Ik moet eerst met c_c over hebben danquote:Op donderdag 6 september 2007 14:05 schreef Litpho het volgende:
Nu je hier toch een tvp hebt geplaatst, laten we van de week eens een datum prikken om het bestaansrecht van de SC in R&P te bespreken, dat is traditie als er een nieuwe mod komt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef heaven7 het volgende:
Wil een mod dit ff weghalen? Onveilig gevoel.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:04 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb echt geen zin die discussie weer aan te gaan, ik ben voor 50% arbeidsongeschikt gekeurd en that's it, daar gaat het topic verder ook niet direct over. Bovendien is het een kort door de bocht reactie. Iemand die mij niet kent bepaald zo maar even dat ik wel kan werken voor 100%Alsjeblieft haal het weg, ik vind het heel vervelend.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:07 schreef heaven7 het volgende:
Dan kan ie dat ook wat genuanceerder brengen. Zou je dan het hele topic maar uit de lucht willen halen? Stom van me om het te openen ook.
Waarom zou je dat willen? Het lijkt me dat sommigen daar zinvol reageren.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:07 schreef heaven7 het volgende:
Dan kan ie dat ook wat genuanceerder brengen. Zou je dan het hele topic maar uit de lucht willen halen? Stom van me om het te openen ook.
quote:
Welkom Emel en bedankt voor alles Nosh!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bang dat je het topic anders niet kan vinden of ben je van plan een stroom aan kritiek te leveren?.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welkom Emel en bedankt voor alles Nosh!
En weer een vraag beantwoord.
Dat doe je goed, ik had er langer voor nodigquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:25 schreef katerwater het volgende:
[..]
Of hoe je met 2 posts plots een negatieve reputatie kweekt![]()
Nogmaals sorry, ik was die dag eerst druk met andere dingenquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat doe je goed, ik had er langer voor nodig.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nogmaals sorry, ik was die dag eerst druk met andere dingen.
Lees de reacties maar 's, ze zijn zo gemeen nog nietquote:Op woensdag 19 september 2007 18:14 schreef sararaats het volgende:
Liefdesperikelen
ik zou het heel er gop prijs stellen dat er in m'n topic normaal gereageerd wordt
ik val misschien in herhaling maar het lijkt wel of m'n topic weer uitdraait op een bashtopic
het is een serieus topic, het kostte me al veel moeite om het naar buiten te brengen
de TT mag eventueel veranderd worden naar "Gevoelens die ik niet kan plaatsen"
dank u
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:31 schreef Seventees het volgende:
typische uitspraak zou zijn "Ben ik nou zo dom of....."
TS opent topic nav gesloten topic in OUD.
Misschien een om in de gaten te houden. TS voelt zich nogal aangevallen door de reacties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |