Nee het had volgens mij te maken met de bodyguard omdat hij over Talpa begon.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap gaat in tegen de bodyguard en streamlock.
[afbeelding]
idd, wordt een streamlockavond vermoed ik.quote:
En nu mag de telefoon gaan van mij. Laat die 6 losers hun verlies 's dragen. Dat zij niet op van die leuke ideeën komen.. jammer dan!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:47 schreef MissSomebody het volgende:
Eten komt niet beneden volgens de bende van 6
lol zet je ook kleppen af, Huub zou hetzelfde doenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef lorence1 het volgende:
ze snappen de humor niet
die gasten zijn nog dommer dan dom![]()
Hij kan moeilijk op 2 plekken tegeliijk zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Carlaa het volgende:
de bewaking moest de kok toch ook beschermen?
die heeft nu al spijt dat die gekomen isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
Dit gaat de kok nooit lukken om normaal te koken.
Juist de eerste reactie van Amanda vond ik leuk, en dat was ook harder aangekomenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
In plaats van dat ze het sportief opvatten vanwege deze geniale opzet gaan waarschijnlijk hun nieveau tonen.
Komt goed uit, ze zijn al gekleed voor een deftig afscheid.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:49 schreef Brici het volgende:
natasia verstopt alles EXIT!
Dit etentje is nog een reactie op dat ze de afgelopen week niet met de groep mochten eten.. hun eten werd opgegeten enz. Deze actie van Huub en Lieke is gewoon grappig.. maar moet weer uitmonden in iets 'akeligs' van de Febo natuurlijk. Leuke tv scoort niet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:49 schreef koemleit het volgende:
lol al die reacties hier.
Als het andersom was waren de reacties hier: "lol ze krijgen hun plan terug in hun gezich, geniaal die huub".
Ze hadden gewoon die bootcampclub uit moeten nodigen als bescherming, dan was het wel geluktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef koemleit het volgende:
tja het was dan ook gewoon een dom idee
gelijk heeft diequote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef Darklight het volgende:
de kok gaat naar huis
Deze aktie is gewoon oerdom.... de 6 kregen onderling al wat ruzie en scheurtjes... nu zijn Huub en Lieke weer target... oerdom.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
[..]
Dit etentje is nog een reactie op dat ze de afgelopen week niet met de groep mochten eten.. hun eten werd opgegeten enz. Deze actie van Huub en Lieke is gewoon grappig.. maar moet weer uitmonden in iets 'akeligs' van de Febo natuurlijk. Leuke tv scoort niet.![]()
Nee, Huub en Lieke snappen het niet. Aktie reaktie....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:53 schreef tipsch het volgende:
redactie snapt het weer niet, pannekoek pannekoek, zoek alsjeblieft een andere baan
ik meld me aan als bedieningquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:54 schreef Deisyy het volgende:
We hebben hier toch een kok, Rob de kok toch? Kan hij er niet ff heen met een extra bodyguard?
nja het is toch haar schuld?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:54 schreef Dementor het volgende:
Dat heb je slecht geregeld Lieke.
Wat is de Huub toch een loser om meteen haar de schuld te geven.
gatver wat een lullo weer die Huubquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke krijgt de schuld van Huub, ze had het beter af moeten timmeren...
Deredaktie is niet stom in deze maar Huub en Lieke. Face it.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als die stomme redactie nu eens bijtijds ingrijpt krijgen ze een keer een programma die WEL deugd.
Het plan van Lieke en Huub getuigt van humor. Zo willen ze het toch zien tegenwoordig?
Laat die domme actie van dat debiele zestal dan stoppen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
Ach de buiten wereld krijgt weer te zien wat voor niveau DGK is.
Lieke en Huub gezellig bijelkaar en de andere zes als een stelletje tokkie's om schreeuwen
Deze aktie was ook gedoemd te mislukkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Deredaktie is niet stom in deze maar Huub en Lieke. Face it.
Ja voor de buitenwereld.... maar wat heb je eraan als je binnen zit? Geen ene reet... dit ga zo tegen Huub en Liek werken....quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
Ach de buiten wereld krijgt weer te zien wat voor niveau DGK is.
Lieke en Huub gezellig bijelkaar en de andere zes als een stelletje tokkie's om schreeuwen
Dat begon vanmiddag al, de bende van 6 was zichzelf zo ontzettend aan het opfokken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
De redaktei zal ook zeer blij met deze aktie zijn. Huub en Lieke izjn dit gestart en ze zullen het Huub en Lieke zelf uit laten zoeken. Het zou me niets verbazen als we de komende dagen constante terrror op Huub en Lieke krijgen.
Verstopt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Sporti het volgende:
Wat is nou precies gebeurd met het eten wat de kok aan het voorbereiden was?
overredenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Sporti het volgende:
Wat is nou precies gebeurd met het eten wat de kok aan het voorbereiden was?
Een body-guard is pas een body-guard als die zijn body mag gebruiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Darklight het volgende:
Die bodyguard is ook een mietje
zal pannekoek vandaag weer aan de knoppen zittenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begon vanmiddag al, de bende van 6 was zichzelf zo ontzettend aan het opfokken.
Gewoon een armpie omhoog op de rug...Dan is jaap.etc gauw wegquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:00 schreef neehe het volgende:
Wat een bodyguart is dat, kut.
Gewoon een figurantquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:00 schreef ScofieldM het volgende:
Is dat een bodyguard wat een sukkel![]()
Loopt daar interessant te doen met z'n zonnebril op![]()
echt triest eindelijk eens een leuk plan.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:59 schreef akveor het volgende:
De redaktei zal ook zeer blij met deze aktie zijn. Huub en Lieke izjn dit gestart en ze zullen het Huub en Lieke zelf uit laten zoeken. Het zou me niets verbazen als we de komende dagen constante terrror op Huub en Lieke krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |