Dat vind ik juist weer niet. Ik zit liever in die stoeltjes van de Plan T, met individuele (en modernere) stoelen in coachopstelling en met armleuningen dan in die achterlijke ouderwetse banken van Plan V waarin je elkaar zo stom zit aan te gapen. Maar met mijn 1.78 ben ik dan ook niet geweldig lang, en pas daarom makkelijker in allerlei hoeken en gaten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:58 schreef Niec het volgende:
Het is wel zo dat Plan V beter zit dan Plan T. Plan V zit opzich best lekker ja
Die hoekkussentjes zijn vooral erg lekker, leun je tenminste niet tegen iets hards aan als je even met je hoofd steuntquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:58 schreef Niec het volgende:
Het is wel zo dat Plan V beter zit dan Plan T. Plan V zit opzich best lekker ja
Allles beter dan het zitcomfort van trams in Den Haag :S
Hehe true, truequote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:22 schreef Niec het volgende:
Ja met dat elkaar aangapen heb je idd wel gelijk, maar dat kan ook leuk zijn (denkdenk
![]()
)
Ja idd, die hoekkussentjes, heerlijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:31 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Die hoekkussentjes zijn vooral erg lekker, leun je tenminste niet tegen iets hards aan als je even met je hoofd steunt
Van mij mogen ze dat in elk materieel invoeren
Nee, die arriveert morgen pas in Eindhoven.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:05 schreef Niec het volgende:
De eerste Protos voor de Kippelijn/ Valleilijn is vandaag geariveerd in Eindhoven.
Ik zelf heb toch liever Plan V op de]Kippelijn/ Valleilijn, wat jullie?
bron: nicospilt.com
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:22 schreef thats-me het volgende:
[..]
Nee, die arriveert morgen pas in Eindhoven.
Foto van de Protos met de goede kleursamenstelling.
[afbeelding]
Ziet er toch wat beter uit dan dat grijs. Maar mooi word het niet![]()
Vetquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:22 schreef thats-me het volgende:
Ziet er toch wat beter uit dan dat grijs. Maar mooi word het niet![]()
Bron: www.valleilijn.nlquote:In eén uiteinde van de nieuwe Valleilijn-treinen wordt voor jongeren ingericht. In deze 'Dance Vallei' kun je lekker zitten en muziekzenders volgen op grote beeldschermen. Aan het andere uiteinde van de trein komt een stiltecoupé. Wie geen muziek maar ook geen volstrekte stilte wil, kan in het ruime middendeel van de trein terecht. De trein heeft verder een ruimte voor fietsen, kinderwagens en rolstoelen. Als extraatje biedt Connexxion draadloos internet aan in de trein en staan er drankautomaten.
Wat een onzin zeg dat filmpjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:34 schreef Mark-Hgl het volgende:
Hoi, ben ik weer, terug van vakantie
http://nl.youtube.com/watch?v=VNJuToFcGBA
quote:103 Teletekst zo 22 jul
Friese machinist vergeet treinstel
` Een treinmachinist van Arriva heeft
gistermiddag in Friesland een treinstel
onderweg vergeten.Dat gebeurde nadat de
koppeling tussen de twee treinstellen
spontaan los was geschoten.
Volgens spoorbeheerder Pro Rail komt
dat sporadisch voor.De trein remt dan
automatisch.Even voor station Deinum
kwam de trein zo tot stilstand,maar de
machinist merkte niet dat de twee
treinstellen los waren geraakt.Hij gaf
gewoon weer gas.
Hij ontdekte pas dat hij een treinstel
kwijt was toen hij twee stations verder
was,bij Franeker.Op de lijn was 2,5 uur
geen treinverkeer mogelijk.
Dat zal waarschijnlijk niet kunnen. Die koppeling is niet voor niets losgeschoten. Er is iets stuk aan dat ding. Dat houdt in dat het om te beginnen onderzocht moet worden, en voorts dat je die koppeling dus niet kunt gebruiken.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:30 schreef dennistd het volgende:
gewoon op de terugweg weer aangekoppeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |