quote:

Correct.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Bertha.

Ja, ik vraag het me ook af hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef PhysicsRules het volgende:
of opzoeken.

Tja de vrouw van dus tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef PhysicsRules het volgende:
of opzoeken.

en ik maar denken dat ze Mercedes heettequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb het niet op gezocht, ik wist toevallig wie de vrouw van Karl Benz was.

Oh...dus je geeft toe dingen op te zoeken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Aereatheas het volgende:
[..]
Tja de vrouw van dus tochhelpt met zoeken

Off with the horns, on with the show...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb het niet op gezocht, ik wist toevallig wie de vrouw van Karl Benz was.

niet voor deze quiz neej (staat ook in de regels), wel voor andere zaken af en toe.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh...dus je geeft toe dingen op te zoeken?

al heel lang Nem..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het stinkt hier enorm...

Ik kan toevallig beidenquote:

nog erger dan uit een beer zijn reetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het stinkt hier enorm...

Ehm, was dat de Meir clan?? Die van Golda??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Er is er nog eentje voor Nasser geweest, maar hoe heette die ook al weer?

Als zelfs jij het zegt dan weet ik zéker dat het zo is....quote:

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:15 schreef ElizabethR het volgende:
Of haal ik nou Egypte en Israel weer eens lekker door elkaar??

Ben benieuwd, Nasser en daarna de later vermoorde Sadat staan in mijn geheugen gegrift...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Er is er nog eentje voor Nasser geweest, maar hoe heette die ook al weer?

quote:

Mercedes was z'n dochter, dat wist ik welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ze Mercedes heette![]()

Staand autorijden? Hmmm, ik zal het eens proberen.quote:

Bij mij ook, maar hoe die vent daarvoor heette, geen flauw idee meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, Nasser en daarna de later vermoorde Sadat staan in mijn geheugen gegrift...

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Autorijden is heel makkelijk, en staand plassen kan ik heel goed. Ik doe het alleen niet omdat het zo'n smeerboel wordt, maar ik kan het wel hoor

Nope, Mercedes was de dochter van een Oostenrijkse importeur van Daimlersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mercedes was z'n dochter, dat wist ik wel

het rijd iig heerlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nope, Mercedes was de dochter van een Oostenrijkse importeur van Daimlers

En die was president van Egyptequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:20 schreef Aereatheas het volgende:
Sadam in zn jonge jaren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |