Nee, jij wil ook niet meedoenquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:54 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoor net dat vanaf volgende maand de badeend niet meer exclusief is
Iemand een badeend hebben?
Ik wíl wel, maar dat maakt vast geen goede indruk als ik de dag na LL halfdronken en brak op mijn stage kom.quote:
@Marichaquote:Op maandag 16 juli 2007 19:17 schreef Maricha het volgende:
Je sleutelhanger is vandaag bij de post gegaan! Nog 2 nachtjes wachten denk ik....
van tevoren ff je tanden poetsen, dan komt het vast goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik wíl wel, maar dat maakt vast geen goede indruk als ik de dag na LL halfdronken en brak op mijn stage kom.
(Welke $#!%$%$ plant er dan ook dat stage net na de festivals moeten beginnen?)
Ze hebben dat knopje niet meegenomenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:58 schreef Toad het volgende:
Ik heb geen boing gehoord voor het requestuurtje.
Ja, en de week er op 2 dagen naar Appelpop, nee, lekkere indruk krijgen ze danquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
van tevoren ff je tanden poetsen, dan komt het vast goed
Een Fok!-dude !quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
Ha Rachid Finge met het NOS Journaal!
geheimpje, je hebt een sleutel nodigquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
@Maricha
We hebben een hele lelijke postbode denk ik, Ik heb hem nog steeds niet binnen![]()
Als ik hem na het weekend niet binnen heb, laat ik het nog even weten...![]()
makkelijke hint, Cookiemonsterquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:04 schreef borisz het volgende:
[..]
geheimpje, je hebt een sleutel nodig
ohnee dat is de hint voor mijn request
Hoi PR!quote:
Hai CSquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi PR!
Don't blame me. Als ik in januari al mn zomervakantie door moet geven, en ik verder nog geen plannen heb. en dat ze van mijn school ook pas op het laatste moment laten weten dat ik blijf zitten én een andere richting (moet) ga(an) doen, dan schiet het niet heel erg op nee.
Weet je wat mij opviel? de playlist van MoveYourAss voor de komende 2 (!) weken staat nu al online.. Apart dat ze het al voor zo'n ruime periode klaar hebben. Misschien komt dat vanwege de vakantie van Kevinquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
alweer Muse zo hoorde ik?die zat gisteren ook al bij de eerste draai. Draai eens iets wat je niet elke dag hoort
.
Wehehehe.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
alweer Muse zo hoorde ik?die zat gisteren ook al bij de eerste draai. Draai eens iets wat je niet elke dag hoort
.
Hm, Eskimo Joe aanvragen dan maar? Dat was jij toch die dat tijdens Live Earth had gezien/gehoord en er wel te spreken over was?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vaag allemaal, waarom kan er niet spontaan dingen gedraaid worden die wél leuk zijn. Zelfs bij dit requestuur is het vaak hetzelfde
Zoals Domien al riep, radio wordt voor heel NL gemaakt niet alleen voor FOKquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vaag allemaal, waarom kan er niet spontaan dingen gedraaid worden die wél leuk zijn. Zelfs bij dit requestuur is het vaak hetzelfde
Hey PR, je raad nooit wat mijn buurman aan het doen is....quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hey PR, je raad nooit wat mijn buurman aan het doen is....
Het is toch een tijdje stil geweest...
![]()
Ik heb ooit nogal eens geklaagd over Starlight waar na MichielV dit postte (hij heeft overigens gisteren en eergisteren een request van mij gedraaid, dus die gozer kan niet meer stuk):quote:
Klopt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoals Domien al riep, radio wordt voor heel NL gemaakt niet alleen voor FOK![]()
Tom Helsen - Sin in her eyes al aangevraagd, al te lang geledenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hm, Eskimo Joe aanvragen dan maar? Dat was jij toch die dat tijdens Live Earth had gezien/gehoord en er wel te spreken over was?
En heel Nederland wil alleen maar hetzelfde horen? Sure.. Nieuwe, voor veel mensen onbekende muziek is misschien nog wel veel leuker.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoals Domien al riep, radio wordt voor heel NL gemaakt niet alleen voor FOK![]()
Kan aan mij liggen maar wanneer heeft Michiel dat gepost? reactie komt bij mij niet bekend voor. :quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb ooit nogal eens geklaagd over Starlight waar na MichielV dit postte (hij heeft overigens gisteren en eergisteren een request van mij gedraaid, dus die gozer kan niet meer stuk):
"Misschien al eens stil gestaan bij de gedachte dat zo'n plaat met een reden zo lang word gedraaid? Zoals bijvoorbeeld dat uit onderzoek en requests blijkt dat heel veel luisteraars deze plaat nog steeds te gek vinden? En dat we dus heel veel mensen een plezier doen met het draaien van het nummer, als ie weer gerequest word?
Ik zeg het je, zeker met een Summer of 100% Request zie je gewoon een duidelijk beeld van de 'gemiddelde 3FM luisteraar': aan de ene kant snel met het oppikken van nieuwe muziek en grote waardering voor weinig gehoorde juweeltjes, maar ook net zo hard gek op platen die je bij wijze van spreken drie keer per dag hoort.
Ik vind het een beetje kort door de bocht dat je EN een grote groep luisteraars EN de dienstdoende DJ afschiet omdat jij een bepaalde plaat toevallig al wel zat bent."
Vandaar mijn "wehehehe".
Sorry....heb het een beetje druk hier. Maar hij is binnen hoor! Dank je welquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:12 schreef purplerose het volgende:
Maricha, heb je me mailtje goed ontvangen?
een dansvideo voor Purpose aan het maken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hey PR, je raad nooit wat mijn buurman aan het doen is....
Vergeet mijn mailtje ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry....heb het een beetje druk hier. Maar hij is binnen hoor! Dank je wel
Ik verzin het niet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar wanneer heeft Michiel dat gepost? reactie komt bij mij niet bekend voor. :
welke vorige?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En mijn reply op de vorige pagina
Oki! Dan weet ik dat ie binnen isquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry....heb het een beetje druk hier. Maar hij is binnen hoor! Dank je wel
tsssquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:19 schreef cosmick het volgende:
Ik verzin het niet hoor. Zal het ff opzoeken.
Zal er wel overheen hebben gelezen oid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:20 schreef IedeK. het volgende:
Heb die reactie ook al eens gelezen hoor -Hans-
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een dansvideo voor PurpLERose aan het maken?
maar verder nooit gelezen wordtquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oki! Dan weet ik dat ie binnen is
Of schreeuwend...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]Die buurman dansend en luid pratend aan de foon
Sssssssssssssst, we zouden die artiest en dat nr noooooooooooooooooooooooooit meer bi j naam noemen hadden we besloten!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
tsssen bij je parapluplaat zeker meezingen
![]()
Dat jij nou zulks een oninteressante sjizzle typt naar zequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
maar verder nooit gelezen wordt
o sorryquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sssssssssssssst, we zouden die artiest en dat nr noooooooooooooooooooooooooit meer bi j naam noemen hadden we besloten!
volgens mij lezen ze die inderdaad nooitquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat jij nou zulks een oninteressante sjizzle typt naar ze
nee, ik dan luister ik natuurlijk aandachtigquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
tsssen bij je parapluplaat zeker meezingen
![]()
Hans: [3FM #202] Last Christmasquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Zal er wel overheen hebben gelezen oid.
Dat hebben we helemaal niet beslotenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sssssssssssssst, we zouden die artiest en dat nr noooooooooooooooooooooooooit meer bi j naam noemen hadden we besloten!
Heb geen requestje gestuurd maar een filmpje van een dansje op dat mahala rai banda liedjequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
volgens mij lezen ze die inderdaad nooital maanden geen request van mij meer gehoord
Kun je ook doen natuurlijk... Laad de pagina dan niet langzaam...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb een pagina instelling van 300, alles is dus pagina 1
You were kept out of the loopquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat hebben we helemaal niet besloten
Wel goed nummer trouwens. Staat nu al in m'n top 5 mooiste nummers aller tijden. Boven Mijnheer de President, die kan er net niet aan tippen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb geen requestje gestuurd maar een filmpje van een dansje op dat mahala rai banda liedje
Alleen in het auto gespot-topicquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kun je ook doen natuurlijk... Laad de pagina dan niet langzaam...
Thanks man, maar vreemd ik heb al die (boeiende) reacties volgens mij compleet over het hoofd gezien ofzo. 't was ook overdag en dan ben ik druk bezig met werk, en 's avonds lees ik zelden terug omdat ik overdag het topic wel lees (maar mis schijnbaar toch het e.e.a.)quote:
Dit klinkt werkelijk...ehhhh....niet echt zuiverquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zou ik als voorwaarde wel een betere band stellen
En dan een Fokdoetmassaalraibandaindeachtertuinfilm?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Wel goed nummer trouwens. Staat nu al in m'n top 5 mooiste nummers aller tijden. Boven Mijnheer de President, die kan er net niet aan tippen.![]()
Had ik dit maar geweten, dan had ik mijn tuin / die van m'n ouders dusbescihkbaar gesteld
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dan een Fokdoetmassaalraibandaindeachtertuinfilm?
Maakt die auto zo'n herrie dan? En woont Abba bij jou in de buurt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Er komt een auto met Abba heel hard aan door de straat rijden. Hoor de muziek amper meer.
Vind hun andere nummers beterquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:40 schreef Toad het volgende:
Snow Patrol. Wat is het toch een mooi nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |