wel vet ding en het scheelt ook nog benzinegeld ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:20 schreef Geqxon het volgende:
http://news.com.com/1606-2-6199912.html
Cool.
Idd, melk komt toch ook uit de fabriek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:20 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, word stroom ook niet met aardgas en kolen gemaakt?
maak me niet kwaad electro motor door je straatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:20 schreef Geqxon het volgende:
http://news.com.com/1606-2-6199912.html
Cool.
Met je NSR.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:59 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Idd, melk komt toch ook uit de fabriek.![]()
Bezig met brommer fixxen :e
[afbeelding]
Melk komt uit de koe.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:59 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Idd, melk komt toch ook uit de fabriek.![]()
Vermoedens vermoedens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef fs180 het volgende:
ja doe is foto plaatsen dan
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:03 schreef Hijacking het volgende:
[..]
maak me niet kwaad electro motor door je straat![]()
![]()
hij is vetjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef LucasBergman het volgende:
oldskoolme tomos
[afbeelding]
en met schijfrem![]()
[afbeelding]
Ik ook, van de velg al.quote:
goed je kvs en afstelling checken?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:24 schreef PallominnoX het volgende:
Ik verwacht nu een hele typische reactie, overigens.
ken je mij nog ;D ;D;quote:
Natuurlijk chijle jungemanquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:55 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ken je mij nog ;D ;D;;
:d ;D;d;
;d; ;d;d; :
; ;D: ;d: :
;:D ;d;
::D
;;d;d:: D: ;d;
: D
Over 5 maand ben ik wel weer weg kun je het vast openen.quote:
Stuur msn jeweetzelfquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Hijacking het volgende:
gisteren nog een getunede golf gepakt met een passat 2,5 liter 5 cilinder jwt van mijn maat
het mooiste was nog dat wij met 6 man in die auto zate n( 1 in de kofferbak )
Oja wij zo bij het stoplicht hun een of andere slechte hardcore meuk wij
Johnny Fargo - Stepping horses
edit : De instrumentale versie jwt
Dat nummer is echt baas![]()
En gewoon overal volgas door die bochten jagenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef PallominnoX het volgende:
Heerlijk weer.. heerlijk weer om die machine plat de bocht in te drukken, yeah
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:57 schreef PallominnoX het volgende:
Heerlijk weer.. heerlijk weer om die machine plat de bocht in te drukken, yeah
Nee NSR.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:52 schreef fs180 het volgende:
de velg van die tomos?
Dus iemand die een compleet gerestaureerde Honda SS50 rijd, en daar trots op is, is triest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef Sjibble het volgende:
best triest om zo trots te zijn om op een 50/70cc te rijden
Hang je die ook op?![]()
ze rijden hier zonder helm op die 110 cc pit bikesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef Sjibble het volgende:
Hang je die ook op?![]()
ja dan moet ik helemaal naar het oosten manquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef Zuen het volgende:
en 180 door je straat
Sprak de scooterrijder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef Sjibble het volgende:
Hang je die ook op?![]()
Bedoel je nou zonder gat en zonder kenteken? Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:15 schreef fs180 het volgende:
no1, heb jij nog frame liggen, zonder gat en kenteken?
Toen ik op mijn plaat ging kwamen er ook meteen een heleboel mensen aan, ze gaven mijn telefoon, sleutels(die zeg maar in een straal van een tiental meters lagen)terug, vroegen of ik nog hulp nodig had, etc etc..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:15 schreef Geqxon het volgende:
Wel typisch. Ga je in Utrecht onderuit, stormen er gelijk 10 mensen op je af om te vragen hoe het met je gaat. Ga je in een dorpje onderuit, kijkt iedereen even een paar tellen jouw kant uit, en stoppen de auto's niet eens.
Ik voel hem nu al in mijn okselspier. Dat gaat morgen idd leuk worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:23 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Toen ik op mijn plaat ging kwamen er ook meteen een heleboel mensen aan, ze gaven mijn telefoon, sleutels(die zeg maar in een straal van een tiental meters lagen)terug, vroegen of ik nog hulp nodig had, etc etc..
Wel top!
Maar best kans dat je morgen spierpijn hebt, had ik ook..
zal ik ook een foto maken va nmn hema onderbroekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:18 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
check die klauke nieuwe patta's
Zaadbek, die lagen er naast voor het 'wat hebst du gekauft' topiqquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:23 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zal ik ook een foto maken va nmn hema onderbroeken
stijgt dan mn respect level ?![]()
gaan ze lachen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zaadbek, die lagen er naast voor het 'wat hebst du gekauft' topiqmaar die onderbroeken ik heb wel alle moddeltjes
en als die dames dan me broekje uit doen ... nou dan weet jij het wel.
je hebt de roze toch niet he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zaadbek, die lagen er naast voor het 'wat hebst du gekauft' topiqmaar die onderbroeken ik heb wel alle moddeltjes
en als die dames dan me broekje uit doen ... nou dan weet jij het wel.
ik heb nog een zijdeglans zwart bromframe op kenteken staan, doe er al half jaar niks mee sinds ik NSR nou heb. Lak nog in redelijke staat, beste is op sommige puntjes wat bijtippen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Geqxon het volgende:
Klote, daarnet bij het doen van de boodschappen met een kilometertje of 40-50 een ongeluk gehad. Tomos total-loss.
Zelf heb ik overigens niks, met dank aan het feit dat ik altijd handschoenen / jas / lange broek / helm draag. Enkel mijn enkel een beetje geschuurd, het enige stukje huid dat zichtbaar was.
Kerl, ik had 5 euro schade.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:09 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
ik heb nog een zijdeglans zwart bromframe op kenteken staan, doe er al half jaar niks mee sinds ik NSR nou heb. Lak nog in redelijke staat, beste is op sommige puntjes wat bijtippen.
doe een goed bod en je mag em op komen halen![]()
Hij gaat niet voor niks weg
Je weet. Maar ik heb zoveel bling bling, respect & doekoe dat ik het andere laat doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:14 schreef Hijacking het volgende:
geqxon je moet beune jonge
anders ben je niet straat
Welke?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:43 schreef Geqxon het volgende:
no1uknow, hoe zit het met jouw brommer?
Tieten zonder tepelsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:30 schreef Hijacking het volgende:
brommers die langzaam gaan![]()
bier wat lauw is![]()
Hoe hard boekt diequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw Speelgoed, eigen foto's komen nog wel, ooit.Telefoon is stuk.
Is dat model, rood, en zonder koffers.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |