Technisch wel, ik heb een keer 18 bakken in Zwolle zien optrekken zonder pasagiers waarschijnlijk op weg naar Onnen. Wat enorm langquote:Op maandag 30 juli 2007 11:07 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Rijd dagelijks in de 3000 en 800, vind het ook altijd een mooi gezichtvraag me alleen af, of 14 of zelfs 16 bakken technisch mogelijk zou zijn
![]()
PICSquote:Op maandag 30 juli 2007 11:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Technisch wel, ik heb een keer 18 bakken in Zwolle zien optrekken zonder pasagiers waarschijnlijk op weg naar Onnen. Wat enorm lang
De koersschermen klopte welquote:Op maandag 30 juli 2007 02:05 schreef MetalMike het volgende:
Overveen een intercitystation, laat me niet lachen![]()
Ik zat vandaag in een van de vele lege extra treinen, die vanwege de DTM waren ingezet op zvt - asd en ik heb goed nieuws: oude tijden herleven en de intercity Zandvoort - Heerlen/Maastricht rijdt weer! Het voorste gedeelte ging naar Maastricht en de achterkant naar Heerlen.
Volgens de koersrol that is...![]()
ICM rijdt makkelijk met 15 of 16, of bedoel je dat niet?quote:Op maandag 30 juli 2007 11:10 schreef Niec het volgende:
Ik dacht dat 12 bakken het uiterste was, maar wie weet
Laatst 16 bakken ICM van Utrecht naar Amersfoortquote:Op maandag 30 juli 2007 14:36 schreef Niec het volgende:
Nee, we hadden het over VIRM, maar die kunnen ook met 18 bakken blijkbaar
Maar in de dienstregeling max. 12 voor VIRM
En voor ICM is max. 15 in de dienstregeling![]()
Tardosi Köbányákquote:Op maandag 30 juli 2007 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
En toen stapten we uit op een zeer boeiend station waar we nog steeds de naam niet van weten
[afbeelding]
[afbeelding]
Mwoa, zat wel wat uitzoekwerk aan hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 23:00 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wha ha ha, Flash weet gewoon welk station dat is.![]()
Idd een zeer mooie loc, altijd mooi al dat oude materieel.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:Een soort werk treintje met het geluid van een grasmaaier
En erg veel pikzwarte rook
[[afbeelding]
Zeer vette loc
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef Zug-Chef het volgende:
De oudste afleveringen van Rail Away zijn in het engels te zien op http://www.railaway.tv![]()
Dikke aanradar.
Mooie foto's trouwens XBMLeuk gehad?
Ik heb hem zo gevonden, gewoon Caz site webcam 3.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
wat dacht je van het posten van een link naar die webcam? Of is dat te inhoudelijk?
als je een digitaal pakket van je kabelaar hebt, kun je iedere zondagmidag vanaf 16.15 uur tot 16.45quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef Niec het volgende:
Jammer dat er op tv zo weinig treinenprogramma's zijn. Ik keek vroeger heel erg graag naar 'In het spoor van' op SBS6. Soms op vakantie zie ik wel eens op een of andere Duitse zender zo'n programma waarin je in de cabine 'meerijdt', das wel mooi
Was echt supervetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:48 schreef Zug-Chef het volgende:
De oudste afleveringen van Rail Away zijn in het engels te zien op http://www.railaway.tv![]()
Dikke aanradar.
Mooie foto's trouwens XBMLeuk gehad?
www.trainmagazine.nl, daar kan je meer dan 24 uur (!!) cabineritten zo gratis downloadenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef Niec het volgende:
Soms op vakantie zie ik wel eens op een of andere Duitse zender zo'n programma waarin je in de cabine 'meerijdt', das wel mooi
Nou zo een heb ik dus, liever dat ze dat geowon lekker gratis houden, de koffie op het station wordt vanaf morgen ook al duurder....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef Fixers het volgende:
Die gewone vouwfietsen die alleen doormidden kunnen moeten ze gewoon op het normaal tarief slingeren.
Is dat zo ja?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:49 schreef Zug-Chef het volgende:
de koffie op het station wordt vanaf morgen ook al duurder....
Vinden ze de servex winst nog niet genoeg? Ik heb hier een jaarverslag liggen... uit servex verdient de NS meer dan uit reizigersvervoer. Zowel in netto winstpercentage als in absolute euro's. Ofwel de GTBV is gewoon een sigaar uit de eigen doos.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:49 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nou zo een heb ik dus, liever dat ze dat geowon lekker gratis houden, de koffie op het station wordt vanaf morgen ook al duurder....
Oh okee, of we maar evenquote:De NS maakt koffie duurder, omdat de koffiebonen duurder zijn geworden. Daar komt bij dat de afgelopen 2,5 jaar het spoorbedrijf geen enkele prijsverhoging heeft ingevoerd.
"We maken een inhaalslag", zei een woordvoerder. De NS verdient nu minder op koffie dan enkele jaren geleden. "We hebben ingeleverd op onze marge."
Nou, vanuit verkeerskundig perspectief zijn fietsen in de trein erg interessant. Misschien moet er gewoon eens wat beter over het concept trein nagedacht worden. Bij de inrichting worden zoveel dingen niet of slecht meegenomen. Je eigen voorbeeld van 1 WC in een ICMm3 of zelfs in een ICMm4 zegt al voldoende.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
fietsen in de trein zijn echt achterlijk neukend irritant. Oprotten
Flesje cola kost op het station in Almelo 2.10quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, of we maar even![]()
![]()
willen doen dat we de afgelopen jaren MAAR 1,50 hebben hoeven betalen voor iets wat in Duitsland voor 89 cent kan. Maar het ligt aan de marktprijzen hoor, echt waar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |