Krijg ik nu nog zo'n vegaburger achter me aan? Ik hoop het toch niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:26 schreef Monidique het volgende:
Zoek ik op PJORourke's nieuw urinoir naar mijn naam
Ja, nog even...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Krijg ik nu nog zo'n vegaburger achter me aan? Ik hoop het toch niet.
Tuurlijk wel het is zelfs een van de meest zuivere vormen van maakbaarheid. Zeker als naar het doel van die verandering kijkt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een eenmalige verandering valt niet onder maakbaarheid.
Neehoor dat is helemaal niet nodig. Maakbaarheid is meerdere manieren mogelijk echt niet alleen met dwang. Daar zijn voldoende voorbeelden van.quote:Om maakbaarheid te garanderen moet je er voor zorgen dat het gedrag van die persoon veranderd door stelstelmatig te straffen en het te maken doel bekrachtigen als diegene niet doen wat onder het gemaakte valt.
ja en? En je toeschrijvingen worden er niet beter opquote:De in jouw ogen domme burger die maar wat doet eenmalig bestraffen dmv. een geldboete van 50 euro als diegene teveel stroom heeft gebruikt zal de maakbaarheid van een land vol mileuhippies niet garanderen. Aangezien het maar eenmalig achteraf is zal diegene in hetzelfde gedrag terugvallen.
heeft niets met maakbaarheid te maken.quote:Maar als je diegene nou stelselmatig besteelt voor het gebruik van kolenstroom, waarvan de overheid er weer 4-5 centrales neer gaat zetten, en die belasting daarover steeds verhoogd dan leert die domme mileuvervuiler zijn lesje wel. Tenminste dat is de bedoeling.
Ik hoop dat jij eindelijk eens in gaat zien dat je een ultieme vorm van maakbaarheidsidealen nastreeft. Dat zou een goede stap zijnquote:Zie je het verschil al een beetje genuanceerde du_ke?
Liefdequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef Monidique het volgende:
Pffrt... Is PJORourke nou nog steeds zo geobsedeerd door du_ke?
ik probeer je iets verder te laten kijkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het einde discussie was zou hij er niet steeds op in gaan. Misschien probeert hij mij op het groene pad te krijgen en vind hij dat ik geweld ook moet gaan verheerlijken, brrr ....
En wat hij mij noemt moet hij lekker zelf weten.
Hij fikt vast primaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet niet wat ik met mijn tweede Balkenende-shirt aanmoet. Iemand interesse?
En dat op vrijdagavondquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef Aoristus het volgende:
wow, 4 posts van du_ke
Daarom, en je spuugt niet in bier weet ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat op vrijdagavond! Normaal ben ik dan nooit thuis
Dat zou zonde zijn inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Daarom, en je spuugt niet in bier weet ik.
Jij komt geloof ik aandacht te kort.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef du_ke het volgende:
Liefde. Hij komt vast binnenkort weer met een lijstje
.
En jij centimeters, heb ik wel eens het idee...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij komt geloof ik aandacht te kort.![]()
Helaas, ik reken in inches.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef Monidique het volgende:
En jij centimeters, heb ik wel eens het idee...
Ik wed dat jij er heel tevreden mee zou zijn.quote:
Jij herkent dat vast heel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:55 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij komt geloof ik aandacht te kort.![]()
Du_ke, weet jij op welke partij zure appel stemt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik probeer je iets verder te laten kijken. Jij hebt in je kop zitten dat libertarisme een oplossing is voor vele zo niet alle problemen. Echter in de onderbouwing gaat het vaak mis. Wat opzich vreemd kan zijn als je het over een enkel op theorie gebaseerde ideologie hebt maar omdat je enkel vanuit wat vage ideeën redeneert ook wel weer logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |