Kickie heeft zijn moeder al hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wanneer geef je nou 's toe dat je me eigenlijk heel lief vindt?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, al eeuwen oud, maar dat doe je dus?
Volgens mij ben je geen vrouw, die hebben toespelingen meestal gelijk door.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wanneer geef je nou 's toe dat je me eigenlijk heel lief vindt?
Bij jou niet nee, zelfs een saaie kerel als Kickie kwam ermee aan zetten.quote:
Volgens mij ben jij geen man, die weten dat communiceren met vrouwen ondoenlijk en onvoorspelbaar isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Volgens mij ben je geen vrouw, die hebben toespelingen meestal gelijk door.
Vraag me af of ik daar blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Monidique het volgende:
Elseetje, mijn steun heb je.
Nog wat tips voor het meisje, jij tippelt toch ook wel eens?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef Monidique het volgende:
Elseetje, mijn steun heb je.
Linkse vegavrouwen niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef Sidekick het volgende:
Volgens mij ben je geen vrouw, die hebben toespelingen meestal gelijk door.
Scheren voor het pijpen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nog wat tips voor het meisje, jij tippelt toch ook wel eens?
Ik ben wel wat Fok-users gewend, heck, dat is juist het vermakelijke en verslavende.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij geen man, die weten dat communiceren met vrouwen ondoenlijk en onvoorspelbaar is
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja daaaag , ik heb geen breedbeeldverbinding.![]()
Jij tippelt ook?quote:
[vieze man]quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:54 schreef Elseetje het volgende:
Veel plezier met speculeren, ik ben boekjes verkopen
Hee mamakindje, er zijn ook vrouwen out (buiten fok) there!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben wel wat Fok-users gewend, heck, dat is juist het vermakelijke en verslavende.
Nee, maar voor een Breezer heb ik veel over.quote:
Doe mij maar een Elske.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, maar voor een Breezer heb ik veel over.
Is dat zo? Gewoon een onderonsje met voormalige vriend Aaah.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:03 schreef Monidique het volgende:
Goed, de ontzettend-grappige-volgens-papa-sjun-VoorbijFok!kers tonen ons ook weer hun maximaal humoristisch kunnen.
Niet zo bescheiden, daar hoef je toch geen 'modus' voor aan te zetten?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[vieze man]
Wat voor een boekjes? Hmm? Van die lekkere geile natte boekjes?
En wordt je broekje dan ook nat? Lekker nat broekje.
[/vm]
Hoog niveau, niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:03 schreef Monidique het volgende:
Goed, de ontzettend-grappige-volgens-papa-sjun-VoorbijFok!kers tonen ons ook weer hun maximaal humoristisch kunnen.
Geef maar toe, je hebt nog steeds gevoelens voor me.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is dat zo? Gewoon een onderonsje met voormalige vriend Aaah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |