Dat niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
De eerste Nederlander die in een zwembad gaat zitten schijten moet ik nog tegenkomen.![]()
Ik zag deze week de documentaire "Promises" op Canvas, en ik schrok toen twee Israelische jongens (seculiere joden) niet tot bij de Westerse Muur in Jeruzalem durfden omwillen van de (in hun woorden) enge orthodoxe joden.quote:Het is of ze er totaal niet mee zitten hoe ze overkomen, ze zijn luidruchtig, vies, alleen met zichzelf bezig ....heel bizar, had ik in eerste instantie niet verwacht van dit soort mensen, daarmee bedoel ik zwaar religieuze mensen. Ik ben ook in Tel Aviv geweest en daar heb je meer de moderne joden en die zijn heel tof. want een contrast..
Als dit echt waar is, snap ik niet waarom het hotel die 'gasten' niet eruit zet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij moet niet achterlijk doen.
Hier lees dit maar:
http://reiskrant.nl/reisk(...)Egyptisch_hotel.html
Ehh, ja daar wel en in een heleboel andere landen ook.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:34 schreef Cairon het volgende:
Oh heerlijk hoe politiek correct de man in dat filmpje zijn verhaal brengt.
Alsof het heel gewoon is in een andere cultuur om in het zwembad te poepen en je eten op de grond te gooien.
Hé, Meki. Is je ban voorbij?quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef Meki het volgende:
Onzin
quote:Op zondag 22 juli 2007 00:52 schreef Meki het volgende:
Onzin
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:48 schreef longinus het volgende:
[..]
Ehh, ja daar wel en in een heleboel andere landen ook.
Alleen is dat op een zandgrond in een tent want alles wat op de vloer valt is voor de dieren.
Het heeft inderdaad iets met mentaliteit te maken, maar een cultuur verander je niet zomaar.
Haal geen dingen door elkaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, dat is zo niet waar. Dit zijn gewoon een stelletje arabische tokkies die dankzij hotel beleid voor een prikkie naar binnen konden en zich zodoende geroepen voelden om zich te misdragen.
Schijten in een zwembad is echt geen cultuur-verschijnsel, net als in een hotel je eten op de grond te gooien. De mensen zijn er niet achterlijk hoor.
Ze mogen best een man pakken. Ze mogen alleen niet zelf gepakt worden. Oftewel, de gevende partij is normaal, de ontvangende partij is een vieze vuile homo. (In hun ogen, dan)quote:Op maandag 23 juli 2007 14:58 schreef JayceWarrior het volgende:
een gast die ik ken is in Egypte door de manager van het hotel aangerand
ik kon me lach niet inhouden toen ik het hoorde![]()
kom je in een moslimland word je als man door een andere man betast![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |