Hebben ze die andere jaren niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:02 schreef w00h00 het volgende:
Inmiddels heeft ook Ajax.nl het nieuws bevestigd. Algemeen directeur Maarten Fonteijn was erg in zijn nopjes met de beslissing van de middenvelder: "Dit is heel goed voor iedereen. Voor Wesley, voor het team, voor de club en voor onze fans. Zeker met de ambities die Ajax dit jaar heeft."
![]()
![]()
![]()
Litmanenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tis altijd vet als buitenlandse spelers Nederlands praten![]()
,,Nok paar kleine dinketjes."quote:
De reservebank in de Arena heeft al verwarmde stoelen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oh, hij is gratis..
Nou ja, dat scheelt al een hoop... Kan ie lekker plekje op de bank warmhouden.
Hij ziet waarschijnlijk gewoon wel in dat Valencia en Ajax er niet gaan uitkomen. Om hem dan te gaan ophemelen is ook weer wat overdreven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Wesley, topgozer. Ik zei toch, niets meer dan respect voor die gast. Al zou hij weggaan, ik gun het hem van harte. Voor alles wat hij ons al heeft gegeven verdient hij niets anders dan lof.
Ik doel meer op wat 'ie in het verleden voor Ajax heeft betekend. Hij heeft het echt al verdiend om naar een topclub te verkassen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij ziet waarschijnlijk gewoon wel in dat Valencia en Ajax er niet gaan uitkomen. Om hem dan te gaan ophemelen is ook weer wat overdreven.
Tuurlijk wel. Hij had ook kunnen wachten tot de laatste transferdag, maar in het belang van de club heeft hij nu al een beslissing gemaakt. Dan ben je voor mij een echte Ajacied.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij ziet waarschijnlijk gewoon wel in dat Valencia en Ajax er niet gaan uitkomen. Om hem dan te gaan ophemelen is ook weer wat overdreven.
Hmm, zonde, maar goed, maken we nog een beetje winst opv perez toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef koningdavid het volgende:
Rommedahl heeft 1 miljoen gekost.
BRON
Kicken is hij nu 14 dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:45 schreef BB-boy het volgende:
Als Sneijder straks weg gaat heeft hij 6 jaar voor de club gespeeld. Dan heeft hij toch wel een toptransfer verdient.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:51 schreef Beschouw het volgende:
Jammer dat Ajax niet meer in het Olympisch Stadion speelt. Rommedahl zou daar over de sintelbaan kunnen draven. Wat een aankoop![]()
Was getekend HtC. Ben benieuwd wie er komt als extra speler, denk een ''ervaren'' verdediger?!quote:Met de komst van Dennis kunnen we variëren. Kennedy speelt meer vanuit de bal, Dennis heeft meer diepte. We moeten ook niet vergeten dat Ajax zo´n zestig wedstrijden per jaar speelt. Dan lijken twee rechteraanvallers mij geen overbodige luxe. Ik heb al vaker gezegd dat Ajax geen elf basisspelers heeft. Misschien hebben we wel achttien basisspelers nodig. We zijn dan ook nog niet klaar. We willen graag Suarez erbij hebben, en nog een speler. Ik denk ook dat we hebben laten zien dat we niet voor de minste spelers kiezen.´´
dat is geen nieuws, is een goede prof die gewoon de taal heeft geleerd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:09 schreef koningdavid het volgende:
Zie net dat interview met Rommedahl op Ajax TV. Die gozer spreekt echt goed Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |