Sorry....heb het een beetje druk hier. Maar hij is binnen hoor! Dank je welquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:12 schreef purplerose het volgende:
Maricha, heb je me mailtje goed ontvangen?
een dansvideo voor Purpose aan het maken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hey PR, je raad nooit wat mijn buurman aan het doen is....
Vergeet mijn mailtje ook nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry....heb het een beetje druk hier. Maar hij is binnen hoor! Dank je wel
Ik verzin het niet hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar wanneer heeft Michiel dat gepost? reactie komt bij mij niet bekend voor. :
welke vorige?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En mijn reply op de vorige pagina
Oki! Dan weet ik dat ie binnen isquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
Sorry....heb het een beetje druk hier. Maar hij is binnen hoor! Dank je wel
tsssquote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:19 schreef cosmick het volgende:
Ik verzin het niet hoor. Zal het ff opzoeken.
Zal er wel overheen hebben gelezen oid.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:20 schreef IedeK. het volgende:
Heb die reactie ook al eens gelezen hoor -Hans-
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
een dansvideo voor PurpLERose aan het maken?
maar verder nooit gelezen wordtquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Oki! Dan weet ik dat ie binnen is
Of schreeuwend...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:22 schreef purplerose het volgende:
[..]Die buurman dansend en luid pratend aan de foon
Sssssssssssssst, we zouden die artiest en dat nr noooooooooooooooooooooooooit meer bi j naam noemen hadden we besloten!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
tsssen bij je parapluplaat zeker meezingen
![]()
Dat jij nou zulks een oninteressante sjizzle typt naar zequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
maar verder nooit gelezen wordt
o sorryquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sssssssssssssst, we zouden die artiest en dat nr noooooooooooooooooooooooooit meer bi j naam noemen hadden we besloten!
volgens mij lezen ze die inderdaad nooitquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat jij nou zulks een oninteressante sjizzle typt naar ze
nee, ik dan luister ik natuurlijk aandachtigquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
tsssen bij je parapluplaat zeker meezingen
![]()
Hans: [3FM #202] Last Christmasquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
Zal er wel overheen hebben gelezen oid.
Dat hebben we helemaal niet beslotenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Sssssssssssssst, we zouden die artiest en dat nr noooooooooooooooooooooooooit meer bi j naam noemen hadden we besloten!
Heb geen requestje gestuurd maar een filmpje van een dansje op dat mahala rai banda liedjequote:Op donderdag 19 juli 2007 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
volgens mij lezen ze die inderdaad nooital maanden geen request van mij meer gehoord
Kun je ook doen natuurlijk... Laad de pagina dan niet langzaam...quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb een pagina instelling van 300, alles is dus pagina 1
You were kept out of the loopquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat hebben we helemaal niet besloten
Wel goed nummer trouwens. Staat nu al in m'n top 5 mooiste nummers aller tijden. Boven Mijnheer de President, die kan er net niet aan tippen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb geen requestje gestuurd maar een filmpje van een dansje op dat mahala rai banda liedje
Alleen in het auto gespot-topicquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kun je ook doen natuurlijk... Laad de pagina dan niet langzaam...
Thanks man, maar vreemd ik heb al die (boeiende) reacties volgens mij compleet over het hoofd gezien ofzo. 't was ook overdag en dan ben ik druk bezig met werk, en 's avonds lees ik zelden terug omdat ik overdag het topic wel lees (maar mis schijnbaar toch het e.e.a.)quote:
Dit klinkt werkelijk...ehhhh....niet echt zuiverquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
zou ik als voorwaarde wel een betere band stellen
En dan een Fokdoetmassaalraibandaindeachtertuinfilm?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Wel goed nummer trouwens. Staat nu al in m'n top 5 mooiste nummers aller tijden. Boven Mijnheer de President, die kan er net niet aan tippen.![]()
Had ik dit maar geweten, dan had ik mijn tuin / die van m'n ouders dusbescihkbaar gesteld
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
En dan een Fokdoetmassaalraibandaindeachtertuinfilm?
Maakt die auto zo'n herrie dan? En woont Abba bij jou in de buurt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:37 schreef JeroenV het volgende:
Er komt een auto met Abba heel hard aan door de straat rijden. Hoor de muziek amper meer.
Vind hun andere nummers beterquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:40 schreef Toad het volgende:
Snow Patrol. Wat is het toch een mooi nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |