Jottum, een spoorwijzigingquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Normaal gaan Sneek/Stavoren vanaf spoor 1 en Harlingen vanaf spoor 2
ja, iedere spoorwijziging heeft een redenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Het was het hele weekend zo, in verband met de werkzaamheden aldaar, waardoor de treinen dus niet van sp 1 en 2 konden vertrekken
Oeh, past wel hitsig kek bij die wagonnetjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:50 schreef Zug-Chef het volgende:
Waarom hebben we niet zulke loks in Nederland:
[afbeelding]
Haha, klopt ja, die tweede foto is ver voor het ingaan van de ´nieuwe´ dienstregeling genomen. Die eerste vanmiddag toen ik op de Buffel van 17.33uur stond te wachten. Over oude foto´s, hier nog één. Misschien een aantal jaar geleden gepasseerd in dit topic.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:26 schreef Zug-Chef het volgende:
Oei, die eerste is vetmaar bij die 2e val je toch echt door de mand, zeker een jaartje oud
![]()
Męn, waar IK allemaal al niet bordjes van had kunnen schieten....quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:11 schreef Zug-Chef het volgende:
Balen dat ik toen nog niet zo in de hobby zat
Weet je wat nog het mooist is, strax hebben ze alles voor mekaar, werkt alles weer, ik schat zo rond eind november. Kunnen ze een week later weer overnieuw beginnen, in verband met de start van de nieuwe dienstregelingquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt gelijk wat betreft de doorgaande treinen die er ook in hadden moeten staan bij de spotpunten. Ze hebben tijd genoeg gehad om dat uit te vinden, maar ja het is niet meer wat het geweest is ...
quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:46 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Weet je wat nog het mooist is, strax hebben ze alles voor mekaar, werkt alles weer, ik schat zo rond eind november. Kunnen ze een week later weer overnieuw beginnen, in verband met de start van de nieuwe dienstregeling
Nou, dat wrdt nog opschieten dan, want voor die postkoets is het ZEKER een week rijdenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Het schijnt dat het trammetje van Houten naar Castellum op 3 augustus weer in dienst komt. Momenteel staat het trammetje in Hannover ter reparatie.
ja dat komt door een aantal enthousiaste friezenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:42 schreef Niec het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar het gaat hier wel heel vaak over Lw en omstreken![]()
wie weet zelf even 10 seconden rekenenquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:54 schreef Niec het volgende:
Maar die 'doorkomst'staat is idd te triest voor woorden aangezien alleen de halteringen worden genoteerd![]()
Hoe die eerst was, was echt super. Wie weet ooit weer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |