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef yvonne het volgende:
kan iemand die Dennis smoren, dat gekwijl
Die wil "ontdekt"worden
Klopt , maar beter hun plan blokken dan gewoon zo laten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hier al lang mute, wat een geschreeuw... wat een niveau ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |