Bewijst zijn waarde.quote:
Wat vermoedelijk mede komt doordat we gisteren geen fitte spits hadden, hopelijk wordt dat anders als Oper en Cissé fit zijn, Yulu in het team ingepast is en mogelijk Janssen er nog bij komt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef RD4 het volgende:
Wat een kutmatch, Roda kan wel aardig de bal rondspelen, maar na +/- 10 meter na de middenlijn strandde alles in goede bedoelingen.
dit stelt toch wel dat ze in tilburg het bluffen zijn en dat ze 'm maar al te graag willen verkopen. Hopelijk komt het vandaag dan ein-de-lijk rondquote:Willem II praat vandaag nogmaals met Roda JC over een mogelijke transfer van Anouar Hadouir naar de Limburgse club. Dat is dinsdag tijdens het laatste contact over de speler afgesproken.
Roda JC verhoogde maandag het bod op Hadouir tot een half miljoen euro. De club stelde een ultimatum. Willem II moest binnen 24 uur reageren anders zouden de Limburgers afzien van het aantrekken van de aanvaller. Een paar minuten voor het verstrijken van de deadline meldde Willem II zich met het verzoek een beslissing over de verkoop van de speler tot vandaag uit te mogen stellen.
"Er is een gespreksmoment", bevestigde voorzitter Hans Verbunt. "Maar dat wil niet zeggen dat we met een transfer instemmen." Volgens Verbunt heeft Willem II een speler op het oog die de selectie bij een vertrek van Hadouir weer op sterkte kan brengen. "Maar beide zaken staan los van elkaar."
Willem II verkocht gisteren de 10.000ste seizoenkaart. Het is sinds 2002 niet meer gebeurd dat dat aantal al voor aanvang van de competitie is bereikt. Volgens Verbunt gaat het Willem II financieel toch redelijk voor de wind. Met de sponsoring loopt de club enkele tonnen voor op de begroting. Van de zestien zogenaamde VIP-boxen is negentig procent bezet.
Bron: Brabants Dagblad
Het zal inderdaad vast wel voor 31 augustus rondkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
dit stelt toch wel dat ze in tilburg het bluffen zijn en dat ze 'm maar al te graag willen verkopen. Hopelijk komt het vandaag dan ein-de-lijk rond
Als het goed gedaan word is het vet, zoals bij RKC uit....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:40 schreef planethugo het volgende:
dat humba heb ik afgelopen seizoen mee mogen maken hoe ze dat in hamburg deden na hsv-alemannia dedenecht mega vet, het complete stadion deed mee (op aangeven van de selectie)
in het pls is het dan 'ook wel leuk'
Onzin, voor rust speelde Roda solide en goed. Na rust was het minder, maar het was absoluut geen kutpot.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:11 schreef RD4 het volgende:
Was gewoon weer een kutpot,
Was zeer zeker een kutpot, als je na 4 minuten het netje kunt laten bollen moet je niet achterover gaan leunen. Men zette pas weer echt aan na de 1-1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onzin, voor rust speelde Roda solide en goed. Na rust was het minder, maar het was absoluut geen kutpot.
Zo kun je altijd bezig blijven met zeiken, typisch het Rodapubliek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:29 schreef RD4 het volgende:
[..]
Was zeer zeker een kutpot, als je na 4 minuten het netje kunt laten bollen moet je niet achterover gaan leunen. Men zette pas weer echt aan na de 1-1
Zowel voor Roda alsook voor Heracles!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:35 schreef Schimpie het volgende:
Volgens mij heeft de scheids nog nooit van de voordeelregel gehoord, wat was dat een lamlul zeg.
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het gemiddelde IQ van de Rodaworldcrew nogal onder het landelijk gemiddelde ligt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:13 schreef DarkShine het volgende:
Lijkt wel geschreven door een 15jarige die de avond van zijn leven had ofzo
ben geen lid van een supportersvereniging dus ik iig nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:38 schreef DarkShine het volgende:
Wie gaat er allemaal richting Venlo volgende week?
present!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:38 schreef DarkShine het volgende:
Wie gaat er allemaal richting Venlo volgende week?
Bijsmans idd was ik vandaag nog, zag het ophangen. Maar ik kijk ook nooit Roda in Heerlen misschien zondag wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef DarkShine het volgende:
Voor de thuisblijvers, Bijsmans in Heerlen zend de match zeker uit. Denk 't Brandje ook. Voor de rest weet ik niet waar nog meer (aangezien ik nooit in Heerlen kijk).
Vertrektijd is nog triester, 10:00 s'morgensquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Bijsmans idd was ik vandaag nog, zag het ophangen. Maar ik kijk ook nooit Roda in Heerlen misschien zondag wel.
Maar wat een klote tijd weer 12:30.![]()
Je kunt ook in Kessel opstappen (WSU iig), vlakbij Venlo dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:25 schreef RD4 het volgende:
[..]
Vertrektijd is nog triester, 10:00 s'morgens
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef planethugo het volgende:
kut tijd of niet, ik heb er wel zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |