ik heb nog een zijdeglans zwart bromframe op kenteken staan, doe er al half jaar niks mee sinds ik NSR nou heb. Lak nog in redelijke staat, beste is op sommige puntjes wat bijtippen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Geqxon het volgende:
Klote, daarnet bij het doen van de boodschappen met een kilometertje of 40-50 een ongeluk gehad. Tomos total-loss.
Zelf heb ik overigens niks, met dank aan het feit dat ik altijd handschoenen / jas / lange broek / helm draag. Enkel mijn enkel een beetje geschuurd, het enige stukje huid dat zichtbaar was.
Kerl, ik had 5 euro schade.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:09 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
ik heb nog een zijdeglans zwart bromframe op kenteken staan, doe er al half jaar niks mee sinds ik NSR nou heb. Lak nog in redelijke staat, beste is op sommige puntjes wat bijtippen.
doe een goed bod en je mag em op komen halen![]()
Hij gaat niet voor niks weg
Je weet. Maar ik heb zoveel bling bling, respect & doekoe dat ik het andere laat doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:14 schreef Hijacking het volgende:
geqxon je moet beune jonge
anders ben je niet straat
Welke?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:43 schreef Geqxon het volgende:
no1uknow, hoe zit het met jouw brommer?
Tieten zonder tepelsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:30 schreef Hijacking het volgende:
brommers die langzaam gaan![]()
bier wat lauw is![]()
Hoe hard boekt diequote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuw Speelgoed, eigen foto's komen nog wel, ooit.Telefoon is stuk.
Is dat model, rood, en zonder koffers.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |