abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:40:28 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51695366
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:37 schreef Knipoogje het volgende:
Inmiddels is het wel duidelijk dat met dames tussen de 25 en 35 die internet daten iets mis mee is.
Selectie-bias. Met ALLE vrouwen is wel iets mis. Probeer het maar eens buiten internet...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:47:19 #52
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51695589
De volgende conclusie van deze doos moet zijn:

"Alle mensen die op Fok! discussieren zijn zielegerts zonder vrienden die te dom zijn om aan een ECHTE discussie in het echte leven deel te nemen!"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51695674
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb gemerkt dat ik niet de enige ben die via Fok! een relatie heb geregeld. Maar dat kan volgens sommige mensen helemaal niet via de internetwoestenij. [afbeelding]

Het is al weer uit, maar we hebben toch een paar leuke maanden gehad.
Het kan zeker wel, maar je moet er veel meer tijd in steken dan wanneer je het in een cafe of discotheek doet. Daar kan je meteen op iemand aflopen en snel een gesprek aanknopen, op internet is het eerst een week of langer afwachten.
quote:
Vorige week ook weer. Eindelijk na tig berichten op relatieplanet een positieve reaktie. Op MSN een paar uur mee gechat en het was duidelijk dat we wel gespreksstof hebben, ze vond mijn foto's leuk en er werd op een 'spreek je later' manier afscheid genomen. Enfin, week verder...NIETS meer van vernomen. Berichtje op MSN achtergelaten, mailtje gestuurd... (en niet op een stalkerige manier)Helemaal Niets. En ik zie dat ze bijna elke dag relatieplanet checkt. Walgelijke arrogantie vind ik het
Als je een paar uur met iemand chat en je gaat zitten wachten dan ben je te langzaam. Je had al minstens haar telefoonnummer kunnen hebben na die paar uur

Geeft ze die niet, dan moet je haar in je bak met visjes terugstoppen en verder gaan met de volgende, afscheid nemen dmv een "spreek je later" doe je niet bij potentiele neukdates en vragen wat iemand van je foto's vond is dodelijk. Zo simpel is het

* Voelt zich een ware internetpimp nu
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:55:36 #54
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51695810
Veel ervaring er mee Aapje?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zaterdag 21 juli 2007 @ 16:57:13 #55
pi_51695864
quote:
Vrouwen worden allemaal verwende krengen op het internet. Zelfs de meest matige vrouw wordt bedolven onder fanmail van wanhopige mannen, die vele malen actiever online zijn dan de dames. Gevolg: ze kunnen letterlijk niet kiezen.

Vorige week ook weer. Eindelijk na tig berichten op relatieplanet een positieve reaktie. Op MSN een paar uur mee gechat en het was duidelijk dat we wel gespreksstof hebben, ze vond mijn foto's leuk en er werd op een 'spreek je later' manier afscheid genomen. Enfin, week verder...NIETS meer van vernomen. Berichtje op MSN achtergelaten, mailtje gestuurd... (en niet op een stalkerige manier)Helemaal Niets. En ik zie dat ze bijna elke dag relatieplanet checkt. Walgelijke arrogantie vind ik het

Heb dan gewoon de guts om te zeggen dat ik eigenlijk totaal niet boei. Maar nee, lekker negeren en ik maar denken 'goh leuke meid, hopen dat we snel verder kunnen chatten'. Kutwijven zijn het. Allemaal.

Inmiddels is het wel duidelijk dat met dames tussen de 25 en 35 die internet daten iets mis mee is. Of ze zijn ziekelijk kieskeurig of ze hebben een of ander verleden. Als je als meid op internet date en je ziet er normaal uit, heb je binnen een week 100 mannen om uit te kiezen. Als ik je dus na een maandje ofzo nog steeds online zie komen, is er iets mis met je; het moet wel. En dan die teksten
"heb mijn leventje op orde, drukke baan, leuke vrienden, ga vaak uit en heb een lieve hond, maar mis nog dat ene maatje..." JE HEBT GEEN TIJD VOOR EEN MAATJE, STOMME MUTS!

Zo, dat lucht op
Je bent gewoon te langzaam. Je moet na een stuk of 4 mailtjes/msn-sessie toch duidelijk maken dat je haar leuk vind en (in bedekte termen) seks met haar wilt hebben of op z'n minst een IRL-date voorstellen. Als het te lang duurt gaat ze verder. Vrouwen zeggen wel dat ze op zoek zijn naar "meer" en een diepzinnig gesprek maar terwijl ze dat tegen je zeggen zitten ze met een hunk te flirten waar ze na 5 minuten mee in bed belanden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_51695950
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:50 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Als je een paar uur met iemand chat en je gaat zitten wachten dan ben je te langzaam. Je had al minstens haar telefoonnummer kunnen hebben na die paar uur
Dat is dus onzin. Het is puur gokwerk. De ene meid kapt het af omdat 'ze het te snel vind gaan'. De andere meid kapt het af omdat ze het te langzaam vindt gaan. Je weet het nooit.
quote:
Geeft ze die niet, dan moet je haar in je bak met visjes terugstoppen en verder gaan met de volgende, afscheid nemen dmv een "spreek je later" doe je niet bij potentiele neukdates en vragen wat iemand van je foto's vond is dodelijk. Zo simpel is het
De bak met visjes wordt extreem overbevist. Als ik 100x mijn aas uithang krijg ik er met een beetje geluk 1 visje aan. En het gaat mij niet om een neukdate. En vragen wat iemand van een foto vindt doe ik zowiezo nooit. Maar als meiden uit zichzelf zeggen 'leuke foto's!' dan is dat over het algemeen een goed teken. Als het namelijk niet zo is, dan houden ze hun mond.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_51696026
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je bent gewoon te langzaam. Je moet na een stuk of 4 mailtjes/msn-sessie toch duidelijk maken dat je haar leuk vind en (in bedekte termen) seks met haar wilt hebben of op z'n minst een IRL-date voorstellen. Als het te lang duurt gaat ze verder. Vrouwen zeggen wel dat ze op zoek zijn naar "meer" en een diepzinnig gesprek maar terwijl ze dat tegen je zeggen zitten ze met een hunk te flirten waar ze na 5 minuten mee in bed belanden.
Ik maakte al bij de 1e chat duidelijk dat ik 'r wel zag zitten. Te lang wachten is dodelijk. Bekend feit. God, wat haat ik die meiden die uit beleefdheid enthousiast terugdoen maar in werkelijkheid al besloten hebben om verder te kijken. Zeg dan gewoon recht in mijn muil dat het hierbij blijft.

anyway, ga maar weer ontopic
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:08:17 #58
pi_51696184
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is dus onzin. Het is puur gokwerk. De ene meid kapt het af omdat 'ze het te snel vind gaan'. De andere meid kapt het af omdat ze het te langzaam vindt gaan. Je weet het nooit.
[..]

De bak met visjes wordt extreem overbevist. Als ik 100x mijn aas uithang krijg ik er met een beetje geluk 1 visje aan. En het gaat mij niet om een neukdate. En vragen wat iemand van een foto vindt doe ik zowiezo nooit. Maar als meiden uit zichzelf zeggen 'leuke foto's!' dan is dat over het algemeen een goed teken. Als het namelijk niet zo is, dan houden ze hun mond.
Als het klikt maakt het nniet uit wat je zegt of hoe lang het duurt. Als het niet klikt ook niet.
pi_51696271
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als het klikt maakt het nniet uit wat je zegt of hoe lang het duurt. Als het niet klikt ook niet.
Mwa, je hebt ook mensen die eerst de kat uit de boom kijken. Vooral op internet
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:23:08 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_51696597
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:01 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

[..]

Mwa een vriend van me heeft er wel een paar goede dates aan over gehouden. Hele normale kerel. Volgens hem is het vooral een kwestie van tussen de grijze massa uitsteken.

Volgens mij (ik heb geen ervaring met die sites) is een aanzienlijk deel de mannelijke inschrijvingen te kansloos, saai, opdringerig en onaantrekkelijk voor woorden en vallen die sowieso al af.

En ach www.partyflock.nl is naar ik verhalen heb gehoord ook een prima datingsite. En nog helemaal gratis ook.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:24:50 #61
pi_51696665
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:11 schreef cikolata het volgende:

[..]

Mwa, je hebt ook mensen die eerst de kat uit de boom kijken. Vooral op internet
Dan heb je minder kans, zoals knipoogje al zei worden de dames gebombardeerd door aandacht. Ze hoeven alleen maar de leukste te kiezen. Je moet maar afwachten wat voor dame je krijgt als je het "rustig aan doet"
pi_51696719
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 14:29 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ze ziet er wel goed uit.
Dat wijf van die pica? Nou, smaken verschillen, zullen we maar zeggen.
pi_51696729
Websites die er (betaald) voor opgericht zijn vind ik ethisch verwerpelijk. Maar ik heb m'n vriendinnetje ook via ICQ leren kennen, en dat heet me geen windeieren gelegd. Of het met 'toegankelijkheid' te maken heeft weet ik niet, maar veilig voelt het wel.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:27:30 #64
pi_51696757
We kunnen een apart topic openen over internet-daten?
pi_51696805
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan heb je minder kans, zoals knipoogje al zei worden de dames gbombardeerd door aandacht. Ze hoeven alleen maar de leukste te kiezen. Je moet maar afwachten wat voor dame je krijgt als je het "rustig aan doet"
Vrouwen willen juist rustiger aan doen omdat ze veel aandacht krijgen. Als iemand na 1 keer 'hoi, hoe gaat het' al wil afspreken komt dat opdringerig over.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 17:59:02 #66
pi_51697662
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:28 schreef cikolata het volgende:

[..]

Vrouwen willen juist rustiger aan doen omdat ze veel aandacht krijgen. Als iemand na 1 keer 'hoi, hoe gaat het' al wil afspreken komt dat opdringerig over.
Zoals ik al zei:
quote:
Vrouwen zeggen wel dat ze op zoek zijn naar "meer" en een diepzinnig gesprek maar terwijl ze dat tegen je zeggen zitten ze met een hunk te flirten waar ze na 5 minuten mee in bed belanden.
Vrouwen willen ook veroverd worden, het ligt er maar aan op welk moment je het ze vraagt. Als ze alleen zijn wiillen ze sex, als hun relatie net uit is is het omdat hij nooit luisterde, als manlief braaf luistert is het een watje waar ze geen natte kut van krijgt.
pi_51697746
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 13:49 schreef Bupatih het volgende:
De column van Anna: *KLIK*

Een nogal monotone stem
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_51697874
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zoals ik al zei:
[..]

Vrouwen willen ook veroverd worden, het ligt er maar aan op welk moment je het ze vraagt. Als ze alleen zijn wiillen ze sex, als hun relatie net uit is is het omdat hij nooit luisterde, als manlief braaf luistert is het een watje waar ze geen natte kut van krijgt.
Wat raar dat er mensen bestaan die wel tevreden zijn met hun relatie
pi_51698298
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 17:28 schreef cikolata het volgende:

[..]

Het is heel lastig om in te schatten of iemand van het afwachtende type is of juist niet. Het is me opgevallen na tientallen chats dat het geen fluit uitmaakt of iemand heel adrem en chatty is of waar je juist van alles moet uittrekken om er een conversatie van te kunnen maken. De eerste is wellicht heel snel en adrem maar klapt totaal dicht als je ook maar enigszins naar een RL date zit te vissen en de laatste zit wellicht verveeld te wachten tot je nu eindelijk eens met het echte werk begint omdat het niet in haar opkomt om zelf er over te beginnen. En altijd is er die gedachte 'voor mij nog 100 mannen. Als ik 2 dagen wacht, dan heeft ze weer 20 nieuwe berichtjes die wellicht interessanter zijn dan ik'.

Mannen leren ook. De grijze massa wordt steeds minder grijs juist omdat iedereen begint te leren dat ze op moeten vallen.

Het vervelende aan internetdaten als man is het gebrek aan een 2e kans. Die krijg je niet. Een vrouw checkt het profiel en als het op dat moment niet aan haar hoge eisen voldoet (je profiel is niet altijd hetzelfde, soms verander je immers wat dingetjes om op te vallen bijv.) dan is het einde verhaal. Geen Interesse.

Tijdens het chatten ook. Als je elkaar eventjes niet begrijpt of je maakt 1 foute opmerking. Einde Verhaal. Ze heeft nog 8 matches op paiq namelijk en op Relatieplanet staan er ook weer 5 nieuwe berichten in haar mailbox te wachten. Bovendien is er ook nog het 'drukke leventje met veel vrienden'. In al die tientallen chats ben ik maar een enkele vrouw tegengekomen die langer dan 2 maanden vrijgezel is geweest voor ze een nieuwe scharrel heeft. Terwijl mannen gerust jaren vrijgezel blijven. En ik heb het dan over de vrouwen/mannen met een niet onaantrekkelijk uiterlijk. Want ook dat merk je... vrouwen die behoorlijk overgewicht hebben zijn vrijwel zonder uitzondering enthousiast, vinden de foto's leuk en vatten elk complimentje op als een teken dat je wil daten. Die zijn net zo wanhopig als ons

[ Bericht 16% gewijzigd door Knipoogje op 21-07-2007 18:31:23 ]
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:31:57 #70
pi_51698507
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 18:08 schreef cikolata het volgende:

[..]

Wat raar dat er mensen bestaan die wel tevreden zijn met hun relatie
Simpel, gewoon vrouwen niet al te serieus nemen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 18:40:44 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_51698743
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 18:24 schreef Knipoogje het volgende:
Mannen leren ook. De grijze massa wordt steeds minder grijs juist omdat iedereen begint te leren dat ze op moeten vallen.
ach welnee joh

de liefdesmarkt is sowieso een markt met een groot verloop en nieuwe aanwas
pi_51699168
Goed geschreven OP

Internet-daten is slechts 1 aspect van alle vormen van daten. Precies alsof die vrouwen enkel op internet daten.
pi_51699610
Waarom staat er nog steeds '20ers'
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:23:15 #74
pi_51699805
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:15 schreef MahirBurekovic het volgende:
Waarom staat er nog steeds '20ers'
Slaat op de collumn in de OP denk ik. Alleen bejaarden mogen internet-daten?
pi_51700612
[quote]Op zaterdag 21 juli 2007 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Slaat op de collumn in de OP denk ik. Alleen bejaarden mogen internet-daten?
[/quot]

'in hun 20ers' slaat nergens op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')