Zeker podiumwaardig in dit kader ja. is de 8800 trouwensquote:Op zondag 29 juli 2007 17:31 schreef knars het volgende:
Nou, die veredelde stoptrein Leiden - Leiden Lammenschans - Alphen a/d Rijn - Bodegraven - Woerden - Urecht Centraal, die op enkelspoor met regiorunners wordt gereden... was met Plan T/V al een crappy onbetrouwbaar stoptreintje, maar als IC is het helemaal ongeloofwaardig.
Rijd dagelijks in de 3000 en 800, vind het ook altijd een mooi gezichtquote:[b]
Blijft altijd prachtig, 12 bakken VIRM![]()
![]()
Zo'n 318 meter trein![]()
Technisch wel, ik heb een keer 18 bakken in Zwolle zien optrekken zonder pasagiers waarschijnlijk op weg naar Onnen. Wat enorm langquote:Op maandag 30 juli 2007 11:07 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Rijd dagelijks in de 3000 en 800, vind het ook altijd een mooi gezichtvraag me alleen af, of 14 of zelfs 16 bakken technisch mogelijk zou zijn
![]()
PICSquote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Technisch wel, ik heb een keer 18 bakken in Zwolle zien optrekken zonder pasagiers waarschijnlijk op weg naar Onnen. Wat enorm lang
De koersschermen klopte welquote:Op maandag 30 juli 2007 02:05 schreef MetalMike het volgende:
Overveen een intercitystation, laat me niet lachen![]()
Ik zat vandaag in een van de vele lege extra treinen, die vanwege de DTM waren ingezet op zvt - asd en ik heb goed nieuws: oude tijden herleven en de intercity Zandvoort - Heerlen/Maastricht rijdt weer! Het voorste gedeelte ging naar Maastricht en de achterkant naar Heerlen.
Volgens de koersrol that is...![]()
ICM rijdt makkelijk met 15 of 16, of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:10 schreef Niec het volgende:
Ik dacht dat 12 bakken het uiterste was, maar wie weet
Laatst 16 bakken ICM van Utrecht naar Amersfoortquote:Op maandag 30 juli 2007 14:36 schreef Niec het volgende:
Nee, we hadden het over VIRM, maar die kunnen ook met 18 bakken blijkbaar
Maar in de dienstregeling max. 12 voor VIRM
En voor ICM is max. 15 in de dienstregeling![]()
Tardosi Köbányákquote:Op maandag 30 juli 2007 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En toen stapten we uit op een zeer boeiend station waar we nog steeds de naam niet van weten
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwoa, zat wel wat uitzoekwerk aan hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 23:00 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wha ha ha, Flash weet gewoon welk station dat is.![]()
Idd een zeer mooie loc, altijd mooi al dat oude materieel.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:Een soort werk treintje met het geluid van een grasmaaier
En erg veel pikzwarte rook
[[afbeelding]
Zeer vette loc
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef Zug-Chef het volgende:
De oudste afleveringen van Rail Away zijn in het engels te zien op http://www.railaway.tv![]()
Dikke aanradar.
Mooie foto's trouwens XBMLeuk gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |