Take me outquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:43 schreef JeroenV het volgende:
Fraaaaaaaaaaaaaaaaaaanzzzzz
Dus ik ben niet de enige?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:38 schreef purplerose het volgende:
Ik kijk gewoon elke vrijdag weer uit naar EKSTRA WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!! en Veenstra Veenstra daarna en Ekdom daarna weer![]()
Dan doe je het overmorgen tochquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
Ik kan morgen geen Ekstra Weekend luisteren
Nope, vindt hun een gezellig begin van me weekendquote:
Tja, als je de tekst goed beluistert van dit nr is het wel erg passend en vindt ie heul niet ergquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:48 schreef Toad het volgende:
Hahaha, MichielV kan kennelijk ook Legend niet meer los zien van zijn Westerparkboner.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan mis je al die freaks voor de webcam.
webcam kijken doe ik toch zeldenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan mis je al die freaks voor de webcam.
Op z'n vroegst maandagmorgen.quote:
Mis je wel tieten!quote:
Ik kijk ook zelf niet zo vaak naar mijn webcam iddquote:
Jan Lul.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tja, als je de tekst goed beluistert van dit nr is het wel erg passend en vindt ie heul niet erg
ik noem hem al John Boner
Ik weet nu toch al bijna niet eens welke dag het isquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat kan ook
Al zal dat wel een vertekend maandagmorgengevoel geven
Is dat... Celine?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:54 schreef Toad het volgende:
Ik mis morgen Ekstra Weekend ook. Maar dat vind ik niet zo heel erg. Ik krijg er namelijk dit voor in de plaats:
[afbeelding]
Zijn ze er niet bij EW dan zijn ze er wel bij MVquote:
Wiesda?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:54 schreef Toad het volgende:
Ik mis morgen Ekstra Weekend ook. Maar dat vind ik niet zo heel erg. Ik krijg er namelijk dit voor in de plaats:
[afbeelding]
Dan is het bedtijdquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zijn ze er niet bij EW dan zijn ze er wel bij MV
Da's erg gaaf! Wel wat rauwer vind ik, maarquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:56 schreef Toad het volgende:
Wie de sound van Mahala Rai Banda leuk vindt moet ook zeker Beirut checken.
quote:
Wie is het dan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Jammer dat ze niet meer op tv is. Ik keek "Kinderen Geen Bezwaar" namelijk niet om de goede grappen.
Christ!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
Hebben sommige mensen geen schaamte?
http://nl.youtube.com/watch?v=kR3Q_FyvnEo
Toen ik een jaartje terug in Parijs was checkte ik ze via zo'n luisterpaal in de grote Virgin Megastore op de Elysee. Als je een keertje in Parijs bent geweest ben je er vast wel binnen geweest en anders is het een hele goede aanrader.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's erg gaaf! Wel wat rauwer vind ik, maar.
naar de laatste nieuwe filmpjesquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Christ!
Maarreh... waar zit je naar te zoeken?
Als je het foktopic leest over Kinderen geen bezwaar lijkt het er bijna op of iedereen keek vanwege Celine.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Jammer dat ze niet meer op tv is. Ik keek "Kinderen Geen Bezwaar" namelijk niet om de goede grappen.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef Toad het volgende:
[..]
Als je het foktopic leest over Kinderen geen bezwaar lijkt het er bijna op of iedereen keek vanwege Celine.
Weet niet meer hoe ik het ontdekt heb. Was iig vorig jaar.. . volgens mij via LastFM.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:02 schreef Toad het volgende:
[..]
Toen ik een jaartje terug in Parijs was.....
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:54 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zegt me nietsWat doet ze dan? (behalve bij de Vara in haar bh rondhuppelen)
Nee, die serie is een hele tijd doorgegaan. Alleen is Celine (hopelijk tijdelijk) 'weggeschreven' vanwege haar rol in de musical My Fair Lady. Volgens mij zitten ze gewoon nu even in een zomerstop.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef cosmick het volgende:
[..]Die serie is nu toch ook gestopt wegens de slechte kijkcijfers?
Ja, wist ik welquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Nee, die serie is een hele tijd doorgegaan. Alleen is Celine (hopelijk tijdelijk) 'weggeschreven' vanwege haar rol in de musical My Fair Lady. Volgens mij zitten ze gewoon nu even in een zomerstop.
Ah, okquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:07 schreef cosmick het volgende:
[..]> http://nl.wikipedia.org/wiki/C%C3%A9line_Purcell
Ja, de pers is erg lyrisch over haar. Ik ben benieuwd. Sowieso mag Nederland best trots zijn op de hoge kwaliteit van de musicals hier. Zeker die in het Scheveningentheater plaatsvinden. Vroeger vond ik het niks, maar dat bleek een verkeerd vooroordeel te zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, wist ik wel. In die serie is een andere meiske voor in de plaats gekomen.
Celine doet het wel goed wat ik er zo van gelezen en gezien heb hè.
Ja, net een beetje, maar niet noemenswaardigquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:17 schreef cosmick het volgende:
Nog geoefend D.Rose?
Ze hebben een nieuwe single en die is ook weer erg lekkerquote:
Die staat er toch?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:38 schreef cosmick het volgende:
Hoort er geen OP in dit topic te staan trouwens?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die staat er toch?
Is alleen iets anders dan normaal
Hij zuigtquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:41 schreef D.Rose het volgende:
Die staat er toch?
Is alleen iets anders dan normaal
Weet je toevallig de naam van hun nieuwe single? Ik ken ze ook alleen van Big Sur, maar dat is dan ook wel een erg fijn liedje.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe single en die is ook weer erg lekker
Net als het andere werk van de band trouwens..hoor je veel te weinig van op 3FM..alleen maar Big Sur
quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:44 schreef D.Rose het volgende:
Heb mijn LP ook nog maar ff gepost
[afbeelding]
Tuurlijk Paul geluisterd, 19 was een grote hitquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:52 schreef cosmick het volgende:
[..]![]()
Nooit Paul Hardcastle geluisterd? Die heeft ook erg mooie muziek gemaakt. Ook veel electro.
Nothing Changes Round Herequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Weet je toevallig de naam van hun nieuwe single? Ik ken ze ook alleen van Big Sur, maar dat is dan ook wel een erg fijn liedje.
Je bedoelt dat je alles leuk vond behalve '19'? Klopt welquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tuurlijk Paul geluisterd, 19 was een grote hit
Behalve 19 eigenlijk niet
Nee, ik bedoel dat ik eigenlijk alleen 19 ken, want dat was zijn hitquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je alles leuk vond behalve '19'? Klopt wel.
Heb nog wel een leuke megamix...
Thanksquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nothing Changes Round Here
Toevallig vandaag toegevoegd aan de ActionRadio muziekdatabase
Hold on. Ben 'm aan het uploaden. Is een supergave BVDquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef D.Rose het volgende:
oja, een link naar die megamix mag natuurlijk he
Paul Hardcastle - bond van doorstarters megamix (uit '85 of '86).quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:09 schreef D.Rose het volgende:
oja, een link naar die megamix mag natuurlijk he
leukquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:18 schreef cosmick het volgende:
Ik krijg de papagaai van mijn ouders anderhalve week te logeren omdat ze met vakantie gaan.
Koppiekrauw.
coolquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Paul Hardcastle - bond van doorstarters megamix (uit '85 of '86).
'Koop' voor de grap het album 'Let's Bottle Bohemia' van The Thrills eens, dat is echt een meesterlijk albumquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef -Hans- het volgende:
Thanksliedje/clip net op Youtube gezien, maar ik weet niet of ik dit net zo goed zal gaan vinden als Big Sur. Kwestie van een paar keer luisteren, denk ik.
![]()
Ga ik zeker even checken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:34 schreef Glacier het volgende:
'Koop' voor de grap het album 'Let's Bottle Bohemia' van The Thrills eens, dat is echt een meesterlijk album
Pics! Van jou met papagaaiquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:18 schreef cosmick het volgende:
Ik krijg de papagaai van mijn ouders anderhalve week te logeren omdat ze met vakantie gaan.
Koppiekrauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |