Tof @ Berlin helemaal op en neer en nog een keerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik heb voor de gein eens een kaartje gemaakt met de spoorlijnen in Duitsland waar ik ben geweest
[afbeelding]
Uiteraard big respect @ http://www.bueker.net/trainspotting
hier vind je het originele bestand
Daar komt ie weer hoor, het B-woordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Materieelvoorspelling is makkelijk uit je hoofd te leren,
VIRM zit ik het liefst boven, maar onderin maakt mij ook niet zoveel uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef Niec het volgende:
Als jullie in Dubbeldeksmaterieel zitten, waar zitten jullie dan het liefst?
Bij een DD-AR zit in het liefst beneden (omdat boven een beetje krap is, en beneden zijn betere stoelen). Of in de mDDM zit het ook wel goed.
Bij een DDM-1 zit in ook het liefst beneden, en dan het liefst op de voormalige 1e klas stoelen
Bij een VIRM zit ik juist het liefst boven, omdat het daar mij het grootste ruimtegevoel geeft.
Wat jullie?
Ik word juist meestal zelf een beetje down van ohih en somdaquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:34 schreef Willy84 het volgende:
ohih en somda zijn bij mij down, btje jammer![]()
nog meer mensen ervaring mee![]()
Of ben ik gebant![]()
Het is toch juist VIRM, wat zo schommelt? Daar zit ik voortaan maar altijd beneden om dat te vermijden, ben ook al eens onderweg naar beneden verhuist omdat ik er gewoon niet meer tegen kon...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik zit het liefst in DDAR (treinen met groene bankjes), en altijd beneden, vanwege het schommelen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:25 schreef Wadloper het volgende:
238 was weer in dienst na een aanrijding met een auto te Kropswolde. Heeft nog geen logo aan de kop van de aanrijding
Is dat verplicht als treinenliefhebber ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Jij als treinenliefhebber zou het spoorboekje constant naast je moeten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |