Precies, er is vast wel een machinist beschikbaar als er een aantal treinen uitvallenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef Zug-Chef het volgende:
Dat zou ook wel in elk land kunnen, maar natuurlijk niet in Nederland met al zn regeltjes geneuk... Of je stuurt een 2e mcn naar Deinum en laat die het 2e deel van de trein terug rijden naar Lw
Weekend, personeelstekort. Kom eens op de Valleilijn kijken in het weekendquote:Op zondag 22 juli 2007 12:23 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Precies, er is vast wel een machinist beschikbaar als er een aantal treinen uitvallen![]()
![]()
Dus ik begrijp niet waarom er niemand heen gegaan is... Maar ja, Arriva he
Ja, maar mij lijkt het, als er een trein uitvalt, je dan toch wel een machinist reserve hebt?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weekend, personeelstekort. Kom eens op de Valleilijn kijken in het weekend
Wel lollig filmpjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:34 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hoi, ben ik weer, terug van vakantie
http://nl.youtube.com/watch?v=VNJuToFcGBA
Hee, zo heb ik ook nog wel een paartighonderd foto'squote:
ICK is de mooiste trein die er is manquote:Op zondag 22 juli 2007 18:35 schreef Fixers het volgende:
ex Duits Barrel materieel.
En als je per se ICK wilt mijden, neem dan de sneltrein Asd-Bd op Gv (Den Haag Hollands Spoor)quote:Op zondag 22 juli 2007 18:35 schreef Fixers het volgende:
Voor de materieelfetishisten onder ons: Wanneer worden de duitse rijtuigen nu eens volledig vervangen door gerenoveerd nederlands materiaal op de lijn Den Haag CS-Venlo en vice versa? ... Ik ga de laatste periode wekelijks op en neer tussen Den Haag en Breda en ik tref altijd IRM of ex Duits Barrel materieel.
ja, dan ga je de volgende keer rustig een kwartier of een half uur zitten wachten tot je WEL ICK hebtquote:Op zondag 22 juli 2007 18:44 schreef Niec het volgende:
[..]
En als je per se ICK wilt mijden, neem dan de sneltrein Asd-Bd op Gv (Den Haag Hollands Spoor)
Jammer voor jou, maar dat gaat nog jaren duren. Voorlopig heeft NS alleen maar nog veel meer IRM bijbesteld (50 viertjes komen de komende jaren onze kant uit), en de gerenoveerde ICR-bakken zullen nog wel wat jaartjes tussen Amsterdam en Brussel moeten blijven pendelen (er is zelfs sprake van dat die daar worden aangevuld zullen met wat Belgische rijtuigjes), zolang de nieuwe HiSpeed-treinen eens een keer geleverd worden.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:35 schreef Fixers het volgende:
Voor de materieelfetishisten onder ons: Wanneer worden de duitse rijtuigen nu eens volledig vervangen door gerenoveerd nederlands materiaal op de lijn Den Haag CS-Venlo en vice versa? ... Ik ga de laatste periode wekelijks op en neer tussen Den Haag en Breda en ik tref altijd IRM of ex Duits Barrel materieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |