Haha dat is helemaal geen bewijsstuk , onzin dusquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:15 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Jij kwam opeens ermee dat mijn religie het mij verbied of mij belet om zelf na te denken. Ik draag een bewijsstuk aan waarmee ik aantoon dat dat onzin is.
Dat is jou interpretatie. Het gaat om acceptatie van de Islam in Nederland, niet om bevordering of verspreiding. Vergelijkbaar met homo-beleid. Ben je daar ook tegen? Ben je echt bang dat er organisaties subsidie krijgen om jou homo te maken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Oh zeggen nog wel. Volgens mij gaat artikel 1 over de behandeling van mensen en niet over de vrijheid van meningsuiting.
Ik mag prima vinden dat het subsidiëren van organisaties die de islam en haar cultuur willen verspreiden bijzonder ongezond is en wat mij betreft per direct gestopt moet worden.
Grondwet 1 gaat over het discrimineren van bevolkingsgroepen op basis van hun geloof of huidskleur. Als jij aangeeft de oprukkende islam wilt beperken dan zit je wel degelijk in Grondwet 1 te sluitelen. Maar voor de kick krijg je deze erbij kado:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Oh zeggen nog wel. Volgens mij gaat artikel 1 over de behandeling van mensen en niet over de vrijheid van meningsuiting.
Ik mag prima vinden dat het subsidiëren van organisaties die de islam en haar cultuur willen verspreiden bijzonder ongezond is en wat mij betreft per direct gestopt moet worden.
Ik zie niet staan zelf denken over religie. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jij bent al vanaf je geboorte gehersenspoeld en hangt een religie aan die zélf denken absoluut niet toestaat, daar is geen beginnen aan. Ik ga dus met jou echt geen discussie met je aan over je religie, zonde van de energie.
Ik ga óók nooit in discussie met een jehova's getuige over zijn geloof. Dat is net zo zinloos![]()
Dan moet je daar over zeiken en niet over moslims.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:32 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik maak mij druk om ¤220.000 belastinggeld. Daar had je ook tien fulltime thuishulpen voor kunnen aannemen.
Ik wil niet veel zeggen hoog. Maar homoseksualiteit is volgens mij niet een overtuiging die zich door propaganda laat verspreiden. Ik snap je vergelijk dan ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met homo-beleid. Ben je daar ook tegen? Ben je echt bang dat er organisaties subsidie krijgen om jou homo te maken?
Zei ik toch. Ik heb geen verlof nodig om hier op het internet te verkondigen dat ik de islamisering van Nederland zeer ongewenst vind en dat we dat juist tegen zouden moeten gaan i.p.v. het te subsidiëren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:35 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Artikel 7
Niemand (dus ook moslims niet) heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
The Gay parade?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen hoog. Maar homoseksualiteit is volgens mij niet een overtuiging die zich door propaganda laat verspreiden. Ik snap je vergelijk dan ook niet helemaal.
Ik zeik niet over moslims, maar over de wijze waarop de overheid de islamisering van Nederland propagandeert. Bovendien verbaas ik mij erover dat dat nu vaak gedaan wordt door dezelfde soort mensen die in de jaren 70 en 80 nog volop streden tegen de invloed van het Christendom op de samenleving.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je daar over zeiken en niet over moslims.
Mooi dan hebben we dus een botsing tussen 2 grondwetten te pakken, en wat zegt onze grote vriend wikipedia daarover:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Zei ik toch. Ik heb geen verlof nodig om hier op het internet te verkondigen dat ik de islamisering van Nederland zeer ongewenst vind en dat we dat juist tegen zouden moeten gaan i.p.v. het te subsidiëren.
En jij denkt dat je daarmee de geaardheid van die kindertjes kunt beïnvloeden? Als dat zo zou zijn zouden ze wat mij betreft ook meteen mogen stoppen met het subsidiëring daarvan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
The Gay parade?
Kinderen die in de kleuterklas al krijgen aangeleerd dat ze ook best op een jongetje of meisje verliefd mogen worden?
Hheheh nee met het planten van een paar moskeeen waar de autochtonen vrijwel nooit naar toe gaan zal het zeker lukken om hun om te toveren tot moslim.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Tikorev het volgende:
[..]
En jij denkt dat je daarmee de geaardheid van die kindertjes kunt beïnvloeden? Als dat zo zou zijn zouden ze wat mij betreft ook meteen mogen stoppen met het subsidiëring daarvan.
Dat zijn geen botsende grondrechten. Tegen de subsidiëring van deze organisatie zijn is op geen enkele wijze in tegenspraak met artikel 1.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:48 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we dus een botsing tussen 2 grondwetten te pakken, en wat zegt onze grote vriend wikipedia daarover:
Wel kinderen van allochtonen die door pappa en mamma gedwongen worden mee naar de moskee te gaan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Hheheh nee met het planten van een paar moskeeen waar de autochtonen vrijwel nooit naar toe gaan zal het zeker lukken om hun om te toveren tot moslim.
Dat is het mooie van ouder zijn: je kinderen zelf opvoeden volgens je eigen gedachtes. Ik weet niet welk grondrecht dat beschermt maar er is er vast eentje die dat regelt..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wel kinderen van allochtonen die door pappa en mamma gedwongen worden mee naar de moskee te gaan.
O nu hebben we het opeens over subsidering weer. Ok nou dan heb je vast gelijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat zijn geen botsende grondrechten. Tegen de subsidiëring van deze organisatie zijn is op geen enkele wijze in tegenspraak met artikel 1.
Dat was niet de discussie. Het ging erom of de overheid belastinggeld moet gebruiken om dat te stimuleren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Dat is het mooie van ouder zijn: je kinderen zelf opvoeden volgens je eigen gedachtes. Ik weet niet welk grondrecht dat beschermt maar er is er vast eentje die dat regelt..
Ik krijg van de overheid geen geld om mijn kind mee tenemen naar de moskee hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat was niet de discussie. Het ging erom of de overheid belastinggeld moet gebruiken om dat te stimuleren.
Dan moet je christelijke kerken en synagoges ook verbieden anders is het discriminatie.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wel kinderen van allochtonen die door pappa en mamma gedwongen worden mee naar de moskee te gaan.
Nee begrijp het nou hij bedoelt nu dan weer subsidie, en zodirect iets anders. Kom op geef toe hij heeft gewoon gelijk...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je christelijke kerken en synagoges ook verbieden anders is het discriminatie.
Ok hij heeft gelijjk. Alle religies zijn goed, behalve de Islam en alle belangengroeperingen mogen subsidie krijgen, behalve moslim organisaties, want de moslims komen elke dag bij hem op bezoek om hem te bekeren. Met geweld natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Nee begrijp het nou hij bedoelt nu dan weer subsidie, en zodirect iets anders. Kom op geef toe hij heeft gewoon gelijk...![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:27 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Je valt in herhaling:
Grondrecht 1, artikel 1:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Dat houd dus in dat jij niet mag zeggen de islam mag zich niet verspreiden. Je mag hoogstens zeggen ALLE godsdiensten mogen zich niet verspreiden.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]De grondwet is er om de burgers te beschermen tegen de overheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |