Filmpje: http://www.vtm.be/asx/vtm(...)19_193649_luxehotelMquote:In het vijfsterrenhotel Radisson SAS Resort in de Egyptische badplaats Taba leven 72 Belgische toeristen op voet van oorlog met circa 200 Arabische Israëliërs. Die terroriseren al dagenlang het zwembad, "dat ze als openbaar toilet gebruiken", en de restaurants, "die ze als vuilnishopen achterlaten". De hoteldirectie zette extra veiligheidspersoneel in en de rivaliserende groepen hebben nu een aparte zone aan het zwembad en de buffetten. Touroperators Thomas Cook en Neckermann hebben de Belgen alternatieve hotels in de buurt aangeboden. (belga)
"Terroriseren"quote:In het vijfsterrenhotel Radisson SAS Resort in de Egyptische badplaats Taba leven 72 Belgische toeristen op voet van oorlog met circa 200 Arabische Israëliërs. Die terroriseren al dagenlang het zwembad, "dat ze als openbaar toilet gebruiken", en de restaurants, "die ze als vuilnishopen achterlaten". De hoteldirectie zette extra veiligheidspersoneel in en de rivaliserende groepen hebben nu een aparte zone aan het zwembad en de buffetten. Touroperators Thomas Cook en Neckermann hebben de Belgen alternatieve hotels in de buurt aangeboden. (belga)
Dr staat zelfs een filmlink in de OPquote:
Ik ken groepen nederlanders die zich in Salou zo gedragen. Het zijn gewoon vandalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Terroriseren"![]()
Dat woord wordt echt gedemoniseerd![]()
Ja daaaag , ik heb geen breedbeeldverbinding.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dr staat zelfs een filmlink in de OP![]()
Idd. Stom kutvolk dat zich misdraagt van huis. Trainingspakkenmateriaal. Geen terroristen dus.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken groepen nederlanders die zich in Salou zo gedragen. Het zijn gewoon vandalen.
De eerste Nederlander die in een zwembad gaat zitten schijten moet ik nog tegenkomen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken groepen nederlanders die zich in Salou zo gedragen. Het zijn gewoon vandalen.
Ik nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
De eerste Nederlander die in een zwembad gaat zitten schijten moet ik nog tegenkomen.![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik niet
Gewoon een strontdronken boer was het en zijn vrienden stonden erom heen te joelen...en doken in het water![]()
![]()
![]()
nogal een sterk verhaal dit. hoe kan het dat een GROEP mensen een zwembad als een "openbare toilet" gebruiktquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:34 schreef Frederic het volgende:
[..]
Filmpje: http://www.vtm.be/asx/vtm(...)19_193649_luxehotelM
Die oplossing vind ik helemaal niet zo vreemd. Wat is er mis mee, wanneer hier een hoop ellende mee voorkomen wordt? Die Arabieren zwemmen klaarblijkelijk liever in de pis en stront van hun stamgenoten en zichzelf, terwijl de Vlamingen zich liever proper houden. Wat is er dan mis met een apart zwembad voor beide groepen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef katerwater het volgende:
Nog grappiger is de oplossing die de touroperator voorstelde:
"een apart zwembad voor moslims"![]()
![]()
Ja, want Arabieren die zich asociaal gedragen, daar hebben we nog nooit van gehoord. Het zullen vast een stelletje Vlaams Belang aanhangers zijn die op deze valse manier Arabieren in discrediet willen brengen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:31 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat het nogal mee zal vallen. Als die Arabieren zich werkelijk zo zouden misdragen als beweerd wordt, werden ze wel het hotel uitgezet.
Ik vermoed dat hier sprake is van een vooroordeel in de trant van: Arabieren zijn vies en ruimen hun rommel niet op. Als die lui dan inderdaad hun bord e.d. niet wegzetten, zien ze daar een bevestiging in. En dan zullen ze ook wel in het zwembad pissen, denken ze dan.
Ik geloof hier dus echt geen snars van. Als er ruzie is ontstaan vanuit vooroordelen, dan is het terecht dat die Belgen maar naar een ander hotel moeten, zoals is voorgesteld. Dat bevestigd mijn idee dat het hier om vooroordelen gaat.
-edit- flamequote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die Arabieren zwemmen klaarblijkelijk liever in de pis en stront van hun stamgenoten en zichzelf
Demoniserenquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Terroriseren"![]()
Dat woord wordt echt gedemoniseerd![]()
Ja, en een apart rusthuis voor moslims, aparte kroegen voor moslims, aparte scholen voor moslims, aparte wijken voor moslims,...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die oplossing vind ik helemaal niet zo vreemd. Wat is er mis mee, wanneer hier een hoop ellende mee voorkomen wordt? Die Arabieren zwemmen klaarblijkelijk liever in de pis en stront van hun stamgenoten en zichzelf, terwijl de Vlamingen zich liever proper houden. Wat is er dan mis met een apart zwembad voor beide groepen?
Ahh natuurlijk weer die slachtofferrol erbij halen. Rot een end ok zeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:31 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat het nogal mee zal vallen. Als die Arabieren zich werkelijk zo zouden misdragen als beweerd wordt, werden ze wel het hotel uitgezet.
Ik vermoed dat hier sprake is van een vooroordeel in de trant van: Arabieren zijn vies en ruimen hun rommel niet op. Als die lui dan inderdaad hun bord e.d. niet wegzetten, zien ze daar een bevestiging in. En dan zullen ze ook wel in het zwembad pissen, denken ze dan.
Ik geloof hier dus echt geen snars van. Als er ruzie is ontstaan vanuit vooroordelen, dan is het terecht dat die Belgen maar naar een ander hotel moeten, zoals is voorgesteld. Dat bevestigd mijn idee dat het hier om vooroordelen gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |