Je wilt het weten voor de series waar het een zooitje is bedoel je? Want over het algemeen blijft de inzet de hele dag hetzelfde namelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:44 schreef Niec het volgende:
Ik heb het meer over welke treinnummersniet per se de series
Waarom niet? Wat is er gebeurd dan en/ of waarom is het weg? (Ik heb het compleet niet gevolgd.)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik denk zelfs dat dat nooit meer terugkomt.
De liefhebbers houden de wiki wel bijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Materieelvoorspelling is makkelijk uit je hoofd te leren, zie wikipedia voor de standaardinzet van het materieel. Daar hebben alleen kindertjes van 12 nog somda voor nodig
Ligt eraan of dat enkelspoor weer een beetje op orde is. De spits-sneltreinen Leiden-Utrecht werden vorig jaar opgeheven vanwege de bedroevende staat van dat spoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:57 schreef Zug-Chef het volgende:
Zolang het enkelspoor is zie ik daar niet zo snel een frequentieverhoging plaatsvinden...
Dat is vaak zo, Plan V in de 5600 's avondsquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef Willy84 het volgende:
Vanavond 2x Plan V in de stoptrein Utrecht-Zwolle
Trein 5675 vertrek 21.12
De 445 V
De 818 A
Tof @ Berlin helemaal op en neer en nog een keerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik heb voor de gein eens een kaartje gemaakt met de spoorlijnen in Duitsland waar ik ben geweest
[afbeelding]
Uiteraard big respect @ http://www.bueker.net/trainspotting
hier vind je het originele bestand
Daar komt ie weer hoor, het B-woordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Materieelvoorspelling is makkelijk uit je hoofd te leren,
VIRM zit ik het liefst boven, maar onderin maakt mij ook niet zoveel uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 21:22 schreef Niec het volgende:
Als jullie in Dubbeldeksmaterieel zitten, waar zitten jullie dan het liefst?
Bij een DD-AR zit in het liefst beneden (omdat boven een beetje krap is, en beneden zijn betere stoelen). Of in de mDDM zit het ook wel goed.
Bij een DDM-1 zit in ook het liefst beneden, en dan het liefst op de voormalige 1e klas stoelen
Bij een VIRM zit ik juist het liefst boven, omdat het daar mij het grootste ruimtegevoel geeft.
Wat jullie?
Ik word juist meestal zelf een beetje down van ohih en somdaquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:34 schreef Willy84 het volgende:
ohih en somda zijn bij mij down, btje jammer![]()
nog meer mensen ervaring mee![]()
Of ben ik gebant![]()
Het is toch juist VIRM, wat zo schommelt? Daar zit ik voortaan maar altijd beneden om dat te vermijden, ben ook al eens onderweg naar beneden verhuist omdat ik er gewoon niet meer tegen kon...quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:53 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Ik zit het liefst in DDAR (treinen met groene bankjes), en altijd beneden, vanwege het schommelen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:25 schreef Wadloper het volgende:
238 was weer in dienst na een aanrijding met een auto te Kropswolde. Heeft nog geen logo aan de kop van de aanrijding
Is dat verplicht als treinenliefhebber ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Jij als treinenliefhebber zou het spoorboekje constant naast je moeten hebben.
Weten waar je heen wilt, en dan zie je wel hoelaat een trein gaatquote:Op donderdag 26 juli 2007 14:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoe plan je onderweg dan, als je geen spoorboekje hebt...
Was ook niet echt volle bakquote:De tien reizigers uit de passagierstrein zijn met bussen naar Breda gebracht
Uniek plaatje van de 238, want de kop mist namelijk nog de Arriva stickerquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:24 schreef Wadloper het volgende:
[..]
[[url=http://img170.imagevenue.com/loc140/th_38179_IMG_2_007_122_140lo.jpg]afbeelding][/URL]
Hier een foto van de 238![]()
Volgens het artikel zijn de passagiers naar Breda gebracht, dus dan zou het niet de stopper naar West moeten zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Neuh stoppertje Tilburg -> Tilburg West is vaak behoorlijk leeg
Ik vind hem zo veel mooier, heeft wel iets stoers namelijkquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uniek plaatje van de 238, want de kop mist namelijk nog de Arriva sticker![]()
Ik speel(de) het ook, alleen doen sommige treinen het niet... consist bestanden zijn spontaan verdwenen enzo, terwijl ik niets gewijzigd hebquote:Op donderdag 26 juli 2007 16:34 schreef Niec het volgende:
Zijn er mensen hier die MSTS spelen? Ikku wel:P
Ga nu ff spelen![]()
Want daar was iets bijzonders aan?quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat ik toen bij de werkzaamheden in Leeuwarden niet geplaat heb dat de trein naar Hlgh van perron 4 vertrok en die naar Sneek/Stavoren van perron 5a.
Jottum, een spoorwijzigingquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Normaal gaan Sneek/Stavoren vanaf spoor 1 en Harlingen vanaf spoor 2
ja, iedere spoorwijziging heeft een redenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Het was het hele weekend zo, in verband met de werkzaamheden aldaar, waardoor de treinen dus niet van sp 1 en 2 konden vertrekken
Oeh, past wel hitsig kek bij die wagonnetjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Waarom hebben we niet zulke loks in Nederland:
[afbeelding]
Haha, klopt ja, die tweede foto is ver voor het ingaan van de ´nieuwe´ dienstregeling genomen. Die eerste vanmiddag toen ik op de Buffel van 17.33uur stond te wachten. Over oude foto´s, hier nog één. Misschien een aantal jaar geleden gepasseerd in dit topic.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Oei, die eerste is vetmaar bij die 2e val je toch echt door de mand, zeker een jaartje oud
![]()
Męn, waar IK allemaal al niet bordjes van had kunnen schieten....quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Balen dat ik toen nog niet zo in de hobby zat
Weet je wat nog het mooist is, strax hebben ze alles voor mekaar, werkt alles weer, ik schat zo rond eind november. Kunnen ze een week later weer overnieuw beginnen, in verband met de start van de nieuwe dienstregelingquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt gelijk wat betreft de doorgaande treinen die er ook in hadden moeten staan bij de spotpunten. Ze hebben tijd genoeg gehad om dat uit te vinden, maar ja het is niet meer wat het geweest is ...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:46 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Weet je wat nog het mooist is, strax hebben ze alles voor mekaar, werkt alles weer, ik schat zo rond eind november. Kunnen ze een week later weer overnieuw beginnen, in verband met de start van de nieuwe dienstregeling
Nou, dat wrdt nog opschieten dan, want voor die postkoets is het ZEKER een week rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt dat het trammetje van Houten naar Castellum op 3 augustus weer in dienst komt. Momenteel staat het trammetje in Hannover ter reparatie.
ja dat komt door een aantal enthousiaste friezenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef Niec het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het gaat hier wel heel vaak over Lw en omstreken![]()
wie weet zelf even 10 seconden rekenenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Niec het volgende:
Maar die 'doorkomst'staat is idd te triest voor woorden aangezien alleen de halteringen worden genoteerd![]()
Hoe die eerst was, was echt super. Wie weet ooit weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |