abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:10:38 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51669022
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:01 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Euhh...volgens mij beweerd niemand dat. Als we vrouwenbesnijdenis niet verbieden zal Nederland ook niet direct veranderen in het Kalifaat. Daarom ook maar toestaan?

Overheidssubsidie voor de verspreiding van de islam is gewoon ongewenst. Net zoals elke religieuze subsidiëring door de overheid.
Vrouwenbesnijdenis is strafbaar, een El HEMA openen niet.

De overheidssubsidie is in het kader van lief samen of naast elkaar leven. Dat jij daar slecht op reageert betekend alleen maar dat jij niet bereid bent andersdenkenden te accepteren. Dat geeft anderen indirect het recht jou niet te accepteren.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:11:14 #102
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_51669031
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, zonder de islam zou de wetenschap vandaag niet zijn daar ze nu is.
Correct, en ieder wetenschapper/historicus kan je dit vertellen. Voel je vrij is om een universitair docent te mailen of te bezoeken. Al het stukje wetenschappelijke geschiedenis van de westerse wereld begint hedendaags na een beetje de 13de eeuw na copernicus enz. Dit komt juist doordat de christenen er 13 eeuw over hebben gedaan om hun christelijke traditie van het gewoon geloven en niet dingen willen bewijzen aan kant hebben kunnen zetten. En toen nog werden wetenschappers soms voor ketters aangezien.

Alle wetenschappelijke publicaties van plato enz zijn vanuit de arabieren(lees=moslims) deze kant op komen waaien. Ook het 10tallig talstel is het arabische talstelsel.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:11:24 #103
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_51669034
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:01 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Normaal gesproken houd ik er niet van hoor, maar voor deze keer maak ik een uitzondering. Nadat de Islam kwam, werden de oude voor-jezus documenten die de grieken hadden opgesteld en door de christenen in het hoekje werden gegooid door de arabieren vertaald en verder uitgewerkt. Zo hebben de arabieren en later de ottomanen allerlei wetenschappelijke zaken verder uitgewerkt en heeft het stuk wetenschap enorme sprongen gemaakt. Waar haal je dus die onzin in godsnaam vandaan?
We hadden 't over religie en niet over wetenschap, toch ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:14:27 #104
136181 adnansupernew
pi_51669106
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:08 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Je begint zelf over grondrechten. Welk grondrecht belet iemand zich te verzetten tegen een toenemende invloed van de islam in Nederland zoals vele linkse activisten zich in de jaren 70 en 80 verzetten tegen de invloed van het Christendom op de samenleving?
Grondrecht 1, artikel 1:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:15:11 #105
136181 adnansupernew
pi_51669118
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:11 schreef deedeetee het volgende:

[..]

We hadden 't over religie en niet over wetenschap, toch ?
Jij kwam opeens ermee dat mijn religie het mij verbied of mij belet om zelf na te denken. Ik draag een bewijsstuk aan waarmee ik aantoon dat dat onzin is.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:17:02 #106
pi_51669153
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:08 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Je begint zelf over grondrechten. Welk grondrecht belet iemand zich te verzetten tegen een toenemende invloed van de islam in Nederland zoals vele linkse activisten zich in de jaren 70 en 80 verzetten tegen de invloed van het Christendom op de samenleving?
Er word geprobeert de Islam net zo geaccepteerd te krijgen als andere religies, levensbeschouwingen, politieke of sexuele voorkeuren.

Ben je ook bang voor homo's? OH! HELP! Er zit een homo in het parlement, nu moet iedereen elkaar kontneuken! Homo sex verplicht op school!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:20:35 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_51669240
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:11 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Correct, en ieder wetenschapper/historicus kan je dit vertellen. Voel je vrij is om een universitair docent te mailen of te bezoeken. Al het stukje wetenschappelijke geschiedenis van de westerse wereld begint hedendaags na een beetje de 13de eeuw na copernicus enz. Dit komt juist doordat de christenen er 13 eeuw over hebben gedaan om hun christelijke traditie van het gewoon geloven en niet dingen willen bewijzen aan kant hebben kunnen zetten. En toen nog werden wetenschappers soms voor ketters aangezien.

Alle wetenschappelijke publicaties van plato enz zijn vanuit de arabieren(lees=moslims) deze kant op komen waaien. Ook het 10tallig talstel is het arabische talstelsel.
Ja hoor, het is al goed met je. Ik geloof je direct, want als ik naar de door de islam gedomineerde landen kijk, zie ik een oceaan van welvaart en vooruitstrevendheid, en laten we vooral verlichting niet vergeten. Daarom trekken er natuurlijk jaarlijks duizenden emigranten naar die gebieden om ook hun geluk te beproeven in dat walhalla van wetenschappelijke superioriteit, en haalt al helemaal niemand het in zijn hoofd om er vertrekken om elders in de barbaarse wereld een bestaan op te bouwen, want dat zou een klassiek geval van in je eigen voet schieten zijn.

Post vooral nog een paar van die informatieve pareltjes, dan hoef ik straks niet de medicijnman te laten komen, want ik ben nu al helemaal stoned van het lachen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:21:39 #108
136181 adnansupernew
pi_51669262
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja hoor, het is al goed met je. Ik geloof je direct, want als ik naar de door de islam gedomineerde landen kijk, zie ik een oceaan van welvaart en vooruitstrevendheid, en laten we vooral verlichting niet vergeten. Daarom trekken er natuurlijk jaarlijks duizenden emigranten naar die gebieden om ook hun geluk te beproeven in dat walhalla van wetenschappelijke superioriteit, en haalt al helemaal niemand het in zijn hoofd om er vertrekken om elders in de barbaarse wereld een bestaan op te bouwen, want dat zou een klassiek geval van in je eigen voet schieten zijn.

Post vooral nog een paar van die informatieve pareltjes, dan hoef ik straks niet de medicijnman te laten komen, want ik ben nu al helemaal stoned van het lachen.
Heb je een van dale bij je liggen? Weetje wel dingen waarin woorden als heden en verleden worden toegelicht?
pi_51669265
-edit- flame

[ Bericht 68% gewijzigd door paddy op 20-07-2007 20:23:50 ]
pi_51669299
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vrouwenbesnijdenis is strafbaar, een El HEMA openen niet.
Ik denk eerlijk gezegd dat de rechter daar nog wel een stokje voor zal steken. Maar dat is de discussie niet. Je bent niet verplicht subsidie te geven aan organisaties die geloof verspreiden. Het stopzetten van deze subsidie in de toekomst gaat dan ook tegen geen enkele wet in.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:23:13 #111
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_51669309
De TS heeft natuurlijk wel een klein beetje een punt. Als dit bedoeld is om de integratie te stimuleren, is het verkeerd om. Nu wordt iets Nederlands geïntegreerd .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_51669335
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:14 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Grondrecht 1, artikel 1:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
En hoe belet dat grondrecht iemand zich te verzetten tegen een toenemende invloed van de islam in Nederland zoals vele linkse activisten zich in de jaren 70 en 80 verzetten tegen de invloed van het Christendom op de samenleving?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_51669381
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er word geprobeert de Islam net zo geaccepteerd te krijgen als andere religies, levensbeschouwingen, politieke of sexuele voorkeuren.
Hoe kom je daarbij? Hoe wordt de islam meer geaccepteerd door gesubsidieerd de aanval te openen op het Nederlandse cultuurgoed?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:26:12 #114
117098 Hathor
Effe niet
pi_51669397
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:21 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Heb je een van dale bij je liggen? Weetje wel dingen waarin woorden als heden en verleden worden toegelicht?
Ja, ik weet dat de islam ooit vooruitstrevend en nobel was, maar ergens in de geschiedenis is de klok blijven stilstaan vrees ik.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:27:10 #115
136181 adnansupernew
pi_51669425
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En hoe belet dat grondrecht iemand zich te verzetten tegen een toenemende invloed van de islam in Nederland zoals vele linkse activisten zich in de jaren 70 en 80 verzetten tegen de invloed van het Christendom op de samenleving?
Je valt in herhaling:

Grondrecht 1, artikel 1:

Dat houd dus in dat jij niet mag zeggen de islam mag zich niet verspreiden. Je mag hoogstens zeggen ALLE godsdiensten mogen zich niet verspreiden.
pi_51669457
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:27 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Je valt in herhaling:

Grondrecht 1, artikel 1:
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienstvensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Dat houd dus in dat jij niet mag zeggen de islam mag zich niet verspreiden. Je mag hoogstens zeggen ALLE godsdiensten mogen zich niet verspreiden.
.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:28:17 #117
136181 adnansupernew
pi_51669459
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat de islam ooit vooruitstrevend en nobel was, maar ergens in de geschiedenis is de klok blijven stilstaan vrees ik.
Voor een deel heb je volledig gelijk. Dit houd echter niet in dat je moslims als minderwaardig moet zien of dat je de islam "invasie "moet tegenhouden ofzo. (meer een reactie in het algemeen en niet zozeer op jou).
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:28:46 #118
136181 adnansupernew
pi_51669472
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding].
sorry insert stond aan
pi_51669489
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:00 schreef adnansupernew het volgende:
AAAAaaa de wereld gaat ten onder, jezus wat erg. De stoute moslims ook dat ze zo gemeen tegen jullie doen...

Iedereen hier boven komt nooit buiten denk ik. Tering racisten.
als je één keer in de metro van Rotterdam zit, weet je zeker dat de multi-culturele samenleving één grote mislukking is

helaas zit ik elke dag twee keer in die metro
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:29:27 #120
136181 adnansupernew
pi_51669493
quote:

[..]

Je valt in herhaling:

Grondrecht 1, artikel 1:

pi_51669504
-edit- Nutteloos

[ Bericht 82% gewijzigd door paddy op 20-07-2007 20:25:01 ]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:30:09 #122
117098 Hathor
Effe niet
pi_51669513
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:28 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Voor een deel heb je volledig gelijk. Dit houd echter niet in dat je moslims als minderwaardig moet zien of dat je de islam "invasie "moet tegenhouden ofzo. (meer een reactie in het algemeen en niet zozeer op jou).
Als het even kan zou ik het toch graag beperkt willen zien, maar dat geld evengoed voor alle andere religies.
pi_51669531
quote:

[..]

Oh zeggen nog wel. Volgens mij gaat artikel 1 over de behandeling van mensen en niet over de vrijheid van meningsuiting.

Ik mag prima vinden dat het subsidiëren van organisaties die de islam en haar cultuur willen verspreiden bijzonder ongezond is en wat mij betreft per direct gestopt moet worden.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:31:19 #124
pi_51669540
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:25 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Hoe wordt de islam meer geaccepteerd door gesubsidieerd de aanval te openen op het Nederlandse cultuurgoed?
Als het niet werkt, waar maak je je dan druk om?
pi_51669564
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als het niet werkt, waar maak je je dan druk om?
Ik maak mij druk om ¤220.000 belastinggeld. Daar had je ook tien fulltime thuishulpen voor kunnen aannemen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:35:31 #126
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_51669644
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:15 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Jij kwam opeens ermee dat mijn religie het mij verbied of mij belet om zelf na te denken. Ik draag een bewijsstuk aan waarmee ik aantoon dat dat onzin is.
Haha dat is helemaal geen bewijsstuk , onzin dus

Het ging over religie en dus over nadenken over religie. Het ging helemaal niet over de wetenschap dat is een heel andere zaak.

LOL. Het ziet er naar uit dat je zojuist bewezen hebt dat die religie idd je denken aangetast heeft
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:35:33 #127
pi_51669645
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Oh zeggen nog wel. Volgens mij gaat artikel 1 over de behandeling van mensen en niet over de vrijheid van meningsuiting.

Ik mag prima vinden dat het subsidiëren van organisaties die de islam en haar cultuur willen verspreiden bijzonder ongezond is en wat mij betreft per direct gestopt moet worden.
Dat is jou interpretatie. Het gaat om acceptatie van de Islam in Nederland, niet om bevordering of verspreiding. Vergelijkbaar met homo-beleid. Ben je daar ook tegen? Ben je echt bang dat er organisaties subsidie krijgen om jou homo te maken?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:35:56 #128
136181 adnansupernew
pi_51669654
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:30 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Grondwet 1 gaat over het discrimineren van bevolkingsgroepen op basis van hun geloof of huidskleur. Als jij aangeeft de oprukkende islam wilt beperken dan zit je wel degelijk in Grondwet 1 te sluitelen. Maar voor de kick krijg je deze erbij kado:

Artikel 7
Niemand (dus ook moslims niet) heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.
Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.
De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:37:09 #129
136181 adnansupernew
pi_51669695
-edit- *zucht*
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Jij bent al vanaf je geboorte gehersenspoeld en hangt een religie aan die zélf denken absoluut niet toestaat, daar is geen beginnen aan. Ik ga dus met jou echt geen discussie met je aan over je religie, zonde van de energie.

Ik ga óók nooit in discussie met een jehova's getuige over zijn geloof. Dat is net zo zinloos
Ik zie niet staan zelf denken over religie. Nu jij weer.

// edit
Leuke toevoeging is natuurlijk de manier waarop de christenen omgingen met anders denkenden. De christenen bieden toch zoveel ruimte om bijvoorbeeld moslim te worden:

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 20-07-2007 21:04:55 ]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:38:59 #130
pi_51669755
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:32 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik maak mij druk om ¤220.000 belastinggeld. Daar had je ook tien fulltime thuishulpen voor kunnen aannemen.
Dan moet je daar over zeiken en niet over moslims.
pi_51669875
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vergelijkbaar met homo-beleid. Ben je daar ook tegen? Ben je echt bang dat er organisaties subsidie krijgen om jou homo te maken?
Ik wil niet veel zeggen hoog. Maar homoseksualiteit is volgens mij niet een overtuiging die zich door propaganda laat verspreiden. Ik snap je vergelijk dan ook niet helemaal.
pi_51669953
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:35 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Artikel 7
Niemand (dus ook moslims niet) heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.
Zei ik toch. Ik heb geen verlof nodig om hier op het internet te verkondigen dat ik de islamisering van Nederland zeer ongewenst vind en dat we dat juist tegen zouden moeten gaan i.p.v. het te subsidiëren.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:45:55 #133
136181 adnansupernew
pi_51669962
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen hoog. Maar homoseksualiteit is volgens mij niet een overtuiging die zich door propaganda laat verspreiden. Ik snap je vergelijk dan ook niet helemaal.
The Gay parade?
Kinderen die in de kleuterklas al krijgen aangeleerd dat ze ook best op een jongetje of meisje verliefd mogen worden?

hmm..
pi_51670072
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan moet je daar over zeiken en niet over moslims.
Ik zeik niet over moslims, maar over de wijze waarop de overheid de islamisering van Nederland propagandeert. Bovendien verbaas ik mij erover dat dat nu vaak gedaan wordt door dezelfde soort mensen die in de jaren 70 en 80 nog volop streden tegen de invloed van het Christendom op de samenleving.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:48:48 #135
136181 adnansupernew
pi_51670079
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Zei ik toch. Ik heb geen verlof nodig om hier op het internet te verkondigen dat ik de islamisering van Nederland zeer ongewenst vind en dat we dat juist tegen zouden moeten gaan i.p.v. het te subsidiëren.
Mooi dan hebben we dus een botsing tussen 2 grondwetten te pakken, en wat zegt onze grote vriend wikipedia daarover:

Botsende grondrechten
Soms botsen grondrechten met elkaar. Een veel voorkomend voorbeeld is de botsing tussen ‘het verbod van discriminatie’ met ‘de vrijheid van meningsuiting’. De vraag is of iedereen zomaar alles mag zeggen, ook discriminerende dingen. Om zich vervolgens te beroepen op de vrijheid van meningsuiting? In zo’n situatie moet de rechter beslissen welk grondrecht voorgaat. Tot voor kort "won" meestal de vrijheid van meningsuiting, maar recent (sinds 2004/2005) zien we daar een kentering in.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grondrechten_%28Nederland%29

Ik ga het dus winnen nenenenenenen
pi_51670146
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

The Gay parade?
Kinderen die in de kleuterklas al krijgen aangeleerd dat ze ook best op een jongetje of meisje verliefd mogen worden?
En jij denkt dat je daarmee de geaardheid van die kindertjes kunt beïnvloeden? Als dat zo zou zijn zouden ze wat mij betreft ook meteen mogen stoppen met het subsidiëring daarvan.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:51:46 #137
136181 adnansupernew
pi_51670202
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En jij denkt dat je daarmee de geaardheid van die kindertjes kunt beïnvloeden? Als dat zo zou zijn zouden ze wat mij betreft ook meteen mogen stoppen met het subsidiëring daarvan.
Hheheh nee met het planten van een paar moskeeen waar de autochtonen vrijwel nooit naar toe gaan zal het zeker lukken om hun om te toveren tot moslim.
pi_51670220
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:48 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Mooi dan hebben we dus een botsing tussen 2 grondwetten te pakken, en wat zegt onze grote vriend wikipedia daarover:
Dat zijn geen botsende grondrechten. Tegen de subsidiëring van deze organisatie zijn is op geen enkele wijze in tegenspraak met artikel 1.
pi_51670264
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Hheheh nee met het planten van een paar moskeeen waar de autochtonen vrijwel nooit naar toe gaan zal het zeker lukken om hun om te toveren tot moslim.
Wel kinderen van allochtonen die door pappa en mamma gedwongen worden mee naar de moskee te gaan.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:55:16 #140
136181 adnansupernew
pi_51670307
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wel kinderen van allochtonen die door pappa en mamma gedwongen worden mee naar de moskee te gaan.
Dat is het mooie van ouder zijn: je kinderen zelf opvoeden volgens je eigen gedachtes. Ik weet niet welk grondrecht dat beschermt maar er is er vast eentje die dat regelt..
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:56:07 #141
136181 adnansupernew
pi_51670338
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat zijn geen botsende grondrechten. Tegen de subsidiëring van deze organisatie zijn is op geen enkele wijze in tegenspraak met artikel 1.
O nu hebben we het opeens over subsidering weer. Ok nou dan heb je vast gelijk.
pi_51670352
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Dat is het mooie van ouder zijn: je kinderen zelf opvoeden volgens je eigen gedachtes. Ik weet niet welk grondrecht dat beschermt maar er is er vast eentje die dat regelt..
Dat was niet de discussie. Het ging erom of de overheid belastinggeld moet gebruiken om dat te stimuleren.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:58:19 #143
136181 adnansupernew
pi_51670418
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:56 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat was niet de discussie. Het ging erom of de overheid belastinggeld moet gebruiken om dat te stimuleren.
Ik krijg van de overheid geen geld om mijn kind mee tenemen naar de moskee hoor.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 18:58:37 #144
pi_51670432
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:53 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dan moet je christelijke kerken en synagoges ook verbieden anders is het discriminatie.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:00:02 #145
136181 adnansupernew
pi_51670468
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan moet je christelijke kerken en synagoges ook verbieden anders is het discriminatie.
Nee begrijp het nou hij bedoelt nu dan weer subsidie, en zodirect iets anders. Kom op geef toe hij heeft gewoon gelijk...
pi_51670628
Even een tvp.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_51670773
-edit- Nutteloos

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 20-07-2007 20:27:24 ]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:10:38 #148
pi_51670833
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef adnansupernew het volgende:

[..]

Nee begrijp het nou hij bedoelt nu dan weer subsidie, en zodirect iets anders. Kom op geef toe hij heeft gewoon gelijk...
Ok hij heeft gelijjk. Alle religies zijn goed, behalve de Islam en alle belangengroeperingen mogen subsidie krijgen, behalve moslim organisaties, want de moslims komen elke dag bij hem op bezoek om hem te bekeren. Met geweld natuurlijk.

Hoe kan ik zo dom zijn om dat niet te zien?
pi_51671212
quote:

[..]

Je valt in herhaling:

Grondrecht 1, artikel 1:

De grondwet is er om de burgers te beschermen tegen de overheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door DrWolffenstein op 20-07-2007 19:32:11 ]
  vrijdag 20 juli 2007 @ 19:29:16 #150
136181 adnansupernew
pi_51671458
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:21 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

De grondwet is er om de burgers te beschermen tegen de overheid.
Tuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')