quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet je eens gaan dreigen met bad feedback en file complaintMoet je dan zien hoe snel ze ophouden met glitchen. Als ik het zeg werkt het wel
![]()
Ik doe altijd gewoon file complaint, cheatingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:23 schreef Wouter2006 het volgende:
als ze glitchen quit ik altijd, vooral
bij Subway als je dood bent en je eigen team member
gaat off the map en de round duration is 10min ofzo.
Round Duration: 3 min is meer als genoeg
me 2quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon file complaint, cheating
Gears of Warquote:
Vanavond weer?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:26 schreef JimmieTheSaint het volgende:
GoW is echt zo dood online de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:02 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn er nog n00bs die GoW gaan spelen ofzo? Het is niet meer zo druk op de GoW-servers. En het is wel leuk om met wat nieuwe mensen te spelen.
Rekkie?
Maar je speelt nog steeds tot aan 21:00 uur ongeveer?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef BMH het volgende:
Ik speel nog steeds +- 4-5 dagen per week.
Dus binnenkort gaat Goku zijn Xbox richting Duitslandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:21 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
En vervolgens speel je de hele avond Forza.
Wat zuigt precies dan? Cole?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:42 schreef Edwinuss het volgende:
Sorry hoor, maar deze game zuigt aan alle kanten..
Ik kom ook!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom dan vanavond even meedoen. Dan leren we je de fijne kneepjes.
Ja als ik tijd heb zeker.... het probleem zit hem in de controller bediening hoor...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kom dan vanavond even meedoen. Dan leren we je de fijne kneepjes.
En ik ben niet de meest geduldigequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
True, het is wel wennen.
Ik ken hetquote:
Oke.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ken het.
Ik ben meteen online begonnen (ipv eerst de Single Player) omdat ik dat had gezien bij vrienden. Hierdoor was ik een n00b der n00bs, aangezien ik de besturing helemaal niet kende en dus werd ik ook elke keer gekilled, zonder dat ik ook maar iemand had gezien of zelf had geschoten.
Uiteindelijk is het toch nog redelijk goed gekomen.
Goedzoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oke.....
Ik ga mezelf meer tijd gunnen voor GOW
Mijn nieuwe HT opstelling gaat daar vast aan bijdragen.... beter beeld = [afbeelding]
only at 1st person shooters like GOWquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ah tof, noobs!
Oh fuck, je hebt gelijk, jammer dat je dat niet normaal kunt brengen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:03 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]. tssk, GoW is 3rd person, noob!
Welkom in GAMquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh fuck, je hebt gelijk, jammer dat je dat niet normaal kunt brengen!
Je hebt nu een next gen console.. Dus welkomquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]mij verwelkomen
Dat is nog niet kan GOW'en, betekent niet dat ik nieuw ben
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt nu een next gen console.. Dus welkom
Waarom niet? Je geeft der een kleurboek en wat stiften en ze ziet heel gow niet meerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mijn dochter zat naast mij, dan lijkt het me niet verstandig om GOW te spelen
Omdat ze nog geen 2 jaar is en veel aandacht vraagt!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom niet? Je geeft der een kleurboek en wat stiften en ze ziet heel gow niet meer
Oké. Goed excuusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mijn dochter zat naast mij, dan lijkt het me niet verstandig om GOW te spelen
Hebben wij gewonnen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:04 schreef ach het volgende:
Toen waren we bezig met het inmaken van het hoerenteam![]()
Nee, maar ik was gisteren zo moe dat ik het allemaal niet meer meekreegquote:
Ja ik zat ook niet echt op te lettenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ik was gisteren zo moe dat ik het allemaal niet meer meekreeg.
Ook met die connection error. Toen wist ik ook niet wie er gewonnen had.
Jij trouwens ook niet!
Kan je beter een jaarkaart halen, kom je veel goedkoper uit dan om de 3 maanden een kaart te halenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:14 schreef Edwinuss het volgende:
ik ga ff een timecard halen! Voor 3 maanden
Ik heb gewoon niet altijd tijd om te spelen, school komt er zo ook weer aan, en vriendin begint ook al te mekkerenquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Kan je beter een jaarkaart halen, kom je veel goedkoper uit dan om de 3 maanden een kaart te halen![]()
Ik elke dag.... vind het gewoon te verslavend..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef BMH het volgende:
Ik speel nog steeds +- 4-5 dagen per week.
Kom maarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Zin om weer foto's van chicks te scoren![]()
Ik kom zo online![]()
Nee maar ik zag het opeens per toeval in centrale GAM forumquote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat is een snelle reactie, zit je soms de hele tijd je MyAT te refreshen ?![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee maar ik zag het opeens per toeval in centrale GAM forum
Nog lang niet, er zit een groot verschil tussen viro die een live player match speelt en viro die ranked.quote:
Ga je eens verdiepen in GoW man. GoW op de pc moet wel ruk zijn aangezien microsoft het vista only zal maken. Vista hoeft voor mij nog lang niet als ik 20% preformence verlies heb ten opzichte van XPquote:
ow, ik had gelezen vista en XPquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog lang niet, er zit een groot verschil tussen viro die een live player match speelt en viro die ranked.
De laatste viro wil je helemaal niet meemaken![]()
[..]
Ga je eens verdiepen in GoW man. GoW op de pc moet wel ruk zijn aangezien microsoft het vista only zal maken. Vista hoeft voor mij nog lang niet als ik 20% preformence verlies heb ten opzichte van XP
Vind GoW wel goed zo.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:42 schreef Viro het volgende:
Ga je eens verdiepen in GoW man. GoW op de pc moet wel ruk zijn aangezien microsoft het vista only zal maken. Vista hoeft voor mij nog lang niet als ik 20% preformence verlies heb ten opzichte van XP
Verdiep je nog meer en je zult ontdekken dat GOW ook gewoon onder XP zal draaien.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Nog lang niet, er zit een groot verschil tussen viro die een live player match speelt en viro die ranked.
De laatste viro wil je helemaal niet meemaken![]()
[..]
ja idd!quote:Op zondag 29 juli 2007 14:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Verdiep je nog meer en je zult ontdekken dat GOW ook gewoon onder XP zal draaien.
Na 7 maanden Gears spelen heus wel hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 14:46 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vind GoW wel goed zo.
Heb niet echt belang in die extra dingen
daar heb ik nu geen trek in, ben nu bezig met the darkness en Tomb raider legendquote:Op maandag 30 juli 2007 18:00 schreef ijsmeis het volgende:
Toch nog even doorgaan dan. Soms krijg je hem pas bij 120 tags. Soms krijg je hem al bij de 90.
Tuurlijk heb je daar geen trek in. Je speelde gears enkel voor de Grenate Tag achievementquote:Op maandag 30 juli 2007 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
daar heb ik nu geen trek in, ben nu bezig met the darkness en Tomb raider legend
had laatst weer een nieuwe theorie gelezen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:00 schreef ijsmeis het volgende:
Toch nog even doorgaan dan. Soms krijg je hem pas bij 120 tags. Soms krijg je hem al bij de 90.
Euh ja ik speelde Gears de laatste tijd alleen maar voor de grenade tag achievement.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je daar geen trek in. Je speelde gears enkel voor de Grenate Tag achievement![]()
Zo iets heb ik ook gehoord, maar ik weet niet 100% of het zo is.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:39 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
had laatst weer een nieuwe theorie gelezen.
als je teams ongebalanceerd zijn, dus bijvoorbeeld 3 tegen 4 en je eindigt
de match dan tellen de kills niet mee voor achievements (wel voor leaderboard)
dus zorgen dat je de match eindigt met 3 tegen 3 of 4 tegen 4
weet niet of het waar is, maar het kan maar zo
Als dat waar is dan verklaart het wel waarom ik nog niet zoveel kills heb online.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:39 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
had laatst weer een nieuwe theorie gelezen.
als je teams ongebalanceerd zijn, dus bijvoorbeeld 3 tegen 4 en je eindigt
de match dan tellen de kills niet mee voor achievements (wel voor leaderboard)
dus zorgen dat je de match eindigt met 3 tegen 3 of 4 tegen 4
weet niet of het waar is, maar het kan maar zo
Insane wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:42 schreef Blinker het volgende:
Heeft er iemand zin om mij door Hardcore heen te slepen nu?
Nah. Een van het andere team zat continu op te scheppen over de headshots die ie maakte. En op een gegeven moment begon ie wéér en was ik het zat en zei ik heel rustig "Shut up". En toen kreeg ik al die zooi over me heenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:25 schreef ach het volgende:
ManwhoreMisschien herkenden ze je naam van de keren dat Tim op je account speelt
Dan klink je namelijk nogal mannelijk
![]()
Het werkt hetzelfde als zagen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef WooZ het volgende:
hoe maar je nu die grenade tags? Gewoon een grenade tegen iemand aangooien, of hoe ?
Zagen moet je B ingedrukt houden en contact maken met de vijand, bij grande taggen gewoon 1 keer op B rammenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het werkt hetzelfde als zagen.
Je loopt naar iemand toe en zodra je dichtbij genoeg bent druk je op B en hij plant een Grenade op zijn bips. Zelf wel even wegrennen en op het laatste moment rollen anders heb je kans dat je mee opgeblazen wordt.
Ik zeg toch al altijd dat ik niet kan zagenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zagen moet je B ingedrukt houden en contact maken met de vijand, bij grande taggen gewoon 1 keer op B rammen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zeg toch al altijd dat ik niet kan zagen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Uitleg voor n00bz dan : Houd B ingedrukt, je hoort je kettingzaag dan lopen (druk eventueel RT erbij in om een leuk extra geluidje uit je ketting zaag te laten komen) loop vervolgens naar de vijand en maak contact met hem terwijl je B nog steeds ingedrukt houd... JIIIING JIIIINGvijand en meestal ga je dan dood.
Nee dat is een hoerenaktie als er veel quitters zijn.quote:
Wow, die heeft er aardig wat mee verdiend.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Like, WTF!
http://cgi.benl.ebay.be/G(...)ryZ187QQcmdZViewItem
Heintje?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:53 schreef ach het volgende:
Wie gaat er nou 10 euro betalen voor een achievement
En al helemaal als de glitch gewoon op youtube staat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:53 schreef ach het volgende:
Wie gaat er nou 10 euro betalen voor een achievement
haha klopt dat is best wel idiootquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En al helemaal als de glitch gewoon op youtube staat.
Probleem met die glitch is dat je al een acount nodig hebt met die seriously achievement, anders was er geen handel inquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En al helemaal als de glitch gewoon op youtube staat.
En daarom zijn daarvoor accounts beschikbaar (en gratis!) gemaakt. Gewoon even googlen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Probleem met die glitch is dat je al een acount nodig hebt met die seriously achievement, anders was er geen handel in
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarom zijn daarvoor accounts beschikbaar (en gratis!) gemaakt. Gewoon even googlen.
Ga dan ranked spelen en geen player matched waarbij er 14 snipers in het level liggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:18 schreef Darow het volgende:
mwao, ik heb nu het punt bereikt dat het echt saai is. Nog even uithouden, volgende week Bioshock
Hmm. Straks eens de voorwaarden van Microsoft nog eens lezen danquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef Gamedemon het volgende:
Je riskeert wel een ban op xbox live lees ik op meerdere fora
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm. Straks eens de voorwaarden van Microsoft nog eens lezen dan.
?quote:Maar goed, ik doe daar niet aan mee. Boeiend enzo.
Ik doe het inderdaad niet, maar dan wil ik nog wel weten of je daarvoor gebanned kan worden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:30 schreef ach het volgende:
[..]
[..]
?![]()
Morgen kan ik eindelijk weer gearsen![]()
Mits ze mijn xbox ook daadwerkelijk gerepareert hebben
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe het inderdaad niet, maar dan wil ik nog wel weten of je daarvoor gebanned kan worden.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Lekker theoretisch allemaal, zolang je toch niet aan een account met "seriously" kunt komen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En daarom zijn daarvoor accounts beschikbaar (en gratis!) gemaakt. Gewoon even googlen.
Lijkt me bullshit, en als het echt is ga ik die seriously achievement glitchen, dan bekijken ze het maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:34 schreef Wouter2006 het volgende:
ik hoorde gister dat na de laatste update de kills die je in execution maakt of gemaakt hebt
niet meer tellen voor Seriously,
iemand anders dit gehoord of is het bullshit?
Lag heb ik genoeg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Catch_me het volgende:
Bullshit
Mensen die trouwens zeggen dat ze skilled zijn in GoWDe enige skill die je nodig hebt is de map kennen, een dosis lag en geluk
![]()
Niet echt belangrijk, ik haal em waarschijnlijk toch niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef Dancin_Rhino het volgende:
ja want die archievement is zo belangrijk he.
Op deze manier hecht je enkel waarde aan de achievement en niet waar die achievement voor staat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niet echt belangrijk, ik haal em waarschijnlijk toch niet.
Maar als ze het dan toch onmogelijk gaan maken dan vind ik het best, tis 2 tellen werk om em te glitchen
Dus als mijn kills niet meer meetellen omdat ze dat niet meer willen bij execution, en ik zit daar op de 5000 dan moet ik maar opnieuw beginnen met Warzone in de hoop dat ze daar de kills er niet uitslopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Op deze manier hecht je enkel waarde aan de achievement en niet waar die achievement voor staat.
Hierdoor zijn achievements nutteloos en zeggen ze helemaal niets over de kwaliteit van de speler (waar het in eerste instantie om ging).
Sowieso moet je een spel spelen om het spel en niet om het aantal killsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dus als mijn kills niet meer meetellen omdat ze dat niet meer willen bij execution, en ik zit daar op de 5000 dan moet ik maar opnieuw beginnen met Warzone in de hoop dat ze daar de kills er niet uitslopen?
Zo blijf je bezig natuurlijk.
Ik speel het spel om te killen, omdat ik dat leuk vind.. die achievement is een leuke bijkomstigheid en ik ga er zeker niet warzone voor spelen aangezien ik dat echt vind zuigen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:06 schreef BMH het volgende:
[..]
Sowieso moet je een spel spelen om het spel en niet om het aantal kills
Ik kan er wel om lachen. Al die mensen die nu eeneens niet meer execution gaan spelen
En als je hem geglitch hebt. Dan... Wat?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik speel het spel om te killen, omdat ik dat leuk vind.. die achievement is een leuke bijkomstigheid en ik ga er zeker niet warzone voor spelen aangezien ik dat echt vind zuigen.
Maar als ik die achievement dan toch niet normaal kan halen, dan glitch ik em gewoon.
Als ik er warzone voor moet spelen dan issie voor mij onhaalbaar anders.
Net zoals die 100 Annex potjes spelen, daar begin ik geeneens aan.. ook die achievement is te glitchen maar dat doe ik niet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit, en als het echt is ga ik die seriously achievement glitchen, dan bekijken ze het maar
Pompiedomquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:02 schreef Gamedemon het volgende:
Je riskeert wel een ban op xbox live lees ik op meerdere fora
Komt ie klaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:16 schreef BMH het volgende:
[..]
En als je hem geglitch hebt. Dan... Wat?
Ik snap het niet
Dan heb ik een nieuwe gratis Gamerpicture.. GRATISquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
Welke krijg je dan?
Neuh ik heb me alleen gefocused op de tag achivement.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:56 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je de Longshot eigenlijk?
Ja, ik ben te lui om het zelf te checken.
Waar zie je datquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:27 schreef BMH het volgende:
Ik heb gears nu 150 dagen gespeeld. Dat is 150 maal minimaal 1 uur spelen = 150uur gears.. lol
Zijn er mensen die voor 11 uur 's avonds geen vriendin hebben die de TV jat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Zijn er eig ook nog mensen die na 11 uur 's avonds GoW spelen? Zou leuk zijn.
Hier hierquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Zijn er eig ook nog mensen die na 11 uur 's avonds GoW spelen? Zou leuk zijn.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zijn er mensen die voor 11 uur 's avonds geen vriendin hebben die de TV jat?
WTF :| Wat is er aan een xbox zonder Gold ? Ben je een pietje man, dat doet toch iedereen. En trouwens over dat GoW dood is, nog lang niet. Ik krijg gewoon nog altijd mijn lijst vol met hosts als ik zoek hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:44 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ik heb afgelopen week xbox live gold voor 1 maand gepakt, en moet zeggen dat online wel lache is ^^
ja, een lijst volquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:11 schreef nuldertien.net het volgende:
[..]
WTF :| Wat is er aan een xbox zonder Gold ? Ben je een pietje man, dat doet toch iedereen. En trouwens over dat GoW dood is, nog lang niet. Ik krijg gewoon nog altijd mijn lijst vol met hosts als ik zoek hoor
wat is je tag dan ? en van iedereen die gow doet, is wel zo leuk x same gow te doen ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Yes, ik heb live! Ik heb alleen bijna geen tijd meer om te gamen.
Aankomende dagen weer wel gelukkig. En dan ga ik Gears weer eens uit de kast pakken, want die heb ik al veel te lang niet gespeeld.
Dus, Skarfees. Be prepaired.
Zie mijn signaturequote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:17 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
wat is je tag dan ? en van iedereen die gow doet, is wel zo leuk x same gow te doen ofzodie van mij is okiedokie86 (makkelijker kan niet)
Okayquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Aankomende dagen weer wel gelukkig. En dan ga ik Gears weer eens uit de kast pakken, want die heb ik al veel te lang niet gespeeld.
jij = goed @ GoW ??quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef ijsmeis het volgende:
Phoebe!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:46 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Of nee wacht, dat was die amerikaanse, whatshername?
Tip: press the red button instead of the yellowquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Phoebe!
Ik kan totaal niet zagen. Dat ding doet het nooit bij mij
.
Het is al honderd keer aan mij uitgelegd. Maar het lukt gewoon niet bij me.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:05 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Tip: press the red button instead of the yellow![]()
Press and hold the red button is het.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:05 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Tip: press the red button instead of the yellow![]()
Ik ben meer degene die met grenades aan het slaan is in de hoop dat ik iemand raak slaquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Press and hold the red button is het.
En dan tegen een locust aanlopen
zou het?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zat trouwens te denken..
Als ze op de xbox live marketplace content uitbrengen die gratis op een andere console is dan zijn ze verplicht om het ook gratis te doen.
Kijk bijvoorbeeld naar rainbow six vegas..die kwam op de PS3 incl gratis content en toen werd het op de 360 ook gratis.
Wellicht dat Epic gratis content beschikbaar stelt voor de pc die wij dan ook gratis krijgen.
Probleem gelijk opgelost dan
Dat van Rainbow Six is iig zo, als ubisoft het gratis beschikbaar stelt op de PS3 is MS verplicht er in mee te gaan.quote:
Ja inderdaad. Lijkt me alleen raar als ze gratis software gaan uitbrengen aangezien het niet wintsgevend is voor het bedrijfquote:Op woensdag 5 september 2007 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat van Rainbow Six is iig zo, als ubisoft het gratis beschikbaar stelt op de PS3 is MS verplicht er in mee te gaan.
Ik weet alleen niet of het ook voor de PC zo is dan, maar de tijd zal het ons leren!
Xbox360 users krijgen geen content van de PC. Dus wij zullen niet in GoW 1 met de Brumak kunnen vechten, of de nieuwe capters uitspelen etc. Daarvoor moeten wij wachten voor GoW2. Al die extra's op de PC zullen wij niet krijgen als 'content'quote:Op woensdag 5 september 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
Ik zat trouwens te denken..
Als ze op de xbox live marketplace content uitbrengen die gratis op een andere console is dan zijn ze verplicht om het ook gratis te doen.
Kijk bijvoorbeeld naar rainbow six vegas..die kwam op de PS3 incl gratis content en toen werd het op de 360 ook gratis.
Wellicht dat Epic gratis content beschikbaar stelt voor de pc die wij dan ook gratis krijgen.
Probleem gelijk opgelost dan
Klantenbinding en klant-tevredenheid zeggen je niets?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:41 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Lijkt me alleen raar als ze gratis software gaan uitbrengen aangezien het niet wintsgevend is voor het bedrijf
Hm, mja zoals Gamedemon al zei, de tijd zal het zeggen.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:09 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Klantenbinding en klant-tevredenheid zeggen je niets?
Ik bedoel meer de Multiplayer maps die ze op de PC releasen.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:04 schreef aightZz het volgende:
[..]
Xbox360 users krijgen geen content van de PC. Dus wij zullen niet in GoW 1 met de Brumak kunnen vechten, of de nieuwe capters uitspelen etc. Daarvoor moeten wij wachten voor GoW2. Al die extra's op de PC zullen wij niet krijgen als 'content'![]()
Ik weet niet of dat gaat gebeuren eerlijk gezegt, ik denk van niet. Laats heeft iemand van Epic gezegt dat de "content" niet naar de 360 zou komen omdat de console het niet zou aan kunnen (dat wil niet zeggen dat de 360 niet krachtig is, is hij juist wel) maar GoW op de 360 heeft UT3.0 engine, terwijl zij GoW op de PC een nieuwe engine hebben namelijk UT3.2 oid en omdat te kunnen overzetten naar de 360 console zou het niet lukken helaas omdat die dus een ander versie engine draait dan op de PC.quote:Op woensdag 5 september 2007 20:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de Multiplayer maps die ze op de PC releasen.
Dus mappack 1 op de PC is gratis, en dus moet het op de xbox ook gratis uitgebracht worden.
Ja alles leuk en aardig dat het UT3.2 is, maar die maps draaien onder elke engine mits ze er geen shit in gaan stoppen die 3.2 vereisen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef aightZz het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat gaat gebeuren eerlijk gezegt, ik denk van niet. Laats heeft iemand van Epic gezegt dat de "content" niet naar de 360 zou komen omdat de console het niet zou aan kunnen (dat wil niet zeggen dat de 360 niet krachtig is, is hij juist wel) maar GoW op de 360 heeft UT3.0 engine, terwijl zij GoW op de PC een nieuwe engine hebben namelijk UT3.2 oid en omdat te kunnen overzetten naar de 360 console zou het niet lukken helaas omdat die dus een ander versie engine draait dan op de PC.
Dat was echt de reden waarom wij de 'content' niet zouden krijgen. Maar heb wel stiekem gehoord dat ze die content + extra verhaal (waar je meer te weten komt over het verhaal eingelijk) het willen stoppen in GoW2. Staat in de planning/of discussieren ze over dat. Zodat wij helemaal niks zullen missen.
Of de PC multiplayer maps op de 360 komen?; Ga er maar niet vanuit. Ik denk zelf van niet. PC gebruikers hebben wel een map-editor, maar die zullen zeker niet direct naar de 360 overgezet kunnen worden! misschien na-maak door Epic met oude UT3 engine versie van GoW.
Of wij nieuwe maps/content krijgen op de 360? Waarschijnlijk wel, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Als hij komt, komt hij ergens in November/December. (als GoW en jaar bestaat)
Ze hebben juist dingen veranderd/verbeterd t.o.v. UT3.0 engine van GOW op 360. Volgens Epic ziet de GoW op de PC mooier uit dan op de 360 vanwege de nieuwe engine (update). En zo naar de 360 poorten gaat niet lukken, tenzij ze met de oude engine (UT3.0) opnieuw nieuwe maps maken.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja alles leuk en aardig dat het UT3.2 is, maar die maps draaien onder elke engine mits ze er geen shit in gaan stoppen die 3.2 vereisen.
De Map editor verandert niet hoor, alleen de effecten die ze toevoegen in de maps wel.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:30 schreef aightZz het volgende:
[..]
Ze hebben juist dingen veranderd/verbeterd t.o.v. UT3.0 engine van GOW op 360. Volgens Epic ziet de GoW op de PC mooier uit dan op de 360 vanwege de nieuwe engine (update). En zo naar de 360 poorten gaat niet lukken, tenzij ze met de oude engine (UT3.0) opnieuw nieuwe maps maken.
Kan zijn dta in de toekomst nog nieuwe mappen komen, maar mappen die op de PC verschijne (ook door users zelf) zullen echt niet naar de 360 komen, TENZIJ Epic die maps weer namaken met de Engine 3.0 (GoW 360)
Jazeker, maar komen er nog nieuwe mappen toevallig?quote:Op zondag 16 september 2007 15:34 schreef Viro het volgende:
Wordt er nog GoW gespeeld ?
Jazeker.quote:Op maandag 17 september 2007 13:14 schreef bigore het volgende:
[..]
Jazeker, maar komen er nog nieuwe mappen toevallig?
Slecht eigenlijk dat ze de 360 versie zo laten vallen...quote:Op maandag 17 september 2007 13:43 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Jazeker.
voor de pc-versie
Wie zegt dat Epic geen GoW contents meer brengt naar de 360? Dat het eventjes stil is betekend niet dat er niks zal komen, Epic is een klein bedrijf en heeft het hartstikke druk met het releasen van UT3 op PS3 en PC en GoW op de PC. Na de release hebben die gasten 'eventjes vakantie" en na mid December/begin Januari gaan ze zich helemaal richten op UT3 voor de 360 en natuurlijk meer GoW contents.quote:Op maandag 17 september 2007 14:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Slecht eigenlijk dat ze de 360 versie zo laten vallen...
De enige game die Halo 2 heeft verslagen met de meeste users online en nog steeds veel gespeeld wordt online.. en ze laten het helemaal vallen..
Ze patchen niet meer terwijl er nog zoveel bugs en glitches zijn..
Ze brengen geen nieuwe maps meer uit.. het slaat gewoon nergens op.
Ik ben er rond een uur of half 8quote:Op maandag 17 september 2007 15:30 schreef kanna het volgende:
Ik heb eigenlijk nog wel een keer zin om vanavond met een Fok groep (8man) nog eens een avondje te spelen vanaf een uur of 7, half acht
Eventjes stil?quote:Op maandag 17 september 2007 15:32 schreef aightZz het volgende:
[..]
Wie zegt dat Epic geen GoW contents meer brengt naar de 360? Dat het eventjes stil is betekend niet dat er niks zal komen, Epic is een klein bedrijf en heeft het hartstikke druk met het releasen van UT3 op PS3 en PC en GoW op de PC. Na de release hebben die gasten 'eventjes vakantie" en na mid December/begin Januari gaan ze zich helemaal richten op UT3 voor de 360 en natuurlijk meer GoW contents.
be patient.![]()
Vandaag weer als je om 19.30 online komtquote:Op maandag 17 september 2007 16:58 schreef Okiedokie86 het volgende:
Ik heb laatst nog met ijsmeis gespeelt en met godfathernl en met jackassnl ^^
Addedquote:Op maandag 17 september 2007 15:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ben er rond een uur of half 8
voor GT check mijn sig![]()
ja ik heb hem nu... 125 chainsaw killsquote:Op zondag 16 september 2007 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
Bug. Even doorzagen dus.
Ik besnuffel enige frustratie aan jouw kantquote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Eventjes stil?
Ik vloek al meer dan een half jaar op Crab Walkers en Kung fu flippers, daar hebben ze nog steeds geen patch tegen aan geknalt.
Laatste map pack is ook al bijna een half jaar geleden, en je hoort niks meer over nieuwe content.
Fouten in de nieuwe maps zijn ook niet gefixt, zoals de map Subway waar je met een simpelle koprol de map uit rolt.
Sowieso is het met die Kung fu flip mogelijk om IEDERE map uit te glitchen.
En o o o wat vinden die ettertjes op live het leuk om het te doen als ze niet kunnen winnen.
Ik ben Patient genoeg geweest, ze moeten die kut bugs en glitches er gewoon uitslopen, en liever gister dan morgen want die ongein zit er nu wel lang genoeg in.
Helemaal mee eens... Ik wordt doodziek van die gasten. Sta je eerst achter, kom je vet goed terug, zien ze dat ze niet meer kunnen winnen van je, gaan ze de map uit. En dat kan bijna in iedere map jah... Verdomme.quote:Op maandag 17 september 2007 16:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Eventjes stil?
Ik vloek al meer dan een half jaar op Crab Walkers en Kung fu flippers, daar hebben ze nog steeds geen patch tegen aan geknalt.
Laatste map pack is ook al bijna een half jaar geleden, en je hoort niks meer over nieuwe content.
Fouten in de nieuwe maps zijn ook niet gefixt, zoals de map Subway waar je met een simpelle koprol de map uit rolt.
Sowieso is het met die Kung fu flip mogelijk om IEDERE map uit te glitchen.
En o o o wat vinden die ettertjes op live het leuk om het te doen als ze niet kunnen winnen.
Ik ben Patient genoeg geweest, ze moeten die kut bugs en glitches er gewoon uitslopen, en liever gister dan morgen want die ongein zit er nu wel lang genoeg in.
als ik al 1 iemand van de map af zie gaan, is het een file complaint/avoid player en quit ik gelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Ik wordt doodziek van die gasten. Sta je eerst achter, kom je vet goed terug, zien ze dat ze niet meer kunnen winnen van je, gaan ze de map uit. En dat kan bijna in iedere map jah... Verdomme.
En het ergste is... ik kan het niet. Ik heb geen idee hoe je die sprong doe, dus ik kan ze ook niet achterna... En ga ik dus dood. Alleen bij subway weet ik hoe het moet, en dat is al vanaf het begin.
Het wordt inderdaad tijd dat ze er wat aan gaan doen...
Tis niet alsof ze iets met die complaints doen ofzo..quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:38 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
als ik al 1 iemand van de map af zie gaan, is het een file complaint/avoid player en quit ik gelijk.
vaak zijn er al meerdere gequit dan.
Ik heb een filmpje gezien op youtube hoe het moet, maar het is redelijk lastig te doen/niet te doen als je een goede host hebt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Ik wordt doodziek van die gasten. Sta je eerst achter, kom je vet goed terug, zien ze dat ze niet meer kunnen winnen van je, gaan ze de map uit. En dat kan bijna in iedere map jah... Verdomme.
En het ergste is... ik kan het niet. Ik heb geen idee hoe je die sprong doe, dus ik kan ze ook niet achterna... En ga ik dus dood. Alleen bij subway weet ik hoe het moet, en dat is al vanaf het begin.
Het wordt inderdaad tijd dat ze er wat aan gaan doen...
Als ze niet met betaalde of gratis content komen (imo maakt het niet zo heel veel uit) dan bloed GoW waarschijnlijk dood.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef Heintje het volgende:
Het komt er uiteindelijk gewoon op neer dat binnenkort Halo 3 uitkomt en dat GoW dan helemaal dood is. En dat ze het ook echt niet meer kunnen reanimeren. (Of ze moeten met veel gratis content komen. Wat ze dus niet gaan doen. )
En ik ook!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nee verdomme, ik wil nog wel m'n 50-matches-hosted achievement halen!
Er achter gaan zitten, linker pookje omhoog duwen en dan op ( a ) stapt ie er over. Btw, online is wel een aanrader. zijn namelijk best veel nederlanders die dit doen en het is echt kickenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:54 schreef Platina het volgende:
Raam was in t begin kut omdat ik te laat wegrende of door die Krylls gegrepen werd, na een paar pogingen was het pas echt makkelijk want toen bleef hij maar op 1 plek staan.
Dom was trouwens erg nuttig.
Vind de singeplayer helaas wel erg kort, en het verhaal is niet goed uitgelegd. Ook is het een gemis dat je neit direct over een muurtje kunt springen maar er eerst achter moet gaan zitten? of doe ik iets verkeerd?
Ik heb hem alleen nog maar op casual uitgespeeld. En ben eigenlijk gelijk online gaan spelen. Zodra je weet hoe de besturing werkt, lukt het online ook wel....quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:18 schreef Platina het volgende:
Vandaag eindelijk uitgespeeld op casualGelijk Hardcore begonnen, ook voor COG tags, en dan over un tijdje online knallen en achievements halen.
Vet spel, alleen waardeloze bossfights (als je al zo wilt noemen) en heel erg jammer dat je in Act 4 niet tegen dat Dino achtige beest mag spelen.
Fully agreeed, ik zal je straks thuis toevoegen hehequote:Op woensdag 19 september 2007 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen nog maar op casual uitgespeeld. En ben eigenlijk gelijk online gaan spelen. Zodra je weet hoe de besturing werkt, lukt het online ook wel....
Zonde dat je zolang wacht... want het is meestal erg gezellig online![]()
Haha ja dat weet ik, anders was ik campaign niet doorgekomen man.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:14 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Er achter gaan zitten, linker pookje omhoog duwen en dan op ( a ) stapt ie er over. Btw, online is wel een aanrader. zijn namelijk best veel nederlanders die dit doen en het is echt kicken![]()
en je heb gelijk. Ik maak me er ook schuldig aan hoor... Halo is zeker wel leuk, maar speel het meer omdat bijna heel mijn vriendelijst het speelt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:08 schreef Heintje het volgende:
Het komt er uiteindelijk gewoon op neer dat binnenkort Halo 3 uitkomt en dat GoW dan helemaal dood is. En dat ze het ook echt niet meer kunnen reanimeren. (Of ze moeten met veel gratis content komen. Wat ze dus niet gaan doen. )
Je weet dat er ook mensen zijn die meer dan 1 game in een bepaalde periode spelen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:16 schreef Wouter2006 het volgende:
Halo 3 ben ik al van afgestapt, MP is geen fuck aan.
En zie steeds meer mensen uit me friend list teruggaan naar Gears, omdat
dat gewoon veel vetter is. Ik ben ook weer GOW aan het doen.
Gears heeft mss wel een laag tempo maar er is een heleboel actie te vinden. Vooral als het 2 cog met shotgun vs 1 locust met sniper of boomer is. Dan is het niet op af rennen en als je doodgaat het nog een keer proberen tenzij het annex is. Bij gears vecht je ook echt om je leven. Het is niet zoals in halo : rushen. doodgaan, rushen, killen, doodgaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:35 schreef Platina het volgende:
Ik vind Gears maar kut vergeleken met Halo.
Gears heeft een laag tempo, minder actie en vind het niet overzichtelijk.
De singeplayer is goed, maar in multi vind ik het juist niet werken.
Dat is het idd, bij Halo 3 boeit het me gewoon niet als ik doodga, 2 seconden later respawn je toch. Bij GoW kan doodgaan je de ronde/match kosten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:44 schreef Knoflook het volgende:
Gow heeft meer spannende momenten dat je ook echt tevreden bent nadat je iemand heb gekilled
en het uit elkaar spatten met de shotgun bij GOW is natuurlijk ook supervet !quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat is het idd, bij Halo 3 boeit het me gewoon niet als ik doodga, 2 seconden later respawn je toch. Bij GoW kan doodgaan je de ronde/match kosten.
Ook dat, de voldoening die het geeft als je een paar van die irritante amerikanen volledig mol knalt en ze vervolgens in de lobby beginnen te over "fuckin' foreigners".quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:37 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
en het uit elkaar spatten met de shotgun bij GOW is natuurlijk ook supervet !
en hoe, a ingedrukt gehouden moeten hebben en dan zonder bochten te maken en met verstoord beeldquote:
We gaan echt weer Gearsen met het Hoerenteam want de enige MP die leuk is aan Halo3 is de co-opquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ook dat, de voldoening die het geeft als je een paar van die irritante amerikanen volledig mol knalt en ze vervolgens in de lobby beginnen te over "fuckin' foreigners".
haha idd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:11 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
We gaan echt weer Gearsen met het Hoerenteam want de enige MP die leuk is aan Halo3 is de co-op
Zodra ik mijn xbox terug hebquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:11 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
We gaan echt weer Gearsen met het Hoerenteam want de enige MP die leuk is aan Halo3 is de co-op
En ik ga hosten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:11 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Mss kunnen we dan wisselen, ik kan iedere moment de host achievement krijgen. Netals de headshot, torque en revive achievementsquote:
Van mij mag je een PC topic openen, Anders worden wij Xbots ook alleen maar jaloers dat jullie zoveel GRATIS maps en mods krijgen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:39 schreef Cid het volgende:
Gaat iemand de PC versie nog halen? Ik wel, zeker voor de nieuwe levels, multiplayer modes en de level editor
Misschien tijd voor een PC versie van dit topic?
RIP GoWquote:Op donderdag 20 december 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik niet. Mijn GoW doet het niet meer.
De mijne gisteravond ook ff niet meer!quote:Op donderdag 20 december 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik niet. Mijn GoW doet het niet meer.
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
De mijne gisteravond ook ff niet meer!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |