Abjectheid is een deugd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:59 schreef Apropos het volgende:
Dat ''Jaap'', he, is dat een verwijzing naar de abjecte kwispelaar?
En herinneren een wederkerend werkwoord.quote:
En je doet het toch. Zie hier de ontzenuwde hypocrisie van de LinksePolitiekCorrecteElite.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:01 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg niets.
Een eenmalige verandering valt niet onder maakbaarheid. Om maakbaarheid te garanderen moet je er voor zorgen dat het gedrag van die persoon veranderd door stelstelmatig te straffen en het te maken doel bekrachtigen als diegene niet doen wat onder het gemaakte valt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:25 schreef du_ke het volgende:
De maakbaarheid van de samenleving is het idee dat je de samenleving en hoe deze functioneerd kan beinvloeden met bepaalde maatregelen.
Bijvoorbeeld door een overheid alles te laten regelen of een kerk of etc.
Maar ook bestaande structuren afbreken met als doel een nieuw type samenleving te creeëren.
Onder die noemer valt het willen realiseren van een libertarische samenleving in Nederland. Een zeer concreet en helder voorbeeld van de maakbaarheidsgedachte dus.
Is dat echt zo verschrikkelijk lastig om te begrijpen?
Ik blijf optimistisch.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:14 schreef PJORourke het volgende:
Reken daar maar niet op.
Hij noemt je gewoon een "extremist" en dat is dan wat hem betreft einde discussie.quote:
Als het einde discussie was zou hij er niet steeds op in gaan. Misschien probeert hij mij op het groene pad te krijgen en vind hij dat ik geweld ook moet gaan verheerlijken, brrr ....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:17 schreef PJORourke het volgende:
Hij noemt je gewoon een "extremist" en dat is dan wat hem betreft einde discussie.
Ja, maar ze wilden je naam niet in Elsneutje veranderen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:20 schreef Elseetje het volgende:
Appeltje, heb je al een naamsverandering aangevraagd?
HUH?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef Monidique het volgende:
Pffrt... Is PJORourke nou nog steeds zo geobsedeerd door du_ke?
Da's nou balen voor jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ja, maar ze wilden je naam niet in Elsneutje veranderen.![]()
Nee, dat is cultuur.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef Monidique het volgende:
Hé hé hé! Als ik Civilization 4 in een 1024x768-venster speel op een 20"-scherm, is dat dan decadentie?
Ben ik goed in klappen te boven komen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:22 schreef Elseetje het volgende:
Da's nou balen voor jeGa je de klap nog te boven komen? Daar ben je schijnbaar zo goed in
Ja, in de zin dat de beschaving er niet aan ten onder zal gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:21 schreef Monidique het volgende:
Hé hé hé! Als ik Civilization 4 in een 1024x768-venster speel op een 20"-scherm, is dat dan decadentie?
Jij was toch zo goed in sarcasme?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ben ik goed in klappen te boven komen?![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat du_ke verliefd is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef Monidique het volgende:
Pffrt... Is PJORourke nou nog steeds zo geobsedeerd door du_ke?
Ik denk dat je gedoemt bent om voor de rest van je leven alleen maar herkauwers achter je aan te krijgen. Het spijt mij voor je.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:25 schreef PJORourke het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen dat du_ke verliefd is.![]()
Niet goed in dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, het was humorvol bedoelt. Want geweld, klappen.
Lachen, gieren, brullen.![]()
Ach, daar moet je eerst even doorheen bijten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:27 schreef Elseetje het volgende:
Jammer, een beetje minder zuur staat je een stuk beter
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef Monidique het volgende:
Hatebreed - Prepare For War
Maak er een rokje van, staat je vast goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik weet niet wat ik met mijn tweede Balkenende-shirt aanmoet. Iemand interesse?
Geen idee, ik ben nog altijd aan het leren het ''Radiohost'' uit je onderschrift niet te lezen als ''Radiohead''.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is dat dat che guevara ding?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik dacht dat jij niet zo van de bijtgrage types was?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, daar moet je eerst even doorheen bijten.
Die is zo slecht dat ie bijna grappig wordt .... of niet.
Touchéquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:32 schreef Elseetje het volgende:
Ik dacht dat jij niet zo van de bijtgrage types was?
Wanneer gaat Wilders daar kamervragen over stellen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:36 schreef Elseetje het volgende:
Mijn muziekpartner is klaar, ik ga weer lekker piano rammen![]()
Ik zeg het nu voor de derde keer: geen vegawijven meer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik denk dat je gedoemt bent om voor de rest van je leven alleen maar herkauwers achter je aan te krijgen. Het spijt mij voor je.![]()
Zo gek is het helaas niet. Kijk naar Turkije en Pakistan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:
Nederland zou mogelijk leger moeten inzetten tegen moslimgemeenschap
Saturday 26 May 2007
(Novopress) - Oorlogen veranderen, stelt militair historicus Martin van Creveld. Geen machtige staten bestrijden elkaar, maar staten en terroristen. En die worden alleen verslagen door wreed optreden.
De van oorsprong Nederlandse militair historicus Martin van Creveld presenteerde deze week zijn nieuwe boek ’De evolutie van de oorlog’. In zijn voorwoord waarschuwde Van Creveld voor de nabije toekomst van Nederland, waarin een hij een inzetten van het leger tegen ‘problemen van etnische aard’ als onvermijdelijk acht.
[afbeelding]
„We weten dat het gevaar loert. Als de islamitische minderheid op twintig procent komt, dan is dat het omslagpunt. Dan zijn ernstige problemen te verwachten: terreur, guerrilla, stadsguerrilla. Geloof en criminaliteit kunnen een explosieve combinatie vormen. Tripoli (het geweld in Libanon deze week tussen de Palestijnse splintergroep Fatah Islam en het Libanese leger) begon ook met een bankoverval.”
Van Creveld stelt daarmee dat de moslimgemeenschap in Nederland mogelijk zo groot zou kunnen worden dat geweld onvermijdelijk zal zijn. Met een moslimgemeenschap die tien procent van de totale Nederlandse bevolking uitmaakt, lijkt het gevaar nog ver weg, erkent hij. „Maar het zou na 11 september 2001 niet verstandig zijn te denken dat het hier niet kan gebeuren.”
Wat is daar "quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:59 schreef Aoristus het volgende:
Nederland zou mogelijk leger moeten inzetten tegen moslimgemeenschap
Saturday 26 May 2007
(Novopress) - Oorlogen veranderen, stelt militair historicus Martin van Creveld. Geen machtige staten bestrijden elkaar, maar staten en terroristen. En die worden alleen verslagen door wreed optreden.
De van oorsprong Nederlandse militair historicus Martin van Creveld presenteerde deze week zijn nieuwe boek ’De evolutie van de oorlog’. In zijn voorwoord waarschuwde Van Creveld voor de nabije toekomst van Nederland, waarin een hij een inzetten van het leger tegen ‘problemen van etnische aard’ als onvermijdelijk acht.
[afbeelding]
„We weten dat het gevaar loert. Als de islamitische minderheid op twintig procent komt, dan is dat het omslagpunt. Dan zijn ernstige problemen te verwachten: terreur, guerrilla, stadsguerrilla. Geloof en criminaliteit kunnen een explosieve combinatie vormen. Tripoli (het geweld in Libanon deze week tussen de Palestijnse splintergroep Fatah Islam en het Libanese leger) begon ook met een bankoverval.”
Van Creveld stelt daarmee dat de moslimgemeenschap in Nederland mogelijk zo groot zou kunnen worden dat geweld onvermijdelijk zal zijn. Met een moslimgemeenschap die tien procent van de totale Nederlandse bevolking uitmaakt, lijkt het gevaar nog ver weg, erkent hij. „Maar het zou na 11 september 2001 niet verstandig zijn te denken dat het hier niet kan gebeuren.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |