Ik neem aan dat ze dit niet zomaar zeggen, anders zouden ze zich wel heel erg belachelijk maken.quote:Roda JC heeft nog steeds goede hoop op komst Matondo 08-08-2007
Ondanks dat Yulu Matondo gisteren niet bij de medische keuring is verschenen en vandaag de training aan zich voorbij heeft laten gaan, heeft Roda JC nog steeds goede hoop op de komst van de Belgische spits.
De club baseert dit op het feit dat de vader en tevens zaakwaarnemer van Matondo nog steeds laat weten dat Roda JC zich niet druk hoeft te maken en zijn zoon gewoon naar Kerkrade komt. Tevens heeft Matondo nog enkele persoonlijke spullen op de club liggen.
“Natuurlijk is dit een vreemde zaak en wil ik een persoonlijke uitleg van Yulu als ik hem spreek. Maar ik hou mij vast aan de woorden van zijn vader:” aldus Huub Narinx.
Zodra er meer nieuws te melden is in de “zaak Matondo” zal de club dit publiceren.
idd, echt moest echt lachen toen ik dat las, hoop toch dat zo een constructie niet is doorgegaanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:00 schreef DarkShine het volgende:
Hebben ze in Sittard trouwens geld nodig?!
Ze willen Bejas huren en daar geld voor zien in plaats van ons een huursom te betalen![]()
Wel als je daar de clausule in opneemt dat het contract vernietigd wordt als de speler afgekeurd zou worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:21 schreef planethugo het volgende:
Geen enkele club laat iemand zoiets tekenen voordat de medische keuring geweest is.
Sorryhoor, maar Roel was in zijn Roda tijd meer een speler voor Fortuna of MVV geweest. NIet Roda-waardig in ieder geval. Leuk dat ie uit de buurt kwam, maar hij was altijd een net-niet speler.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:45 schreef Schimpie het volgende:
We hadden gewoon Roel Brouwers niet moeten laten gaan, die is op dit moment de beste man van de voorbereiding bij BMG, volgens de krant.
Altijd al gezegd. Hij pakte in zijn Roda tijd ook vaker kaarten omdat hij de tegenstander van bv. Luypers moest pakken...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:45 schreef Schimpie het volgende:
We hadden gewoon Roel Brouwers niet moeten laten gaan, die is op dit moment de beste man van de voorbereiding bij BMG, volgens de krant.
zo, nu nog Hadouir en Janssen erbij en t seizoen kan beginnen!quote:Yulu Matondo present op training
Yulu Matondo heeft zich vandaag weer gemeld bij Roda JC. De spits, die twee dagen niet te bereiken was, traint op dit moment mee met de selectie.
Matondo heeft vanmorgen tekst en uitleg gegeven aan Huub Narinx en Raymond Atteveld over zijn afwezigheid de afgelopen twee dagen. Omdat de reden in de familiaire sfeer ligt doet Roda JC hierover geen uitspraken.Matondo heeft zowel aan Roda JC alsook aan Club Brugge zijn excuses aangeboden.
Bron: RodaJC.nl
precies, hij is echt niet minder dan Lachambre, die is zelfs geblesseerd en atteveld neemt 'm dan nog niet op in de selectie. Meen dat ie bij het maritiem toernooi het klagen was dat ie maar een paar man op de bank had zitten. Neem naar zoiets dan 2de elftal spelers mee die tegen het eerste aanhikken! Belachelijk beieid zoiets. 't gaat overigens over Kjell Knopsquote:
We zullen zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 23:31 schreef slakweker het volgende:
Als Club Bruggesupporter wens ik jullie veel succes toe met Yulu. We zullen hem missen hier. Een talent is het zeker. Hij heeft een neus voor doelpunten en is erg snel. Technisch kan hij trouwens ook wel wat.
Z'n grote nadeel, en dat hebben jullie ook wel al in z'n transfersoap gemerkt, is dat het een domme voetballer is. Hij buit z'n kwaliteiten en vooral z'n snelheid te weinig uit. Hij lijkt looplijnen niet te snappen en loopt dikwijls op de verkeerde plaats.
Nu, ik hoop dat hij het bij Roda mag maken. Veel succes!
Ik denk meer, waar moet Roda anders die 1,8 (naar 't schijnt) miljoen voor Yulu van hebben opgehoest?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:08 schreef TheGHunter het volgende:
miljoentje geloof ik.
Ik vermoed dat er nog wel wat van de Kone-miljoenen over waren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik denk meer, waar moet Roda anders die 1,8 (naar 't schijnt) miljoen voor Yulu van hebben opgehoest?
Als het klopt wat Kuijer zei is Roda schuldenvrij. Op de hypotheek van het stadion na dan, maar zelfs die is als het goed is al voor een groot deel afgelost. Het geld voor Kone is echter wel min of meer gevonden geld, dus ik zou het best kunnen begrijpen als dat voor een deel in het stadion gestoken wordt. Komt er ook des te meer ruimte op de begroting voor andere uitgaven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:05 schreef Schimpie het volgende:
Kunnen we misschien eindelijk Hadouir halen, of gaan we weer eerst allerlei schulden afbetalen?
bij roda normaal gesproken niet maar laten wet het voor een keertje eens hopen!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef RD4 het volgende:
1+1=2?
Janssen erbij zou mooi zijn. Oper en Yulu Matondo in de basis en Janssen en Cissé achter de hand. Lijkt me subtopwaardig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef RD4 het volgende:
Nog wat leuke nieuwtjes:
Tim Janssen weggestuurd op de training van RKC, van Tornhout niet aanwezig op de training van Roda.
+ Tim Jansen was net ook bij VV Schaesberg - Roda
1+1=2?
quote:'Janssen mogelijk toch van RKC naar Roda JC'
15/8/2007 8 :58
Tim Janssen gaat wellicht toch naar Roda JC. Zijn huidige club RKC Waalwijk wil maandag over de transfer van de spits praten.
Janssen was dinsdagavond toeschouwer bij Roda's laatste oefenwedstrijd tegen VV Schaesberg voor de start van de competitie. De spits van RKC, die graag wil overstappen naar Roda JC, was naar het zuiden afgereisd om naar zijn vriend Marcel de Jong te kijken.
Huub Narinx, algemeen directeur van Rodas JC, heeft De Limburger laten weten dat er maandag met RKC over Janssen zal worden gesproken. De Waalwijkse club zou hebben aangegeven dat een vertrek van Janssen alsnog bespreekbaar is. RKC hoopt zelf een dezer dagen een nieuwe aanvaller te kunnen presenteren.
Dieter van Tornhout.quote:'Janssen mogelijk toch van RKC naar Roda JC'
15/8/2007 8 :58
Tim Janssen gaat wellicht toch naar Roda JC. Zijn huidige club RKC Waalwijk wil maandag over de transfer van de spits praten.
Janssen was dinsdagavond toeschouwer bij Roda's laatste oefenwedstrijd tegen VV Schaesberg voor de start van de competitie. De spits van RKC, die graag wil overstappen naar Roda JC, was naar het zuiden afgereisd om naar zijn vriend Marcel de Jong te kijken.
Huub Narinx, algemeen directeur van Rodas JC, heeft De Limburger laten weten dat er maandag met RKC over Janssen zal worden gesproken. De Waalwijkse club zou hebben aangegeven dat een vertrek van Janssen alsnog bespreekbaar is. RKC hoopt zelf een dezer dagen een nieuwe aanvaller te kunnen presenteren.
25 procent van het bedrag dat boven de 10 miljoen euro wordt geboden voor Kone! Stel hij ging voor 13 miljoen weg nu dan kreeg Roda 750000 eurie! Maar hij wil niet naar Turkije, begrijpelijk, zijn droomwens is ooit voor Man Utd te spelen. En dan hoop ik dat hij een superseizoen speelt, dan kunnen ze eens diep in de buidel tastenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef planethugo het volgende:
hendriks heeft yulu bekostigd en voor ramzi is naar verluid slechts een half miljoen ontvangen (stond ooit eens in de krant of vi)
als kone idd verkocht wordt krijgt roda geloof ik zelfs 20procent
Lidquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef DarkShine het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal.php/subleagues/2377
weer aangemeld! en ook dit keer echt up to date houden want dat viel er een beetje in vorig jaar na een paar weekjes....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef DarkShine het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal.php/subleagues/2377
Same here.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
weer aangemeld! en ook dit keer echt up to date houden want dat viel er een beetje in vorig jaar na een paar weekjes....
Huu geet ut loos!quote:Voorbeschouwing N.E.C. - Roda JC 17-08-2007
De competitie gaat beginnen. Roda JC start zaterdag met een uitwedstrijd in Nijmegen tegen N.E.C. In de voorbereiding werd ook al tegen de Nijmegenaren gespeeld. Op het Maritiem toernooi werd toen met 0 – 1 gewonnen.
Trainer Raymond Atteveld kan in deze wedstrijd niet beschikken over de langdurig geblesseerde Jamaïque Vandamme. Vincent Lachambre en Sekou Cissé zijn ook nog herstellende van blessures én Anderlecht-huurling Cheikh Tioté is niet speelgerechtigd omdat hij nog geen tewerkstellingsvergunning heeft. Yulu-Matonde en Oper zijn nog niet wedstrijdfit, maar behoren wel tot de selectie. “Of zij vanaf het begin zullen spelen of dat zij invallen bepalen wij, als technische en medische staf, na de laatste training. Er zal zaterdag in ieder geval een ploeg staan die voorop gaat in de strijd:” aldus de trainer. Bram Castro zal het doel verdedigen. Hij is de nummer 1 in het doel bij Roda JC.
Tegenstander N.E.C. kent geen blessureleed in haar selectie. Trainer Mario Been kan rekenen op een solide verdediging die vrijwel de gehele voorbereiding al samen heeft gespeeld. Op het middenveld staan er vooral jonge spelers en voorin heeft N.E.C. drie spitsen die weten wat het is om veel doelpunten te maken. Alle drie kunnen zij uit de voeten in zowel een twee- als driespitsen systeem.
Scheidsrechter in het McDos Goffert stadion is de heer Wegereef. Hij zal om 20.00 uur voor de aftrap fluiten. Zo’n 200 supporters zullen de geel-zwarten achterna reizen.
Bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef blueangel_ het volgende:
Hoe doet Yulu het bij jullie?
En hebben jullie enig idee van de transfersom die betaald is?
Seizoen begint vanavond pas. Je lijkt de KBVB wel, die willen ook toekomstige info (zaak Geelquote:
Bewijst zijn waarde.quote:
Wat vermoedelijk mede komt doordat we gisteren geen fitte spits hadden, hopelijk wordt dat anders als Oper en Cissé fit zijn, Yulu in het team ingepast is en mogelijk Janssen er nog bij komt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef RD4 het volgende:
Wat een kutmatch, Roda kan wel aardig de bal rondspelen, maar na +/- 10 meter na de middenlijn strandde alles in goede bedoelingen.
dit stelt toch wel dat ze in tilburg het bluffen zijn en dat ze 'm maar al te graag willen verkopen. Hopelijk komt het vandaag dan ein-de-lijk rondquote:Willem II praat vandaag nogmaals met Roda JC over een mogelijke transfer van Anouar Hadouir naar de Limburgse club. Dat is dinsdag tijdens het laatste contact over de speler afgesproken.
Roda JC verhoogde maandag het bod op Hadouir tot een half miljoen euro. De club stelde een ultimatum. Willem II moest binnen 24 uur reageren anders zouden de Limburgers afzien van het aantrekken van de aanvaller. Een paar minuten voor het verstrijken van de deadline meldde Willem II zich met het verzoek een beslissing over de verkoop van de speler tot vandaag uit te mogen stellen.
"Er is een gespreksmoment", bevestigde voorzitter Hans Verbunt. "Maar dat wil niet zeggen dat we met een transfer instemmen." Volgens Verbunt heeft Willem II een speler op het oog die de selectie bij een vertrek van Hadouir weer op sterkte kan brengen. "Maar beide zaken staan los van elkaar."
Willem II verkocht gisteren de 10.000ste seizoenkaart. Het is sinds 2002 niet meer gebeurd dat dat aantal al voor aanvang van de competitie is bereikt. Volgens Verbunt gaat het Willem II financieel toch redelijk voor de wind. Met de sponsoring loopt de club enkele tonnen voor op de begroting. Van de zestien zogenaamde VIP-boxen is negentig procent bezet.
Bron: Brabants Dagblad
Het zal inderdaad vast wel voor 31 augustus rondkomen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:08 schreef planethugo het volgende:
[..]
dit stelt toch wel dat ze in tilburg het bluffen zijn en dat ze 'm maar al te graag willen verkopen. Hopelijk komt het vandaag dan ein-de-lijk rond
Als het goed gedaan word is het vet, zoals bij RKC uit....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:40 schreef planethugo het volgende:
dat humba heb ik afgelopen seizoen mee mogen maken hoe ze dat in hamburg deden na hsv-alemannia dedenecht mega vet, het complete stadion deed mee (op aangeven van de selectie)
in het pls is het dan 'ook wel leuk'
Onzin, voor rust speelde Roda solide en goed. Na rust was het minder, maar het was absoluut geen kutpot.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:11 schreef RD4 het volgende:
Was gewoon weer een kutpot,
Was zeer zeker een kutpot, als je na 4 minuten het netje kunt laten bollen moet je niet achterover gaan leunen. Men zette pas weer echt aan na de 1-1quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Onzin, voor rust speelde Roda solide en goed. Na rust was het minder, maar het was absoluut geen kutpot.
Zo kun je altijd bezig blijven met zeiken, typisch het Rodapubliek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:29 schreef RD4 het volgende:
[..]
Was zeer zeker een kutpot, als je na 4 minuten het netje kunt laten bollen moet je niet achterover gaan leunen. Men zette pas weer echt aan na de 1-1
Zowel voor Roda alsook voor Heracles!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:35 schreef Schimpie het volgende:
Volgens mij heeft de scheids nog nooit van de voordeelregel gehoord, wat was dat een lamlul zeg.
Ik kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat het gemiddelde IQ van de Rodaworldcrew nogal onder het landelijk gemiddelde ligt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:13 schreef DarkShine het volgende:
Lijkt wel geschreven door een 15jarige die de avond van zijn leven had ofzo
ben geen lid van een supportersvereniging dus ik iig nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:38 schreef DarkShine het volgende:
Wie gaat er allemaal richting Venlo volgende week?
present!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:38 schreef DarkShine het volgende:
Wie gaat er allemaal richting Venlo volgende week?
Bijsmans idd was ik vandaag nog, zag het ophangen. Maar ik kijk ook nooit Roda in Heerlen misschien zondag wel.quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:39 schreef DarkShine het volgende:
Voor de thuisblijvers, Bijsmans in Heerlen zend de match zeker uit. Denk 't Brandje ook. Voor de rest weet ik niet waar nog meer (aangezien ik nooit in Heerlen kijk).
Vertrektijd is nog triester, 10:00 s'morgensquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:59 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Bijsmans idd was ik vandaag nog, zag het ophangen. Maar ik kijk ook nooit Roda in Heerlen misschien zondag wel.
Maar wat een klote tijd weer 12:30.![]()
Je kunt ook in Kessel opstappen (WSU iig), vlakbij Venlo dusquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:25 schreef RD4 het volgende:
[..]
Vertrektijd is nog triester, 10:00 s'morgens
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:25 schreef planethugo het volgende:
kut tijd of niet, ik heb er wel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |