Is zeer britsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:50 schreef qonmann het volgende:
Blondie en tvp

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:51 schreef C21H23NO5 het volgende:
online bron:
http://www.ikcnet.nl/page.php?id=1865&nav_id=41

Ik schrok alquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:51 schreef sig000 het volgende:
Television van Tong was goed.

Yep Richard Hell.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:52 schreef tong80 het volgende:
Hell was an originator of the punk fashion look, the first to spike his hair and wear torn, cut and drawn-on shirts,
Richard Hell and the voidois

Does puntjes geven aan Tong dan??quote:

watjoh? die gast is gewoon nederlandsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:56 schreef C21H23NO5 het volgende:
wally tax?

Jean Toots Thielemans??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:55 schreef tong80 het volgende:
Een makkelijke vraag want ik ga slapen.
Wie werd het afgelopen jaar gekozen tot bekendste Belg, in Nederland ?

Correctquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:56 schreef Plasterk het volgende:
urbanus

Iiiiieeeeeuuuuwwwwwwwwwwww!! Ik heb ZO'N hekel aan Urbanus, brrrrrrquote:

Sorry, ik reageer een beetje laat. Dikke smekkerd Tongquote:

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:01 schreef sig000 het volgende:
Eddy Wally?

In 6 minuutjes een OP in elkaar draaien met bijgewerkte punten is niet slecht lijkt mequote:

Vandaar mijn aanbidding!!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In 6 minuutjes een OP in elkaar draaien met bijgewerkte punten is niet slecht lijkt me

Oké, maar wat is dan een ranslap?? Nou moet je wel het antwoord geven natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:04 schreef Plasterk het volgende:
nieuwe vraag staat er

Trusten Nemquote:

Ik ben een oudgediende en proquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:07 schreef qonmann het volgende:
Hoe kan dat nou in 6 minuten.....
Netjes hoor !

Nouuuuu, hmmmmmm, dan ben je als Pro toch effe vanhet padje af aangezien ik een puntje teveel hebquote:

Het kost mij veel meer in elk geval dat terwijl ik feilloos getalletjes met 1,,2,3 en soms 4 kan ophogenquote:

Verdraaidquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nouuuuu, hmmmmmm, dan ben je als Pro toch effe vanhet padje af aangezien ik een puntje teveel heb![]()
![]()

Achja..vanaf je 10e een computernerd zijn hééft nou eenmaal z'n voordelenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:11 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het kost mij veel meer in elk geval dat terwijl ik feilloos getalletjes met 1,,2,3 en soms 4 kan ophogen![]()

Dankjewel voor het aanpassenquote:

Omdat Nem een pro is weet ie dat jouw minimum score 3 is.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nouuuuu, hmmmmmm, dan ben je als Pro toch effe vanhet padje af aangezien ik een puntje teveel heb![]()
![]()

Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:17 schreef sig000 het volgende:
Ik snap helemaal niets meer van de vraag nu?

dat is artsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:30 schreef ElizabethR het volgende:
MD??
Ik snap echt niet waar je heen wilt??

ja!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:33 schreef ElizabethR het volgende:
PHD??

Ja, die weet ik niet hoor, ik ken de band helemaal nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:36 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ja!
en nu hun grootste hit, als die er om 02.40 er niet is krijg jij het punt

Dat is van de Human Leaguequote:

let you down!!quote:

We vergeten alsmaar een puntje voor Tong, nog uit het vorige topic. Ik heb het er even bijgezet dus.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:41 schreef Plasterk het volgende:
ElizabethR +1
Stand 899
Plasterk 1
ElizabethR 1
Tong80 1

Geen idee. Nou ik me het nummer weer kan herinneren en ik het zo kan zingen kan ik je vertellen dat het me altijd doet denken aan dat ventje van de Communards. En dat leek een meisje tijdens het zingen. Jimmy Sommerville heet ie geloof ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:44 schreef Plasterk het volgende:
btw voor de mensen die t nummer kennen of gedownload hebben, is dat nu een man of een vrouw die dat zingt?

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:48 schreef Yurithemaster het volgende:
haggis

Een kerel zingt 't maar lopen 2 lekkere mokkels mee te zingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:44 schreef Plasterk het volgende:
btw voor de mensen die t nummer kennen of gedownload hebben, is dat nu een man of een vrouw die dat zingt?

Kun jij dat zien aan die MP3??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kerel zingt 't maar lopen 2 lekkere mokkels mee te zingen.![]()

Soms ben ik geniaal, niet vaak.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:52 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kun jij dat zien aan die MP3??
Wow!!
![]()
![]()

quote:

Jeejquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:50 schreef ElizabethR het volgende:
Yuri +1

Het is een Hollands woord.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
En nou weet ik gvd nog niet wat een ranslap is.... Plasterk!!!!!!!!!!!!!!

Ow, dat mens dat een schaats in haar been kreeg??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Denk aan figuurschaatsen

iemand ingehuurd door de ex-man van een concurente sloeg haar met een pijp op haar kniequote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, dat mens dat een schaats in haar been kreeg??
Geen idee hoe ze heet.

Jaaaaa, het komt langzaam terug hoor, in mijn brein. Maar ik weet echt niet wie dat was zeg, het gaat over sportquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iemand ingehuurd door de ex-man van een concurente sloeg haar met een pijp op haar knie

Bijna nog 3 extra letters er achterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:09 schreef qonmann het volgende:
Nancy Kerry :-)
een keurig opgevoed meisje

dat was de vraag toch ?quote:

Kerrydanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bijna nog 3 extra letters er achter

Ik ken wel de bolero van Thorville en Deanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:11 schreef sig000 het volgende:
Ik heb nix met kunstschaatsen.

Als ik zo weer wat goed heb , ga ik lastige paardenvragen stellen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ken wel de bolero van Thorville en Dean
En 'Dancing on Ice' heb ik me uitstekend mee vermaakt. De Ierse versie dan!!!

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:15 schreef ElizabethR het volgende:
Kerrigan dan??

Ja ben een beetje streng vannachtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:17 schreef ElizabethR het volgende:
Pffffffffffffffff, dat was een zware bevalling Yuri!!!

Noem de engelse termen voor draf, gestrekte draf en galopquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ik zo weer wat goed heb , ga ik lastige paardenvragen stellen.![]()
![]()

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ER+1
Stand 899
Plasterk 1
ElizabethR 2
Tong80 1
Yurithemaster 2

Hey! Ik voldoe alleen maar aan Sig's opmerkingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:26 schreef tong80 het volgende:
Ik moet pissen en ER verdient een + 1 voor deze absurde vragen om half vier 's nachts.

Da's twee goed jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:27 schreef sig000 het volgende:
Trot, Gallop maar die uitgestrekte?

Je hebt het punt al gezien het tijdstipquote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zonder Google weet ik die 3e niet.Shame on me.
![]()

Slaap lekker weer H.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:28 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat weer legguh. Succes met het googlen

Die 2 waren simpel maar wat is die 3e dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je hebt het punt al gezien het tijdstip
Al knap van die twee hoor !!!

Heb ik toch gezegd in mijn post?? Canter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die 2 waren simpel maar wat is die 3e dan?

Het is Ramzes, maar dit lijkt me goed genoeg...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Ramses?

quote:On a mountain he sits, not of gold but of sin
through the blood he can learn, see the life as it turns
From account of the one
He'll decide when he's done with the innocent

quote:He’s a stranger to some
And a vision to none
He can never get enough,
Get enough of the one

Nou, info genoeg hoor Liesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:59 schreef ElizabethR het volgende:
Het is in ieder geval van de band 30 seconds from Mars en het nummer heet From Yesterday en dat wordt hier grijsgedraaid.
Bandje is met die acteur Jareth Leto. Maar wie de tekst van het lied geschreven heeft weet ik niet hoor.

That's the one!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Louise

Miss Bril herself...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat Lous Haasdijk?

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat Lous Haasdijk?

Van alle markten thuis die gozert. MM +1quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Een spiegelei in de USA

Nee, denk meer wintersport...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
tiramisu?

zoiets ja, of haggis met roomquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Ziet er uit als een mislukte Dame Blanche.

gadverdammequote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:42 schreef MadMaster het volgende:
Vrienden van me noemen het altijd een bapao'tje met een omgekeerde asbak er bovenop...

haast u niet; haastige spoed is zelden goedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:42 schreef MadMaster het volgende:
Vrienden van me noemen het altijd een bapao'tje met een omgekeerde asbak er bovenop...
Ik ga nu snel op pad voordat de buien hier binnetrekken, ben over een half uurtje weer terug...

Plasterk, wil jij me nog even vertellen wat een ranslap is?? Daar ben ik nu helemaal door geintrigeerd namelijk.....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:28 schreef Plasterk het volgende:
correct

Volg je de gouden kooi?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Plasterk, wil jij me nog even vertellen wat een ranslap is?? Daar ben ik nu helemaal door geintrigeerd namelijk.....

In Ierland zeker???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:37 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Volg je de gouden kooi?
Jaap gebruikt altijd een ranslap (zoals hij het zelf noemt) om andere bewoners te irriteren.

een vieze lap maar bekend geworden door Jaap in de Gouden Kooiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In Ierland zeker???
Maar nou weet ik nog niet wat het dan is......

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef Plasterk het volgende:
[..]
een vieze lap maar bekend geworden door Jaap in de Gouden Kooi

Nieuwsgierig Aagje!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
En daar heb ik nou bijna niet van geslapen!!!![]()

Sorry voor de vertraging...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:27 schreef ElizabethR het volgende:
Tasmaanse duivel

quote:

je kan alle afleveringen en de livestreams op tien.tv kijken of naar de gouden kooi subforum gaat, maar denk niet dat je daar de behoefte aan hebt.quote:

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:54 schreef Aereatheas het volgende:
redbone?

Natuurlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Wounded knee natuurlijk.

Dat heb je goed gedacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:54 schreef Plasterk het volgende:
[..]
maar denk niet dat je daar de behoefte aan hebt.

hoiquote:

Ik kwam op het volgende antwoord :quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
hoi
heb je antwoorden op je vos-eend vraag nog gecheckt? Ik ben benieuwd naar het goede antwoord volgens jou.

Die is het inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:09 schreef ElizabethR het volgende:
Eli Asser??

dat was mijn volgende hint geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:13 schreef Aereatheas het volgende:
hat het schaep geroepen en ik wist het ook

Wist niet hoe hij eruit zagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
dat was mijn volgende hint geweest.

Wrom, omdat je dat niet kan Googlen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Aereatheas het volgende:
ahhh grapjassen, ik ben zo slecht daarin

Nee joh, veel dichterbij!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:20 schreef PhysicsRules het volgende:
Zorregietta?

Oooh buuuuuurn!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Wrom, omdat je dat niet kan Googlen?

Inderdaad, hij speelde in Dagboek van een Herdershond. Maar hoe heet ie nou?? Tegenwoordig schijnt ie in ' Flikken' te spelen.quote:

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:34 schreef PhysicsRules het volgende:
hanneke en janneke

Juist!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:43 schreef Nembrionic het volgende:
Service Pack

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
Don Mercedes?

quote:

Correct.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Bertha.

Ja, ik vraag het me ook af hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef PhysicsRules het volgende:
of opzoeken.

Tja de vrouw van dus tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:03 schreef PhysicsRules het volgende:
of opzoeken.

en ik maar denken dat ze Mercedes heettequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb het niet op gezocht, ik wist toevallig wie de vrouw van Karl Benz was.

Oh...dus je geeft toe dingen op te zoeken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:06 schreef Aereatheas het volgende:
[..]
Tja de vrouw van dus tochhelpt met zoeken

Off with the horns, on with the show...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb het niet op gezocht, ik wist toevallig wie de vrouw van Karl Benz was.

niet voor deze quiz neej (staat ook in de regels), wel voor andere zaken af en toe.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh...dus je geeft toe dingen op te zoeken?

al heel lang Nem..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het stinkt hier enorm...

Ik kan toevallig beidenquote:

nog erger dan uit een beer zijn reetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:11 schreef Nembrionic het volgende:
Het stinkt hier enorm...

Ehm, was dat de Meir clan?? Die van Golda??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Er is er nog eentje voor Nasser geweest, maar hoe heette die ook al weer?

Als zelfs jij het zegt dan weet ik zéker dat het zo is....quote:

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:15 schreef ElizabethR het volgende:
Of haal ik nou Egypte en Israel weer eens lekker door elkaar??

Ben benieuwd, Nasser en daarna de later vermoorde Sadat staan in mijn geheugen gegrift...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Er is er nog eentje voor Nasser geweest, maar hoe heette die ook al weer?

quote:

Mercedes was z'n dochter, dat wist ik welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:08 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ze Mercedes heette![]()

Staand autorijden? Hmmm, ik zal het eens proberen.quote:

Bij mij ook, maar hoe die vent daarvoor heette, geen flauw idee meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, Nasser en daarna de later vermoorde Sadat staan in mijn geheugen gegrift...

quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Autorijden is heel makkelijk, en staand plassen kan ik heel goed. Ik doe het alleen niet omdat het zo'n smeerboel wordt, maar ik kan het wel hoor

Nope, Mercedes was de dochter van een Oostenrijkse importeur van Daimlersquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mercedes was z'n dochter, dat wist ik wel

het rijd iig heerlijkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:18 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nope, Mercedes was de dochter van een Oostenrijkse importeur van Daimlers

En die was president van Egyptequote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:20 schreef Aereatheas het volgende:
Sadam in zn jonge jaren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |