Met je koppeling vang je het grootste verschil toch op?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:47 schreef fs180 het volgende:
iemand tips om gas bij kleine slaom stabile te houden? duim werkt niet
Mooier had ik het niet kunnen omschrijven.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Magistic het volgende:
Voldoende gas geven, met je koppeling hem stabiel houden en je snelheid regelen met je voetrem.
ja dat begrijp ik, alleen gas stabiel houden lukt niet, steeds verschil van misschien 500 toerenquote:Op maandag 23 juli 2007 12:15 schreef Magistic het volgende:
Voldoende gas geven, met je koppeling hem stabiel houden en je snelheid regelen met je voetrem.
Gas half open slingeren en koppeling helemaal in. En dan met je koppeling en voetrem alles regelen. En als het dan nog te hard gaat nog je gas wat dichter gooien.quote:Op maandag 23 juli 2007 12:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik, alleen gas stabiel houden lukt niet, steeds verschil van misschien 500 toeren![]()
Heeft iedereen last van.quote:Op maandag 23 juli 2007 13:09 schreef Den_Haag het volgende:
Heb er last van dat ik bij de langzame slalom met het sturen net het gas iets beweeg. Dit is wel op te vangen maar niet echt handig.
ja? gewoon je koppeling laten opkomen zonder gas te geven, dan rijd je toch ook wel? nou dan hou je vervolgens de koppeling in, en je achterrem en dan kun je zo de langzame slalom doen...quote:Op maandag 23 juli 2007 14:16 schreef fs180 het volgende:
stationair? err wtf?
probeer van die oefen examens te doen leer je een hele hoop van....quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 15:40 schreef Beach het volgende:
wat denk je dat ik gedaan heb![]()
maar precies krijg ik weer vragen die niet in mn boek staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |