Niksquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:45 schreef tong80 het volgende:
Ik zie een kruisje bij mijn OP en jullie ?
Ik zie Sailing van Rod Stewart.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:45 schreef tong80 het volgende:
Legendarische clip. Dus als je jong bent kun je slechter beginnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:42 schreef Mike het volgende:
Dit was die van mij:
[afbeelding]
De clip was natuurlijk te gek, maar het was natuurlijk ook een lekker nummer.
Ik zie "Sailing" van Rod Steward.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:45 schreef tong80 het volgende:
Dan is het goedquote:
En de gulden bestond al niet meer ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:42 schreef Meddo het volgende:
kopen bestond in mijn tijd al helemaal niet meer![]()
Dat geloof ik nog wel, maar mijn oom had zo een programma met een blauw hoofd waar hij muziek "kocht".quote:
Precies, nooit een single gekocht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:52 schreef dwerg het volgende:
Singles vond ik te duur. Twee nummers voor zes gulden, belachelijk.
Je kwam dan duidelijk niet op de goede plekken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:52 schreef dwerg het volgende:
Singles vond ik te duur. Twee nummers voor zes gulden, belachelijk.
Ik zou ook niet meer dan 3 gulden durven te vragen voor de in dit topic genoemde singles.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:11 schreef Mike het volgende:
Je kwam dan duidelijk niet op de goede plekken.Ik betaalde 3 gulden voor een singletje.
Peter Gun?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:43 schreef Hathor het volgende:
Als ik het me goed herinner was mijn allereerste singeltje (of is het nou singletje?) dat ene vette nummer van Emmerson, Lake and Palmer. Ik kan effe zo gauw niet op de naam komen.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:51 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ach ja, ik zal zo'n 11 jaar geweest zijn...
[afbeelding]
Had ik ooit al een topic over geopendquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
misschien beter ff topic titel veranderen omdat ik niet de enige ben die dus als eerste een album kocht ipv singletje.
Dat was hem.quote:
Twents synthesizerduo dat in de eerste helft van de jaren '80 een aantal singles en albums uitbrengt. Robert Pot en Gerto Heupink maken synthesizerpop, zoals in die tijd modieus is.quote:
Zoals ik eerder 'elders' meldde ben ik begonnen met de synthesizersquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Twents synthesizerduo dat in de eerste helft van de jaren '80 een aantal singles en albums uitbrengt. Robert Pot en Gerto Heupink maken synthesizerpop, zoals in die tijd modieus is.. Wel lekker ouderwets spacey dus
.
Klom je in de hortensia Gellius ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:22 schreef Gellius het volgende:
De mare gaat dat ik altijd gelijk mijn hemd uittrok en in mijn blote bastje door de kamer stuiterde.
Was toen één van mijn eerste elpeesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:09 schreef Weazer het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste single
Laaaaang geleden
Ik heb sowieso het meeste wat ik aan singeltjes heb een jaar geleden ofzo gedownload, blijven allemaal leuke nrs en veel ervan hoor ik ook nooit meer op de radioquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:37 schreef Golzuam het volgende:
[afbeelding]
Nog steeds een van mijn favoriete nummers allertijden
een jaar geleden pasquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het meeste wat ik aan singeltjes heb een jaar geleden ofzo gedownload, blijven allemaal leuke nrs en veel ervan hoor ik ook nooit meer op de radio![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het meeste wat ik aan singeltjes heb een jaar geleden ofzo gedownload, blijven allemaal leuke nrs en veel ervan hoor ik ook nooit meer op de radio![]()
Jah (kan ook 2 jaar zijn btw, whatever) had sowieso wel al wat op de comp staan natuurlijk, maar toen heb ik de hele zooi er even bij gehaald om te kijken wat ik absoluut nog weleens wil horen. LP's en singels staan bij mij ook in een kast waar ik eik nooit kom, dus eerder nooit aan gedacht.quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:44 schreef Golzuam het volgende:
Om eerlijk te zijn kwam ik vanaf mijn 12e terecht in wat ik nu zie als mijn 'foute hardrock fase' en veel van die nummers/lp's waren achteraf bezien hoogstens lachwekkend te noemen
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:47 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen weleens van die foute periode's gehad, of het nu met hardrock was of een ander 'fout' genre.
Wat voor hardrock luisterde je dan? Van Europe enzo?
Volgens mij ben jij van dezelfde leeftijd als dat ik benquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef Golzuam het volgende:
Noem het maar op en ik heb er Lp's van rondslingeren
Een kleine greep : Europe, Scorpions, Manowar, Motley Crue, Bon Jovi..
En toen werd ik 17 en brak godzijdank de grunge door..Die heeft mij genezen!
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij van dezelfde leeftijd als dat ik ben![]()
Ik heb altijd wel een heel afwisselende smaak gehad, en nu nog trouwens. Met verschrikkelijke goede muziek van bijv Roxy Music, Talking Heads, Neil Young Lou Reid, Rolling Stones tot het halve repetoire van Bonnie St Claire, songfestivalliedjes e.d.![]()
Jij kan het weten, mijn geboortedatum staat in mijn FoBoquote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:05 schreef Golzuam het volgende:
Nog veel sterker, volgens mij zijn we tot op de dag precies even oud![]()
Mijn muzieksmaak is zo rond mijn 18e ook enorm de breedte ingegaan (godzijdank!) hoewel ik een zware voorkeur heb voor de wat 'diepgaandere' bands/artiesten. Op Bonnie St. Clair na heb ik van alle artiesten die je noemt wel iets in mijn platenkast staan, en mbt het NL-talig genre kom ik op mijn werk niets tekort (gehandicaptenzorg..dan weet je ws wel voldoende)
[..]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij kan het weten, mijn geboortedatum staat in mijn FoBoToevallig hoor
![]()
Ik heb heelveel van mijn vader meegekregen qua smaak, ook de afwisseling er in. Alhoewel hij 10x niks met nederlandstalig heeft. Dat is bij mij ook waar ik de minste affiniteit mee heb hoor![]()
Nu zou ik me wel gaan schamenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:45 schreef Nuongirl het volgende:
ik weet alleen mijn eerst zelf gekocht album nog. Dat was het afscheidsconcert van de Dolly Dots
Ach we hebben allemaal onze jeugdzondesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |