Broodje Saharmaa eten...ook zo'n tranentrekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:56 schreef Lobasca het volgende:
Natasia: Karaven vullen met water
Ik zal je binnenkort ook weer eens serieus nemen, lieverd!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Je hoeft me niet uit lachen, ik nam je serieus..![]()
Nou natas heeft haar maandelijkse periode..En wegens haar bijgeloof heeft ze wat toegevoegt aan het eten om de bewoners te reinigen..Dat vertelt ze zo aan de bewoners na het etenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Te dom![]()
Wat is in vredesnaam dat knalroze eten op hun borden?
Jij ook nog geen geraniums en als hobby kantklossen ??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Als FOK! maar niet onder mijn naam post dan vind ik alles goed.
Ik hoorde het van iemand van Nowlife.... wat een mega orgineel idee zeg..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Huub heeft een ster gekregen.
Ok, al mijn lichtgevende sterren in het donker gaan direkt van mijn plafond afquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Liever niet op deze manier...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal je binnenkort ook weer eens serieus nemen, lieverd!![]()
Leuk idee... maar is geldklopperij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Toch het nachtlampje maar weer aan dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ok, al mijn lichtgevende sterren in het donker gaan direkt van mijn plafond af
Er hoort heul wat anders bij rodebietensalade! En vooral veul. Dat je de rodebietensalade weg kan mieteren!quote:
Attent toch ???? wie hier wil er voor de ogen van je oma of ma zich ff lekker uitleven ?? wees nu eerlijk!!!! zie je wel, dat is dus weer de sociale kant van Dennis, ga zo door Dennie van mequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef DiDijo het volgende:
ik las gisteren dat nadia baalde dat dennix alleen sex wilde onder de dekens
nadia wilde liever boven de dekens sex...maar dennix zei nee
want mijn OMA kijkt mee![]()
![]()
![]()
Toch ben je af en toe best liefquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Een bruine?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
24/7 in de goede handen van Liekequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub er goed uit!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Wat ziet Huub er goed uit!
Ben daar ook eens ingedoken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoorde het van iemand van Nowlife.... wat een mega orgineel idee zeg..![]()
Van Ericquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef mootie het volgende:
Jah, en me hond dicht naast mequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Toch het nachtlampje maar weer aan dan?
Heul? Veul?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef demins het volgende:
[..]
Er hoort heul wat anders bij rodebietensalade! En vooral veul. Dat je de rodebietensalade weg kan mieteren!![]()
"Glow in the dark" vond je zeker te moeilijk om hier op het forum te gooien? Ik zou het zelf ook niet gedurfd hebben...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Nee, want dat is gewoon niet gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:10 schreef lillkiss het volgende:
zijn er filmpjes van de zoenpoging?
Zo komt het inderdaad over. Onbegrijpelijk hoe die schat het volhoudt met die dwergmarmot.quote:
Neej, ik vind het altijd zo lullig om te showen met mijn geweldige beheersing van de engelse taalquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
"Glow in the dark" vond je zeker te moeilijk om hier op het forum te gooien? Ik zou het zelf ook niet gedurfd hebben...![]()
OMG, ik ben het weer eens met iemand die geen Dennisfan isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo komt het inderdaad over. Onbegrijpelijk hoe die schat het volhoudt met die dwergmarmot.
Ik ben wel reuze benieuwd of "achter' al die haatpost voor Natasja bewaard heeft en of ze die meekrijgt als ze eindelijk weggaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft al meteen een verbod op negatieve post gegeven.
Verlatingsangst?....Wat moet ze zonder huub in het huis...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo komt het inderdaad over. Onbegrijpelijk hoe die schat het volhoudt met die dwergmarmot.
Wat maken jullie je daar toch allemaal druk om wat hij doet met die handen in zijn zakken??? zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten ?????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:10 schreef DiDijo het volgende:
dennix spoort van geen meter,hij kijkt scheel en loopt een hele dag aan zijn ballen te krabben vandaar zijn handen in zijn zakken gedrag...zijn balletjes jeuken zeker,en hij krijg hem niet omhoog in bed...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bietjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Te dom![]()
Wat is in vredesnaam dat knalroze eten op hun borden?
Ik wilde eigenlijk posten dat het midden beter kan hangen, maar dat is ongepast dus doe ik dat maar niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat Natasia een leuk topje aan heeft. Je kunt zo goed zien dat rechts kleiner is en meer hangt![]()
[afbeelding]
Stuur je iets in de trant van "Ga zo door!! Positief!!" En daaronder zet je in het papiaments of surinaams wat je echt van haar vindt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben wel reuze benieuwd of "achter' al die haatpost voor Natasja bewaard heeft en of ze die meekrijgt als ze eindelijk weggaat.
Heeft ze wel een grote vrachtwagen nodig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |