Jah, en me hond dicht naast mequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Toch het nachtlampje maar weer aan dan?
Heul? Veul?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef demins het volgende:
[..]
Er hoort heul wat anders bij rodebietensalade! En vooral veul. Dat je de rodebietensalade weg kan mieteren!![]()
"Glow in the dark" vond je zeker te moeilijk om hier op het forum te gooien? Ik zou het zelf ook niet gedurfd hebben...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef Dennisfan het volgende:
[..]
Ok, al mijn lichtgevende sterren in het donker gaan direkt van mijn plafond af
Nee, want dat is gewoon niet gebeurdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:10 schreef lillkiss het volgende:
zijn er filmpjes van de zoenpoging?
Zo komt het inderdaad over. Onbegrijpelijk hoe die schat het volhoudt met die dwergmarmot.quote:
Neej, ik vind het altijd zo lullig om te showen met mijn geweldige beheersing van de engelse taalquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:10 schreef demins het volgende:
[..]
"Glow in the dark" vond je zeker te moeilijk om hier op het forum te gooien? Ik zou het zelf ook niet gedurfd hebben...![]()
OMG, ik ben het weer eens met iemand die geen Dennisfan isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo komt het inderdaad over. Onbegrijpelijk hoe die schat het volhoudt met die dwergmarmot.
Ik ben wel reuze benieuwd of "achter' al die haatpost voor Natasja bewaard heeft en of ze die meekrijgt als ze eindelijk weggaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja heeft al meteen een verbod op negatieve post gegeven.
Verlatingsangst?....Wat moet ze zonder huub in het huis...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:11 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo komt het inderdaad over. Onbegrijpelijk hoe die schat het volhoudt met die dwergmarmot.
Wat maken jullie je daar toch allemaal druk om wat hij doet met die handen in zijn zakken??? zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten ?????quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:10 schreef DiDijo het volgende:
dennix spoort van geen meter,hij kijkt scheel en loopt een hele dag aan zijn ballen te krabben vandaar zijn handen in zijn zakken gedrag...zijn balletjes jeuken zeker,en hij krijg hem niet omhoog in bed...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bietjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Te dom![]()
Wat is in vredesnaam dat knalroze eten op hun borden?
Ik wilde eigenlijk posten dat het midden beter kan hangen, maar dat is ongepast dus doe ik dat maar niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Ik vind dat Natasia een leuk topje aan heeft. Je kunt zo goed zien dat rechts kleiner is en meer hangt![]()
[afbeelding]
Stuur je iets in de trant van "Ga zo door!! Positief!!" En daaronder zet je in het papiaments of surinaams wat je echt van haar vindt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:13 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben wel reuze benieuwd of "achter' al die haatpost voor Natasja bewaard heeft en of ze die meekrijgt als ze eindelijk weggaat.
Heeft ze wel een grote vrachtwagen nodig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |