Ik vraag me alleen af of de rechter dat genoef vind om een transfer te forcerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ajax is inderdaad geen stap VOORUIT nee!!
Ze zeggen het. Ik hoop zelf dat ze een gesprek hebben met Delgado + zaakwaarnemer, maar ik ben er bang voor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:12 schreef Radegast het volgende:
Urzaiz, leuke pinchhitter.![]()
Morgen heeft Ajax een gesprek met Xabi Prieto + zaakwaarnemer?
Tank Abbottquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:40 schreef PyTh het volgende:
Leuk dat zo'n speler in de eredivisie te bewonderen aankomend seizoen, beetje jammer van z'n nick want er is natuurlijk maar 1 echte TANK
We zullen zien. Op voorhand acht ik de spanjaard toch beter, Mols heeft zijn beste tijd jaren geleden gehad en is de laatste jaren al matig. Deze spanjaard heeft het altijd redelijk tot goed gedaan.quote:
Duh.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:27 schreef w00h00 het volgende:
[..]
We zullen zien. Op voorhand acht ik de spanjaard toch beter, Mols heeft zijn beste tijd jaren geleden gehad en is de laatste jaren al matig. Deze spanjaard heeft het altijd redelijk tot goed gedaan.
Ik zie Mols dit nog niet doen eerlijk gezegd: http://www.youtube.com/watch?v=EHj22VpTJpg. Is een goal van half jaartje geleden.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:29 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik zie Mols dit nog niet doen eerlijk gezegd: http://www.youtube.com/watch?v=EHj22VpTJpg. Is een goal van half jaartje geleden.
Maarja, ieder z'n kwaliteiten he. Misschien kan Mols wel heel goed drinkflesjes aangooien?
Als hij er 5 maakt, mogen jullie al tevreden zijn denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:46 schreef Grimm het volgende:
leuke aankoop! nu hopen voor jullie dat hij d'r wat ballen gaat inschieten
Die site hequote:'AJAX WIL OOK VALERI BOJINOV'
19-07-2007 || Bron: || Aantal keren bekeken: 331 || Auteur: Joost Veenstra
Ajax liet de afgelopen dagen weten interesse te hebben in Cesar Delgado en Artem Milevskiy, maar vandaag is daar een Bulgaar bijgekomen. Valeri Bojinov van Fiorentina staat in belangstelling van de Amsterdamse voetbalclub, dit wist Nova TV vanmiddag te meldden.
In 1998 kwam Valeri Bojinov naar US Lecce van Pieta Hotspurs FC, 7 jaar later, in 2005, ging de Bulgaar voor 13 miljoen euro naar Fiorentina. Afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan de Turijnse club Juventus.
Het bedrag van Valeri Bojinov ligt rond de 9 miljoen euro. Met Vieri, Lupoli, Mutu en Pazzini zou Bojinov voor de het vragende bedrag van 9 miljoen euro mogen vertruiken uit Florence.
Prima voor een pinchhitter als ie er 5 wedstrijden mee beslist.. Of gelijkmaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij er 5 maakt, mogen jullie al tevreden zijn denk ik.
Check die laatste zin, hoeveel fouten kun je maken.quote:
Heeft van geel aardig kunnen lullen om m over te halen....quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:08 schreef sjimz het volgende:
Ondanks het feit dat hij over enkele aanbiedingen uit het Premiership beschikt, lijkt het besluit van Urzaiz om te stoppen vast te staan. De afgelopen maanden weigerde hij al om zijn aflopende verbintenis met één seizoen te verlengen.
quote:Ten Cate rekent op Edgar Davids
In De Telegraaf laat Ajax coach Ten Cate weten erop te rekenen dat Edgar Davids bij Ajax blijft. Arsenal Kiev meldde zich voor de middenvelder. Ten Cate gelooft niet dat Davids zwicht voor een berg dollars. "Ik heb een afspraak met Edgar. We willen samen kampioen worden. Dat zal dus dit seizoen moeten gebeuren."
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef devv05 het volgende:
Heb echt nog nooit van die gast gehoord, maar door wat ik hier lees geef ik 'm het voordeel van de twijfel.
Denk het ook ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik begrijp echt niet dat mensen Urzaiz niet kennen.. Zal wel met de leeftijd te maken hebben....
Darrom hoop ik dat Xabi Prieto maar een soort van bliksemafleider was, Ajax kon in alle rust in het Spaanse Baskenland met Ismael Urzaiz onderhandelen, aangezien men dacht dat ze daar voor Xabi Prieto waren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:39 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat ik wel weer grappig vind is dat dit totaal uit de lucht is komen vallen met Urzaiz. Jaap Stam vorig jaar was ook al zo'n geval. Ajax kan het dus wel zonder uit te lekken. Hoe minder media aandacht voor een transfer hoe makkelijker die altijd verloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |