Dus iemand die een compleet gerestaureerde Honda SS50 rijd, en daar trots op is, is triest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef Sjibble het volgende:
best triest om zo trots te zijn om op een 50/70cc te rijden
Hang je die ook op?![]()
ze rijden hier zonder helm op die 110 cc pit bikesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef Sjibble het volgende:
Hang je die ook op?![]()
ja dan moet ik helemaal naar het oosten manquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef Zuen het volgende:
en 180 door je straat
Sprak de scooterrijder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:17 schreef Sjibble het volgende:
Hang je die ook op?![]()
Bedoel je nou zonder gat en zonder kenteken? Jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:15 schreef fs180 het volgende:
no1, heb jij nog frame liggen, zonder gat en kenteken?
Toen ik op mijn plaat ging kwamen er ook meteen een heleboel mensen aan, ze gaven mijn telefoon, sleutels(die zeg maar in een straal van een tiental meters lagen)terug, vroegen of ik nog hulp nodig had, etc etc..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:15 schreef Geqxon het volgende:
Wel typisch. Ga je in Utrecht onderuit, stormen er gelijk 10 mensen op je af om te vragen hoe het met je gaat. Ga je in een dorpje onderuit, kijkt iedereen even een paar tellen jouw kant uit, en stoppen de auto's niet eens.
Ik voel hem nu al in mijn okselspier. Dat gaat morgen idd leuk worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:23 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Toen ik op mijn plaat ging kwamen er ook meteen een heleboel mensen aan, ze gaven mijn telefoon, sleutels(die zeg maar in een straal van een tiental meters lagen)terug, vroegen of ik nog hulp nodig had, etc etc..
Wel top!
Maar best kans dat je morgen spierpijn hebt, had ik ook..
zal ik ook een foto maken va nmn hema onderbroekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:18 schreef Ipho het volgende:
[afbeelding]
check die klauke nieuwe patta's
Zaadbek, die lagen er naast voor het 'wat hebst du gekauft' topiqquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:23 schreef Hijacking het volgende:
[..]
zal ik ook een foto maken va nmn hema onderbroeken
stijgt dan mn respect level ?![]()
gaan ze lachen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zaadbek, die lagen er naast voor het 'wat hebst du gekauft' topiqmaar die onderbroeken ik heb wel alle moddeltjes
en als die dames dan me broekje uit doen ... nou dan weet jij het wel.
je hebt de roze toch niet he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zaadbek, die lagen er naast voor het 'wat hebst du gekauft' topiqmaar die onderbroeken ik heb wel alle moddeltjes
en als die dames dan me broekje uit doen ... nou dan weet jij het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |