abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51637912
quote:
In het vijfsterrenhotel Radisson SAS Resort in de Egyptische badplaats Taba leven 72 Belgische toeristen op voet van oorlog met circa 200 Arabische Israëliërs. Die terroriseren al dagenlang het zwembad, "dat ze als openbaar toilet gebruiken", en de restaurants, "die ze als vuilnishopen achterlaten". De hoteldirectie zette extra veiligheidspersoneel in en de rivaliserende groepen hebben nu een aparte zone aan het zwembad en de buffetten. Touroperators Thomas Cook en Neckermann hebben de Belgen alternatieve hotels in de buurt aangeboden. (belga)
Filmpje: http://www.vtm.be/asx/vtm(...)19_193649_luxehotelM
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:37:55 #2
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_51638063
Denk je gezellig op vakantie te gaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_51638210
Dat hotel kan dan beter de raddraaiers eruit schoppen. Een zwembad als openbaar toilet gebruiken en restaurants als vuilnishoop achterlaten is onacceptabel. Ik zou trouwens een alternatief hotel nemen als ik zo'n Belg was, omdat de hoteldirectie zoals het er naar uit ziet niet in staat om de overlast goed op te lossen.
pi_51638212
quote:
In het vijfsterrenhotel Radisson SAS Resort in de Egyptische badplaats Taba leven 72 Belgische toeristen op voet van oorlog met circa 200 Arabische Israëliërs. Die terroriseren al dagenlang het zwembad, "dat ze als openbaar toilet gebruiken", en de restaurants, "die ze als vuilnishopen achterlaten". De hoteldirectie zette extra veiligheidspersoneel in en de rivaliserende groepen hebben nu een aparte zone aan het zwembad en de buffetten. Touroperators Thomas Cook en Neckermann hebben de Belgen alternatieve hotels in de buurt aangeboden. (belga)
"Terroriseren"
Dat woord wordt echt gedemoniseerd
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:43:50 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_51638293
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_51638533
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[afbeelding]
Dr staat zelfs een filmlink in de OP
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:50:46 #7
pi_51638558
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Terroriseren"
Ik ken groepen nederlanders die zich in Salou zo gedragen. Het zijn gewoon vandalen.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  donderdag 19 juli 2007 @ 20:53:58 #8
pi_51638672
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dr staat zelfs een filmlink in de OP
Ja daaaag , ik heb geen breedbeeldverbinding.
pi_51638740
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik ken groepen nederlanders die zich in Salou zo gedragen. Het zijn gewoon vandalen.
Idd. Stom kutvolk dat zich misdraagt van huis. Trainingspakkenmateriaal. Geen terroristen dus.
pi_51638886
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De eerste Nederlander die in een zwembad gaat zitten schijten moet ik nog tegenkomen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_51638910
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

De eerste Nederlander die in een zwembad gaat zitten schijten moet ik nog tegenkomen.
Ik niet
Gewoon een strontdronken boer was het en zijn vrienden stonden erom heen te joelen...en doken in het water
pi_51638959
Het zijn natuurlijk wél Belgen he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:06:27 #13
pi_51639105
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik niet
Gewoon een strontdronken boer was het en zijn vrienden stonden erom heen te joelen...en doken in het water

Ik denk wel dat er vaker in het zwembad gekotst word dan gescheten.
pi_51640059
quote:
nogal een sterk verhaal dit. hoe kan het dat een GROEP mensen een zwembad als een "openbare toilet" gebruikt ?..

Ik heb zoiets nog nooit gehoord in mijn leven en daarom geloof ik het ook niet..

Ik denk dat er problemen waren tussen de twee groepen.. en dat die belgen een beetje overdrijven
niet te geloven hoe dom sommige mensen wel niet kunnen zijn
pi_51642406
Nog grappiger is de oplossing die de touroperator voorstelde:

"een apart zwembad voor moslims"
pi_51647221
Beetje misleidende topictitel.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:22:25 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_51650505
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:32 schreef katerwater het volgende:
Nog grappiger is de oplossing die de touroperator voorstelde:

"een apart zwembad voor moslims"
Die oplossing vind ik helemaal niet zo vreemd. Wat is er mis mee, wanneer hier een hoop ellende mee voorkomen wordt? Die Arabieren zwemmen klaarblijkelijk liever in de pis en stront van hun stamgenoten en zichzelf, terwijl de Vlamingen zich liever proper houden. Wat is er dan mis met een apart zwembad voor beide groepen?

[ Bericht 1% gewijzigd door LXIV op 20-07-2007 09:03:36 ]
The End Times are wild
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:31:54 #18
3542 Gia
User under construction
pi_51650615
Ik denk dat het nogal mee zal vallen. Als die Arabieren zich werkelijk zo zouden misdragen als beweerd wordt, werden ze wel het hotel uitgezet.
Ik vermoed dat hier sprake is van een vooroordeel in de trant van: Arabieren zijn vies en ruimen hun rommel niet op. Als die lui dan inderdaad hun bord e.d. niet wegzetten, zien ze daar een bevestiging in. En dan zullen ze ook wel in het zwembad pissen, denken ze dan.

Ik geloof hier dus echt geen snars van. Als er ruzie is ontstaan vanuit vooroordelen, dan is het terecht dat die Belgen maar naar een ander hotel moeten, zoals is voorgesteld. Dat bevestigd mijn idee dat het hier om vooroordelen gaat.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:46:32 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_51650813
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:31 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat het nogal mee zal vallen. Als die Arabieren zich werkelijk zo zouden misdragen als beweerd wordt, werden ze wel het hotel uitgezet.
Ik vermoed dat hier sprake is van een vooroordeel in de trant van: Arabieren zijn vies en ruimen hun rommel niet op. Als die lui dan inderdaad hun bord e.d. niet wegzetten, zien ze daar een bevestiging in. En dan zullen ze ook wel in het zwembad pissen, denken ze dan.

Ik geloof hier dus echt geen snars van. Als er ruzie is ontstaan vanuit vooroordelen, dan is het terecht dat die Belgen maar naar een ander hotel moeten, zoals is voorgesteld. Dat bevestigd mijn idee dat het hier om vooroordelen gaat.
Ja, want Arabieren die zich asociaal gedragen, daar hebben we nog nooit van gehoord. Het zullen vast een stelletje Vlaams Belang aanhangers zijn die op deze valse manier Arabieren in discrediet willen brengen.
The End Times are wild
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:52:08 #20
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51650883
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:22 schreef LXIV het volgende:

[..]
Die Arabieren zwemmen klaarblijkelijk liever in de pis en stront van hun stamgenoten en zichzelf
-edit- flame

[ Bericht 9% gewijzigd door paddy op 21-07-2007 01:03:27 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 20 juli 2007 @ 08:55:48 #21
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_51650946
Vrouwen zwemmen met hun kleren aan, mensen scheppen veel eten op en eten maar een beetje op, en er valt nogal wat op de grond, kinderen laten eens wat lopen in het zwembad. Nou, nou big deal, volgens mij overdrijven die belgen nogal.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  vrijdag 20 juli 2007 @ 09:27:09 #22
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_51651526
Heb je van tevoren expliciet gevraagd naar een hotel zonder Russen en Israeliërs, wordt je vakantie verpest door dit soort volk
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_51654760
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 20:41 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Terroriseren"
Demoniseren
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_51665153
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:22 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die oplossing vind ik helemaal niet zo vreemd. Wat is er mis mee, wanneer hier een hoop ellende mee voorkomen wordt? Die Arabieren zwemmen klaarblijkelijk liever in de pis en stront van hun stamgenoten en zichzelf, terwijl de Vlamingen zich liever proper houden. Wat is er dan mis met een apart zwembad voor beide groepen?
Ja, en een apart rusthuis voor moslims, aparte kroegen voor moslims, aparte scholen voor moslims, aparte wijken voor moslims,...

Dat helpt het probleem niet oplossen. Kijk maar naar wat er met de joodse gemeenschap aan de hand is: volledig geisoleerd. Wie zijn ze? Ik weet het niet!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 20:05:12 #25
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_51672568
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 08:31 schreef Gia het volgende:

Ahh natuurlijk weer die slachtofferrol erbij halen. Rot een end ok zeg.
Er is duidelijk gezegd dat die arbabieren last minute gasten waren waar die Belgen vast de volle mep voor hebben moeten betalen.

En met boerka en al het zwembad ingaan vind ik ook al bijzonder vies.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')