quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wordt toch tijd dat crew een topic maakt dat alle users met eenzelfde ip adres en in een meldtopic plaatst..
klonen![]()
Beginnen we bij jou, ok?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Wordt toch tijd dat crew een topic maakt dat alle users met eenzelfde ip adres en in een meldtopic plaatst..
klonen![]()
Klonen mag volgens de policy, alleen helpt het niet in de discussie. Verder kunnen er natuurlijk ook meerdere users achter 1 ip-adres zitten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
klonen![]()
Let maar op dadelijk gaat de PvdD vragen om dit verplicht te stellenquote:
Dikke kans van ja.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Let maar op dadelijk gaat de PvdD vragen om dit verplicht te stellen
O, ja dat ga je ook krijgen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Dikke kans van ja.
Lijkt mij opzich wel een humorvol gezicht, veetransport met alle varkentjes een riem om.![]()
Klinkt een beetje alsof de normale woordvoerders op vakantie zijn en het nieuwe broekie ook wat mag zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:50 schreef Monidique het volgende:
Tsja, het klinkt eigenlijk niet eens zo vergezocht. Als het voor mensen moet, dan kan het net zo goed voor (grote) dieren gelden, die immers ook schade kunnen veroorzaken. Het heeft natuurlijk iets met de verzekering, ofzo, te maken, maar toch... echt gek klinkt het niet.
Ik ook. Maar de redenering vind ik niet gek: wanneer er ongelukken zijn, worden hondjes ook de lucht ingeslingerd en dat kan gevaarlijk zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:54 schreef Boze_Appel het volgende:
En dingen die voor mensen gelden op dieren projecteren is gewoon onzinnig. Zo'n beest wordt helemaal gek als je dat in een riem zet voor een lange tocht.
Maar dat is iets van een heel andere orde.quote:Ik zit nog te wachten op de eerste rechtzaak van een dierenliefhebber tegen een leeuw, omdat die een zebra heeft afgemaakt en door straf denkt de leeuw te kunnen opvoeden.
Op wie of wat slaat levensgevaarlijk? Uit de context lijkt dat te gelden voor de dieren zelf. Dat is dan jammer voor het beestje, maar verzekeringstechnisch slaat het nergens op. Leuk advies, maar niet bindend verwacht ik.quote:De dieren, vooral honden, kunnen bij een ongeluk levensgevaarlijk door de auto worden gelanceerd.
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Leuk advies, maar niet bindend verwacht ik.
Let maar op daar gaat de PvdD vragen overstellen waarom het niet verplicht isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Leuk advies, maar niet bindend verwacht ik.
Ik neem die partij totaal niet serieus, dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Let maar op daar gaat de PvdD vragen overstellen waarom het niet verplicht is![]()
Van tevoren doodknuppelen, is het ook opgelost.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vraag mij af hoe je dat dan moet doen als je bv. een hamster vervoerd. Moet die een mini-riempje krijgen, buiten zijn eigen kooitje?
Of, urh,, sprinkhanentransport, wat voer is voor slangen ed. Moeten die ook riempjes om?
Katten en honden zeggen ze. Niet hamsters.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vraag mij af hoe je dat dan moet doen als je bv. een hamster vervoerd. Moet die een mini-riempje krijgen, buiten zijn eigen kooitje?
http://www.telegraaf.nl/binnenland/67811161/VVN:_Hond_ook_in_autogordel.htmlquote:"Al vanaf 50 kilometer per uur zijn dieren bij ongelukken levensbedreigend, zo snel schieten ze door de auto", reageert de woordvoerder van dierenverzekeraar Proteq. Als dieren met een hondengordel zijn vastgezet, verzekert dit concern de dieren voortaan kosteloos mee.
Is idd triestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik neem die partij totaal niet serieus, dus ik denk dat je gelijk hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |