nu wil ik de 10 ook halen ook..!quote:
Mooi strevenquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu wil ik de 10 ook halen ook..!![]()
en nu moet ik ook serieus gaan oppassen dat het je ook nog niet echt luktquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu wil ik de 10 ook halen ook..!![]()
moet lukken voor het einde van mn stage...!quote:
daagquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tschuss tot morgen ReMcOrE!
7quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond allemaalIk zie dat Kuno nummer 6 op rij heeft gehaald
zeven al?quote:
Stage SC # 235 daar waar de tijd langzamer voorbij gaat!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeven al?Dan gaat het helemaal hard met jou
![]()
quote:
iddquote:
okey doei!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:02 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo Heroes kijken gasten
dagdagquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:02 schreef Houniet het volgende:
Heroesquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:02 schreef Houniet het volgende:
homo'squote:
Die is al oud, maar hij blijft goed !quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YPgfnsLCwEQ![]()
dan bel je ze toch? hier komen ze het bezorgenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm ik heb zin in Starbucks koffie!
wtf... dat zouden ze hier ook moeten doen...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef ETA het volgende:
[..]
dan bel je ze toch? hier komen ze het bezorgengisteren hele zooi koffie en thee laten bezorgen door starbucks en een theeshop
had een heerlijke pearl milk tea
![]()
Je moet dan toch maar gaan lopen als je Cola Koffie wilt hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wtf... dat zouden ze hier ook moeten doen...!het is dan wel maar 300 meter lopen naar de eerste starbucks en de volgende die het dichtste bij zit, is op 400 meter maar toch...!
![]()
Als jij cola wil roep je gewoon heel hard naar je moeder beneden dat je fles leeg is of niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet dan toch maar gaan lopen als je Cola Koffie wilt hebben
Nee ik zit op mijn werk dus dan kan ik niet naar beneden roepen dat mn fles leeg is , dan moet ik het gewoon uit de automaat halenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als jij cola wil roep je gewoon heel hard naar je moeder beneden dat je fles leeg is of niet?ik loop wel 5 meter hier int kantoor naar de koffie automaat, komt ook heule lekkere koffie uit!
nou en, alles beter dat thee!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik zit op mijn werk dus dan kan ik niet naar beneden roepen dat mn fles leeg is , dan moet ik het gewoon uit de automaat halen
Maar dat is geen starbucks koffie
daar heb je inderdaad gelijk in, alles beter dan thee ! tenminste warme thee, want ik heb hier een pak IJsthee staan met perzik smaak dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou en, alles beter dat thee!![]()
Godverdomme, ben met een programma van mn werk bezig.. maar ik kom er niet uit...
alle thee is smerig!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
daar heb je inderdaad gelijk in, alles beter dan thee ! tenminste warme thee, want ik heb hier een pak IJsthee staan met perzik smaak dat is wel lekker
Succes ermee![]()
Ik vond eerst IJsthee ook ranzig, maar deze is best wel lekker hij is niet van liponice ofzo maar gewoon een of ander sloeber merkquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alle thee is smerig!en voor homo's en ETA (ik bedoel, ETA, je bent geen homo ofzo, je bent een groninger!
![]()
)
en er is ook al geen handleiding online... die klootzakken hebben het zeker zelf gebouwd, stelletje flikkers, dood mogen ze van mij
aldi zeker...?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vond eerst IJsthee ook ranzig, maar deze is best wel lekker hij is niet van liponice ofzo maar gewoon een of ander sloeber merkVooral lekker als het benauwd en warm is en je dorst hebt
En er is ook helemaal geen handleiding beschikbaar ? gewoon op papier ofzo ? neem aan dat er toch iemand moet zijn die moet weten hoe dat programma werkt... maar ja aangezien het vrijdag is zal het wel stil zijn ?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alle thee is smerig!en voor homo's en ETA (ik bedoel, ETA, je bent geen homo ofzo, je bent een groninger!
![]()
)
en er is ook al geen handleiding online... die klootzakken hebben het zeker zelf gebouwd, stelletje flikkers, dood mogen ze van mij
Nee het is niet van de aldi want daar kom ik nooit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aldi zeker...?
Nou (nog) geen handleiding, programma is pas sinds een paar maand binnen ons bedrijf, kotm vant hoofdkantoor.. Mn baas is in Hamburg en is alleen nu 1 secretaresse en een azubi... en die werken niet hiermee...! Ga ik mn neus wel weer schoonmaken...!![]()
ik zeg toch gofferdomme dat thee voor homo's is en voor jou? stomme groninger dat je bent!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:41 schreef ETA het volgende:
[..]
![]()
westere theeChinese thee
Tijdens lunch vandaag gewoon lekker een litertje hete thee naar binnen geslurpt, ondanks de hitte smaakt het perfect. Maar de overheerlijke pearl milk tea drink je koud hoor
nog steeds 37 graden buiten..... weekend blijft het zo warm......
Kun je mij ook vertellen hoe ik zelf bier maak?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:43 schreef ETA het volgende:
je kan ook zelf heerlijk ijsthee makenEerst een boel thee zetten, beetje suiker erbij en citroensap, afkoelen en lading ijs erbij. Heerlijk fris, goedkoop, en je kan zelf bepalen hoe "gezond" je het maakt
Misschien willen ze stiekem dat je thee gaat drinkenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zeg toch gofferdomme dat thee voor homo's is en voor jou? stomme groninger dat je bent!
Ik drink nooooit thee, weet niet waarom. Mn ouders hebben een doosje met thee op mn kamer laten staan nadat ze hier zijn geweest, precies 0 zakjes eruit gehaald sinds ze weg zijn...!
Weet je wat wel lekker is ?!?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kun je mij ook vertellen hoe ik zelf bier maak?![]()
Doe je goed je best, ben je netjes op tijd klaar. Mag je extra werk gaan doen omdat je anders niets te doen zou hebbenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
baas komt langs....."je had die presentatie toch al klaar voor maandag?". Ik zeg, tuurlijk, ben nu bezig met de 2e presentatie............ "oh..... kan je ook nog even een overzicht presenteren van alle grote autoshows?"![]()
waar blijven alle opmerkingen over mijn nieuwe avatar???? new and shiny!!!
ga naar de dichtsbijzijnde chinese toko en koop daar wat chinese thee...... laat je daar desnoods adviseren welke goed is. Goede thee koop je niet in theezakjes btw......quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zeg toch gofferdomme dat thee voor homo's is en voor jou? stomme groninger dat je bent!
Ik drink nooooit thee, weet niet waarom. Mn ouders hebben een doosje met thee op mn kamer laten staan nadat ze hier zijn geweest, precies 0 zakjes eruit gehaald sinds ze weg zijn...!
ik ben en blijf een koffie mens!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:48 schreef ETA het volgende:
[..]
ga naar de dichtsbijzijnde chinese toko en koop daar wat chinese thee...... laat je daar desnoods adviseren welke goed is. Goede thee koop je niet in theezakjes btw......
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben en blijf een koffie mens!
goeie vraag, heb zelf geen idee namelijk...quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet
ik ben een Kinder Cola mens natuurlijk
is het nou die ik zei dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:52 schreef ETA het volgende:
[..]
goeie vraag, heb zelf geen idee namelijk...
Oke dan ben ik dus niet de enigequote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:52 schreef ETA het volgende:
[..]
goeie vraag, heb zelf geen idee namelijk...
Ja het is die jij zeiquote:
Morguh PBquote:
ja, het is dezelfde als de oude, maar dan "flitsender"quote:
heey PieterBas!quote:
Kuno ben je nog naar het Badeschiff geweest gister? Ik lag er netjes om 21:00 in haha, heeerrrrlijk!quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding] nog iemand een lekker koud biertje?
ik dacht dat het nog dezelfde was...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:54 schreef ETA het volgende:
[..]
ja, het is dezelfde als de oude, maar dan "flitsender"
Morguh Leinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kuno ben je nog naar het Badeschiff geweest gister? Ik lag er netjes om 21:00 in haha, heeerrrrlijk!
Moggeh alle alle werkers! Oh ETA smelt je niet?![]()
Nee, was geen zon meer...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kuno ben je nog naar het Badeschiff geweest gister? Ik lag er netjes om 21:00 in haha, heeerrrrlijk!
Hmm als ik het zelf maak wordt het altijd te bitter vind ik, en ik schrik er atlijd van hoeveel suiker erin gaat haha. Dus dan toch maar 1,5 liter voor 50 cent van de Lidl want die is lekkurr!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:43 schreef ETA het volgende:
je kan ook zelf heerlijk ijsthee makenEerst een boel thee zetten, beetje suiker erbij en citroensap, afkoelen en lading ijs erbij. Heerlijk fris, goedkoop, en je kan zelf bepalen hoe "gezond" je het maakt
Omdat ik al een week lang niet voor 24:00 mijn bed in ging en op een gegeven moment brak het me echt op. Dus gister ging ik even koken, wassen en toen regelrecht mijn bed in, heerlijk (op zijn tijdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Morguh Lein
Waarom ben je zo vroeg gaan slapen ?
Ja ik heb hem thuis, ik stuur hem vanavond wel even als ik m niet vergeet. Die van mij was trouwens ernstig misluktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee, was geen zon meer...!![]()
(heb je nog die panorama foto van het Badeschiff voor mij?die op je geheugenkaartje moet staan?
)
En nachtje doortrekken!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik al een week lang niet voor 24:00 mijn bed in ging en op een gegeven moment brak het me echt op. Dus gister ging ik even koken, wassen en toen regelrecht mijn bed in, heerlijk (op zijn tijd). Ik kan er weer tegenaan dit weekend!
Heerlijk uitgeslapen het weekend in zodat je weer helemaal los kan gaan en maandag weer brak op je stage zit....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat ik al een week lang niet voor 24:00 mijn bed in ging en op een gegeven moment brak het me echt op. Dus gister ging ik even koken, wassen en toen regelrecht mijn bed in, heerlijk (op zijn tijd). Ik kan er weer tegenaan dit weekend!
[..]
Ja ik heb hem thuis, ik stuur hem vanavond wel even als ik m niet vergeet. Die van mij was trouwens ernstig mislukt. Vandaag komt er onweer zag ik in de metro (dus niet de krant, maar het tv´tje in de metro bedoel ik he
)
op stage kan je makkelijk uitbrakken..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heerlijk uitgeslapen het weekend in zodat je weer helemaal los kan gaan en maandag weer brak op je stage zit....
Thats life
Je hebt er zeker ervaring mee ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op stage kan je makkelijk uitbrakken..![]()
oversexte reply: bij het zien van jouw fotos.............quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:54 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik kreeg een glimlach op mijn gezichtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:03 schreef ETA het volgende:
[..]
oversexte reply: bij het zien van jouw fotos.............![]()
Normaal antwoord: Ach zolang ik binnen met airco zit is het best uit te houden....![]()
ETA antwoord: Nou, toen ik op reis was 2 jaar geleden in de binnenlanden van verweggistan met wat locals.....
FOK antwoord: stomme doos, mensen smelten niet, ze fikken!!!![]()
Jaja komt goed, anders stuur ik ze ook nog wel allemaal los, als je mijn pano kunsten niet vertrouwtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En nachtje doortrekken!![]()
Die van mij wel gelukt?Ik wil hem natuurlijk wel in groot formaat he!
Ik wil het niet maar in de praktijk wil het nog wel eens voorkomen ja... Uhh, ja laatste weekend, moet ik toch van genieten he!quote:
En met welk antwoord kun je je op dit moment het beste mee identificeren?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:03 schreef ETA het volgende:
[..]
oversexte reply: bij het zien van jouw fotos.............![]()
Normaal antwoord: Ach zolang ik binnen met airco zit is het best uit te houden....![]()
ETA antwoord: Nou, toen ik op reis was 2 jaar geleden in de binnenlanden van verweggistan met wat locals.....
FOK antwoord: stomme doos, mensen smelten niet, ze fikken!!!![]()
Als ik brak ben doe ik vrij weinig.. en op mijn stage deed ik ook vrij weinigquote:
Dat is dan de perfecte combinatiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik brak ben doe ik vrij weinig.. en op mijn stage deed ik ook vrij weinig
best te combineren dus!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ik brak ben doe ik vrij weinig.. en op mijn stage deed ik ook vrij weinig
zet je toch gewoon de klok wat vooruit?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik zit hier alweer 1.5 uur... 5 telefoontjes gehad ofzo. Nog even en ik val in slaap... is het nog geen 15.30 ?? jammer want dan kan ik pas naar huis toe
preciesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is dan de perfecte combinatie
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:08 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En met welk antwoord kun je je op dit moment het beste mee identificeren?
hier is het al 16:15..... nog 2,5 uur en het is weekendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pfff ik zit hier alweer 1.5 uur... 5 telefoontjes gehad ofzo. Nog even en ik val in slaap... is het nog geen 15.30 ?? jammer want dan kan ik pas naar huis toe
mijn KLB topic met panos is dood hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En nachtje doortrekken!![]()
Die van mij wel gelukt?Ik wil hem natuurlijk wel in groot formaat he!
jij weet hoe het hoortquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm als ik het zelf maak wordt het altijd te bitter vind ik, en ik schrik er atlijd van hoeveel suiker erin gaat haha. Dus dan toch maar 1,5 liter voor 50 cent van de Lidl want die is lekkurr!
Goede thee is verse thee, ga altijd naar mijn favo thee huis in Berlijn die heeft ook heerlijke japanse en chinese thee. Maar ik vind die nieuwe zakjes van lipton wel lekker, dat zijn 3-hoek-zakjes en die zijn best lekker!
Ik wacht al op de pauze![]()
gewoon zeggen dat je het gesprek wel in Berlijn wil doen! (of op hun kosten even terug gaan natuurlijk!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MENSEN! Ik ben zo blij, ik had een sollicitatiebrief (open) geschreven naar een vet tof bedrijf, toen kreeg ik een mail dat ze geinteresseeerd waren maar dat de directeur er niet was en dus geen beslissling konden /mochten nemen. Nu krijg ik opeens een uitnodiging voor een gesprek (directeur is er nog steeds niet)!! WHIEE! Maar ze stelt een datum voor (aankomende dinsdag) maar dan zit ik nog in Berlijn.... Even snel terug mailen, oh ik ben zo hyper!
OH BLIJ!
bij welk bedrijf? En wat ga je daar doen???? in NL?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH MENSEN! Ik ben zo blij, ik had een sollicitatiebrief (open) geschreven naar een vet tof bedrijf, toen kreeg ik een mail dat ze geinteresseeerd waren maar dat de directeur er niet was en dus geen beslissling konden /mochten nemen. Nu krijg ik opeens een uitnodiging voor een gesprek (directeur is er nog steeds niet)!! WHIEE! Maar ze stelt een datum voor (aankomende dinsdag) maar dan zit ik nog in Berlijn.... Even snel terug mailen, oh ik ben zo hyper!
OH BLIJ!
Aardappels eet ik niet, ranzigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zet je toch gewoon de klok wat vooruit?
gaat je moeder vanavond weer je lievelingskostje maken? Geprakte aarappeltjes, knakworstjes en doppertjes
wat eet je wel dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aardappels eet ik niet, ranzig
knakworstjes eet ik ook nooit
en dopertjes... alles wat met ertjes te maken heeft is ranzig
Dan wille ze je wel heel graagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
OH BLIJ!
Stukje vlees en wat sla ofzoquote:
Oh nu val ik door de mand, zoveel ervaring heb ik namelijk ook weer niet haha. Nee, meestal groene thee (in restaurants enzo, en bij de beste sushibar in Berlijn krijg je ook altijd zo´n lekker kannetje gratis theequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:16 schreef ETA het volgende:
jij weet hoe het hoortwat is je favo chinese thee???
pasta met alleen kaas en ketchup zeker?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Stukje vlees en wat sla ofzo
Of pasta's ....
Eigenlijk veel van de traditionele nederlandse keuken lust ik nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
pasta met alleen kaas en ketchup zeker?![]()
Lust je veel niet?
En buitenlands dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk veel van de traditionele nederlandse keuken lust ik niet
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh nu val ik door de mand, zoveel ervaring heb ik namelijk ook weer niet haha. Nee, meestal groene thee (in restaurants enzo, en bij de beste sushibar in Berlijn krijg je ook altijd zo´n lekker kannetje gratis thee), jasmijn thee natuurlijk
maar meestal doe ik wild en prik ik gewoon iets uit de lijst, vind het allemaal wel lekker maar namen zou ik verder niet weten. Heb je een aanrader voor als ik volgende keer weer in het theehuisje ben?
nu heb ik ineens zin in pastaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
pasta met alleen kaas en ketchup zeker?![]()
Lust je veel niet?
Pasta carbonara eet ik alleen in restaurants! Het lukt mij niet om dat zelf lekker te maken...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:28 schreef ETA het volgende:
[..]
nu heb ik ineens zin in pastaeen lekkere pasta carbonara
Maar kan hier geen goede room, parmeggiano en bacon krijgen..............
![]()
Ja precies, échte chinese / japanse restaurants, maar daar zijn er helaas veel te weinig van vind ik. Alles is helemaal vernederlandst en dan verdwijnen dat soort tradities ook jammer genoeg. Met deze wilde instelling heb ik ook wel eens ranzige dingen voorgeschoteld gekregen hoor (had een keer vitamine C thee met ananas en besjes, echt vies!). Maar in jouw geval, tsja, dat is een ander verhaal hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:26 schreef ETA het volgende:
[..]thee is altijd gratis in echte chinese/japanse restaurants, althans voor aziatisch uitziende lui dan
Hmmm, een lekkere chinese thee is Po Lee thee (geen idee of dit goed geschreven is btw), heerlijk zacht zonder dat je mond uitdroogt (heb je bij slechte thee soms).
iets uit de lijst prikken, je bent avontuurlijk ingesteldIs wel de manier om nieuwe dingen te ontdekken.... Al durf ik dat hier niet te doen
Ik lus alleen geen bloemkool en tomaten, van de Nederlandse keuken. Ik weet nog wel dat mijn moeder een soort van bloemkoolschotel had gemaakt. Ik was een jaartje of 7-8 en ik spraak nog geen woord Engels.. Dus mijn moeder zei dat we "cauliflower" gingen eten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Eigenlijk veel van de traditionele nederlandse keuken lust ik niet
zoekmachine marketingquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:24 schreef Leinonlein het volgende:
Jaaa ik ben ook zo blij he! Het is een online marketing bureau, ze doen aan zoekmachine marketing e.d. iets waar ik graag mee verder wil. Het hoofdkantroor zit wel in Berlijn maar ik heb gesolliciteerd in Amsterdam (daar zit het hoofdkantoor van de Benelux), en ze hebben verder heel veel buitenlandse vestigingen dus stiekem hoop ik dat ze wellicht nog een buitelandstage voor me hebben / kunnen regelen ..![]()
Telefoonintervieuw lijkt me niks nee, dat had ik ook een keer met een bedrijf in Berlijn en ik was zo zenuwachtig omdat ik niet kon zien of diegene een beetje begrip had voor mijn slechte Duits enzo. Nee, ik mail wel terug dat ik vanaf 16 augustus weer in NL ben![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik lus alleen geen bloemkool en tomaten, van de Nederlandse keuken. Ik weet nog wel dat mijn moeder een soort van bloemkoolschotel had gemaakt. Ik was een jaartje of 7-8 en ik spraak nog geen woord Engels.. Dus mijn moeder zei dat we "cauliflower" gingen eten.
So far so good.. dacht mijn moeder... totdat ik een hap nam... gadver.. bloemkool... Toen wist me moeder dat ik echt geen bloemkool lus
Man Ho!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef ETA het volgende:
[..]
zoekmachine marketingDaar ben ik "goed" in............ zoek eens op "Chinees restaurant" op google.nl, daar staat het restaurant van mijn ouders bovenaan
en op google.com staan we 7e
En wat nog veel interesanter is het feit dat het restaurant al meer dan een jaar dicht is!!!
Euhm die zin ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
Ik lust eigenlijk alles, eet alleen geen asperges omdat mn pies omdat mn pies dan zo gaat stinken...!![]()
![]()
Niet het ranzigste maar door een communicatieprobleem bij de MacDonalds in Barcelona.. kreeg ik in plaats van een Big Mac.. 6 zakjes ketchupquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wat is het ranzigste wat je ooit hebt voorgeschoteld gekregen in het buitenland als gevolg van een taalprobleempje?![]()
Dat is toch ook veel lekkerder als een big macquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet het ranzigste maar door een communicatieprobleem bij de MacDonalds in Barcelona.. kreeg ik in plaats van een Big Mac.. 6 zakjes ketchup![]()
verbeterd hoorquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet het ranzigste maar door een communicatieprobleem bij de MacDonalds in Barcelona.. kreeg ik in plaats van een Big Mac.. 6 zakjes ketchup![]()
Ik vond wel een briljant idee.. als ik ooit kinderen heb, en ze lusten iets niet.. geef het een andere naam.. in het Engels ofzo.. maak er een soort van ovenschotel van.. en kijken of ze het lusttenquote:
Haha het is zeker wel een goed idee inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond wel een briljant idee.. als ik ooit kinderen heb, en ze lusten iets niet.. geef het een andere naam.. in het Engels ofzo.. maak er een soort van ovenschotel van.. en kijken of ze het lustten![]()
Je weet dan wel zeker of de kinderen het eten niet lusten of dat ze de naam niet lustenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond wel een briljant idee.. als ik ooit kinderen heb, en ze lusten iets niet.. geef het een andere naam.. in het Engels ofzo.. maak er een soort van ovenschotel van.. en kijken of ze het lustten![]()
Wat ga je van spruitjes maken qua naam ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je weet dan wel zeker of de kinderen het eten niet lusten of dat ze de naam niet lusten![]()
nu verwacht je eigenlijk een spectaculair antwoord van mij hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:31 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ja nieuw rubriek :
Wat is het ranzigste wat je ooit hebt voorgeschoteld gekregen in het buitenland als gevolg van een taalprobleempje?![]()
Hey gaaf, hoe heb je dat gedaan, heb je met de content zitten klooien of wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:35 schreef ETA het volgende:
[..]
zoekmachine marketingDaar ben ik "goed" in............ zoek eens op "Chinees restaurant" op google.nl, daar staat het restaurant van mijn ouders bovenaan
en op google.com staan we 7e
En wat nog veel interesanter is het feit dat het restaurant al meer dan een jaar dicht is!!!
Ja en ja, maar dat tweede pas over 2,5 uur hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:45 schreef ETA het volgende:
[..]
nu verwacht je eigenlijk een spectaculair antwoord van mij he
maar julie gaan toch zo lunchen????
is nu wegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Man Ho!!Die miste ik al daar...!
Dan kom ik als ik in NL ben maar eens een patatje eten bij jullie nieuwe establiament (hoe schrijf je dat?)
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef ETA het volgende:
[..]
is nu wegje gaat me toch niet vertellen dat je daar eens bent geweest?????
Chou de Bruxellesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat ga je van spruitjes maken qua naam ?
Rosenkohl!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat ga je van spruitjes maken qua naam ?
was zo ongeveer eerste chinees met een websitequote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey gaaf, hoe heb je dat gedaan, heb je met de content zitten klooien of wat?![]()
Wat mijn vieste eetervaring was was het eerste weekend dat ik in Berlijn was, er stond ergens "matjesfilet", dus ik vragen wat dat is. Zegt die man, ja dat is visfilet. Oke, ik had superhonger dus ik bestelde dat. Kreeg ik een enorm bord haringsalade voorgeschoteld vol met ui en augurken![]()
(nou vind ik haring wel lekker, maar dit was echt
![]()
)
Oja, en ik kreeg een keer (2 keer al) een gorgonzola pizza ipv een calzone pizza (zal het aan mijn uitspraak liggen?)
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!lag dicht bij mn werk!
![]()
Century...!![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:57 schreef ETA het volgende:
[..]
daar heb ik wel vaak eten bezorgd
Kans is dan ook groot dat ik je wel eens IRL gezien heb...... of zelfs dat ik voor je gekookt heb
![]()
Nu komt dat internet gebeuren wel heel dichtbij![]()
stel je niet aan! je bent toch niet van suiker?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen allen
Vandaag is het echt vies weer hierRegen, regen en nog eens regen en daarnaast ook nog harde wind met nog hardere windstoten af en toe een dondersklap en had ik al gezegd dat het regent?
nee, maar ik moet er straks nog wel doorheenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
stel je niet aan! je bent toch niet van suiker?![]()
![]()
ik kijk uit het raam hier.. en het zonnetje schijnt!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, maar ik moet er straks nog wel doorheen
geniet er nog maar vanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kijk uit het raam hier.. en het zonnetje schijnt!![]()
zal ik ook zeker doen want de verwachting is dat het hier vandaag of morgen ook nog gaat regen...quote:
ik kijk uit het raam hier..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kijk uit het raam hier.. en het zonnetje schijnt!![]()
en iedere keer dezelfde...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef ETA het volgende:
[..]
ik kijk uit het raam hier.. [afbeelding]
zonnetje schijntik pak elk gelegenheid aan om met mijn fotos te patsen
had je moeder dat gisteravond al klaar gemaakt voor je?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heb net mijn broodje met gebakken ei en kaas weer op... lekker klef in een boterhamzakje puur genieten
Kunnen daar aan de rechterkant UFO's landen ofzo ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef ETA het volgende:
[..]
ik kijk uit het raam hier.. [afbeelding]
zonnetje schijntik pak elk gelegenheid aan om met mijn fotos te patsen
Ik hou het vandaag niet droog..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
meest actuele radarbeeld: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=2007&maand=07&id=2427957&bliksem=1&dag=20&uur=10&minuut=55
Nee die heb ik vammorgen zelf klaar gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had je moeder dat gisteravond al klaar gemaakt voor je?
je bedoelt in hetzakje gestopt nadat je mama het klaar had gemaakt?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee die heb ik vammorgen zelf klaar gemaakt
Heey klootviool!quote:
Nee, jij?quote:
Nee ik bedoel dat ik hem zelf klaar heb gemaakt en in een zakje heb gestopt. Ja ik weet dat hij eerst af moet koelen maar daar had ik geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je bedoelt in hetzakje gestopt nadat je mama het klaar had gemaakt?Heeft ze je nooit verteld dat je eten eerst moet laten afkoelen voordat het je in zakjes stopt omdat het anders smerig klef wordt?
![]()
Ik heb me gemeld hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Studeren en stage in het buitenland is inmiddels overgenomen...!![]()
ja dan is het gewoon dom! Moet je vragen of je mama je eerder wil wekken!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat ik hem zelf klaar heb gemaakt en in een zakje heb gestopt. Ja ik weet dat hij eerst af moet koelen maar daar had ik geen tijd meer voor
daarom zei ik het ook...!quote:
Dan krijgt ze een schop onder dr holquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dan is het gewoon dom! Moet je vragen of je mama je eerder wil wekken!![]()
's-Gravenzande... tussen Hoek van Holland en Den Haag.. Begint nu lichtjes te onwerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het zou hier vanaf 11:50 uur droog moeten zijn, http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-4&voor=200707201150 en ik moet uiterlijk 12:30 uur weg en ik kom dan uiterlijk 13:00 uur aan op plaats van bestemming en volgens de radar is het hier dan nog altijd drooghttp://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-4&voor=200707201300
Waar zit jij dan PB?
je word niet gebracht?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan krijgt ze een schop onder dr hol
Ik wordt altijd net op tijd wakker dat ik kan douchen, eten maken + eten en dan stap ik de auto in en ga ik naar mn werk
het ging goed...quote:
Moet je een andere volgorde nemen, eerst eten maken + eten daarna douchen dan eten in zakje doen en vervolgens in auto stappen en naar de werk gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan krijgt ze een schop onder dr hol
Ik wordt altijd net op tijd wakker dat ik kan douchen, eten maken + eten en dan stap ik de auto in en ga ik naar mn werk
Studeren en stage in het buitenland SCquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Studeren en stage in het buitenland is inmiddels overgenomen...!![]()
Met mij gaat het ook goedquote:
dus alles wat ik hier heb gehad en nog krijg, krijg jij daarnaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
's-Gravenzande... tussen Hoek van Holland en Den Haag.. Begint nu lichtjes te onweren
ging?quote:
Nee ik rij zelf met de auto naar mn werkquote:
Met mij is het goed man, bijna weekend hequote:
Ach ja... Ik raak er wel aangewend.. Is ook wel een beetje de charme van de Noordzeeklimaat... De ene dag kan je op het strand liggen.. en de volgende dag staat de laatste bewoner in mijn straat weer met het pompje zijn tuin en schuur leeg te pompenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dus alles wat ik hier heb gehad en nog krijg, krijg jij daarnaIk weet dus wat je nog te wachten staat. succes iig
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Studeren en stage in het buitenland SC
Jawel, maar aangezien ik niet in de toekomst kan kijken weet ik niet of het nog steeds goed gaat als jullie mijn bericht lezen...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ging?Gaat het nu niet meer goed dan?
Dat zou ook kunnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je een andere volgorde nemen, eerst eten maken + eten daarna douchen dan eten in zakje doen en vervolgens in auto stappen en naar de werk gaan
Ow... valt tegen, ik dacht dat je wel gebracht zou worden...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ik rij zelf met de auto naar mn werk
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jawel, maar aangezien ik niet in de toekomst kan kijken weet ik niet of het nog steeds goed gaat als jullie mijn bericht lezen...!
Nee zo'n feest is het helaas niet dan had ik nog twintig minuten in de auto kunnen slapenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ow... valt tegen, ik dacht dat je wel gebracht zou worden...!![]()
Welkom in Nederlandquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja... Ik raak er wel aangewend.. Is ook wel een beetje de charme van de Noordzeeklimaat... De ene dag kan je op het strand liggen.. en de volgende dag staat de laatste bewoner in mijn straat weer met het pompje zijn tuin en schuur leeg te pompen![]()
Ik ben dan wel geen PB, maar ik heb heel seizoen 1 van Heroes al gezienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef Houniet het volgende:
bijna weekendik zit al op de 50 uur deze week. vanavond tot 2100 en morgen nog van 1000 / 1700
dan weekend
@ Pietertje, nog Heroes gezien?
voor de rest woon je wel All inclusive in Hotel Mama?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee zo'n feest is het helaas niet dan had ik nog twintig minuten in de auto kunnen slapen
Zo'n beetje wel jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
voor de rest woon je wel All inclusive in Hotel Mama?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen PB, maar ik heb heel seizoen 1 van Heroes al gezien
Ik had geen zin om te wachten. Ik had paar delen gezien en toen dacht ik, ik moet verder kijken !!! dus toen heb ik de rest maar gedownloadquote:
Ja. Vette aflevering weerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef Houniet het volgende:
bijna weekendik zit al op de 50 uur deze week. vanavond tot 2100 en morgen nog van 1000 / 1700
dan weekend
@ Pietertje, nog Heroes gezien?
Ik kan er niet meer tegen.. ik ben de dvd aan het downloadenquote:
Zal ik vertellen hoe het afloopt ?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:38 schreef PieterBas het volgende:
Ik kan er niet meer tegen.. ik ben de dvd aan het downloaden..
NEEquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik vertellen hoe het afloopt ?
Nee.. anders had ik wel in de USA topic gekeken..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik vertellen hoe het afloopt ?
Ja!quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. anders had ik wel in de USA topic gekeken..![]()
![]()
![]()
Oke ik neem dus aan dat jullie het niet willen weten, dan hou ik mijn mond welquote:
10 maanden naar zweden , noem je dat nog een vakantie ?quote:
Oh ik ben nog niet verder gekomen dan aflevering 5, heb gewoon echt geen tijdquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen PB, maar ik heb heel seizoen 1 van Heroes al gezien
Ik ga over 2 weken bij mijn schoonzus in Turkije op bezoek met mijn loverquote:
Het is zeker een hele goeie serie ! elke keer aan het eind van een serie moest ik gewoon verder kijken. Ik heb seizoen 1 in 1.5 dag gekekenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ik ben nog niet verder gekomen dan aflevering 5, heb gewoon echt geen tijd![]()
En het is zo´n puike serie!
Dat jij nou maar 2 week vakantie per jaar hebt...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
10 maanden naar zweden , noem je dat nog een vakantie ?
Thats life !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat jij nou maar 2 week vakantie per jaar hebt...!![]()
Lekker een beetje vrouwen checken in Zweden enzo, soms een college volgen!![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat jij nou maar 2 week vakantie per jaar hebt...!![]()
Lekker een beetje vrouwen checken in Zweden enzo, soms een college volgen!![]()
heb jij net zo veel zin als ik?quote:
Zit de dagen zo beetje af te tellenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij net zo veel zin als ik?![]()
Ow en Tear, that's YOUR life! mijn leven bestaat voornamelijk (nog) uit studeren en niets doen!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit de dagen zo beetje af te tellen
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:43 schreef Leinonlein het volgende:
Ik ga over 2 weken bij mijn schoonzus in Turkije op bezoek met mijn lover![]()
quote:
Ik had het ook over het onderste gedeelte van jou bericht !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij net zo veel zin als ik?![]()
Ow en Tear, that's YOUR life! mijn leven bestaat voornamelijk (nog) uit studeren en niets doen!
denk je?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]leuk
[..]! mooie dames daar :" ik ben jarloers.. denk ik
ow...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had het ook over het onderste gedeelte van jou bericht !![]()
26 dagenquote:
Ik nog 23!quote:
Nee gekquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow...!ik dacht dat je doelde op de hoeveelheid vakantie die jij had!
hoeveel vakantie heb je dan? 3-4 week?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee gek2 weken vakantie is veels te kort, dat is marteling ! geen leven
![]()
Euh 24 vakantiedagen in totaal ofzoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hoeveel vakantie heb je dan? 3-4 week?Volgende zomervakantie heb ik 3 maand!
heerlijk he? 2 week zomervakantie?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euh 24 vakantiedagen in totaal ofzo
Heb 2 weken zomervakantie gehad, heb nu nog 11 vrije dagen staan
Nee het is echt kut maar je wend er vanzelf aan. En de vakantie periode is hier ook niet echt heel erg druk ofzo. Dus is een beetje verlengde vakantie waarbij ik wel vroeg mn bed uit moetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heerlijk he? 2 week zomervakantie?
Ik heb, als ik hier in vaste dienst zou gaan, 31 tot 36 vakantie dagen exclusief de vele vrije dagen!
Maar dat is toch normaal, ik krijg er ook 2 per maand, dus 24 per jaar. Kan er best mee leven hoor, bovendien hebben Duitsers om elk wissewasje vrijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Euh 24 vakantiedagen in totaal ofzo
Heb 2 weken zomervakantie gehad, heb nu nog 11 vrije dagen staan
wat jijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef ETA het volgende:
over paar week ben ik permanent op zomervakantie.....................
Ja helaas is het inderdaad normaal. Maar het is wel te weinigquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Maar dat is toch normaal, ik krijg er ook 2 per maand, dus 24 per jaar. Kan er best mee leven hoor, bovendien hebben Duitsers om elk wissewasje vrij![]()
als je dat echt te weinig vindt moet je geen 40 uren contract nemen (tenminste hoeveel heb jij? Ik 40...)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja helaas is het inderdaad normaal. Maar het is wel te weinig
Ja ik ook 40 maar dat heb ik ook wel nodig anders hou ik geen geld overquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
als je dat echt te weinig vindt moet je geen 40 uren contract nemen (tenminste hoeveel heb jij? Ik 40...)
er is nog zoiets als zuidelijk halfrond.....heb ik nog niet gehadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat jijjij hebt toch alles al zo'n beetje gezien?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:09 schreef ETA het volgende:
[..]
er is nog zoiets als zuidelijk halfrond.....heb ik nog niet gehad
jij toch ook?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:08 schreef Leinonlein het volgende:
Whoohoo, even gegeten net en tot mijn grote verbazing heeft onze nieuwe marketingstagiair een tongpiercing
weet ik niet heb nog nooit met je een dame met een tongpiercing gezoend!quote:
Hoeveel geld krijg je?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef PieterBas het volgende:
Ik kijk net even in mijn ongewenste post.. krijg ik een mailtje uit China...
* PieterBas heeft nu ook een mailnegertchinees![]()
10%quote:
quote:Dear Sir/Madam,
WANLIDA TEXTILE COMPANY CHINA
IMPORT/EXPORT & FREIGHT FWDG SVCS. need representatives in Europe, Canada and
North America to represent its interests with some companies that export
products from CHINA to these continents.
You can be compensated with between 10% for your service.
If you are interested and for more information, please send an Email with full
details to:wanlidatextilechina_company@yahoo.com.cn
dat is bijna genoeg om je hele zweden periode te dekken!quote:
ja.. kan ik daar een Volvo XC90 van kopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is bijna genoeg om je hele zweden periode te dekken!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ja.. kan ik daar een Volvo XC90 van kopen![]()
Tuurlijk nietquote:
In het Duits?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Het dochterje van een dame van kantoor was vandaag hier.. Komt ze net binnenlopen met een hele stapel papier voor mij...!
Allemaal tekeningen!![]()
ow en een stuk text dat ik wel duits moet leren!![]()
jaquote:
quote:Lieber Jan Pieter,
Ich finde er schön das die hier bist
aber was du noch lernen müsstest ist Deutch.
En dan staat er nog onder:
Deine Pheline
Unterschrift
zal wel raar zijn als ze dat dan in het Engels zou zeggenquote:
nou ze kon mijn engels verstaan, en ze sprak al 3 zinnetjes engels...!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zal wel raar zijn als ze dat dan in het Engels zou zeggen
* Kuno_van_Dijk zwaaitquote:
* Kuno_van_Dijk bied ReMcOrE een biertje aanquote:
* ReMcOrE zegt dankjewel en gaat biertje drinken terwijl hij de Tour kijktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
* Kuno_van_Dijk bied ReMcOrE een biertje aan
* Kuno_van_Dijk pakt zn tas in en gaat op zoek naar iets waar hij lekker onderuit gezakt bier kan zuipenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE zegt dankjewel en gaat biertje drinken terwijl hij de Tour kijkt![]()
* ReMcOrE gaat zo ff wat etenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
* Kuno_van_Dijk pakt zn tas in en gaat op zoek naar iets waar hij lekker onderuit gezakt bier kan zuipen
Lijkt me geen probleem in duitsland!
gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef Leinonlein het volgende:
YES! Ik heb 20 augustus (mijn 2e dag in NL) een sollicitatiegesprek
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:50 schreef Leinonlein het volgende:
YES! Ik heb 20 augustus (mijn 2e dag in NL) een sollicitatiegesprek
En, wanneer is dat dan, is dat in Italie? Ik raak altijd een beetj ein de war van jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef ETA het volgende:
[..]
ik heb ook een sollicitatie, 4 dagen nadat ik terug ben in Europa
alvast veel succes gewenstquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:54 schreef Leinonlein het volgende:
Remcore ReMcOrE het is bij een online marketingbureau, weet niet precies wat voor functie ik wellicht krijg, was namelijk een open solliciatie. Ik hoop gewoon wat meer online marketing en new media te kunnen leren. Ik vind het nu al spannend hihi!
zie:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:00 schreef Leinonlein het volgende:
Oeeeh dankjeeeewelll
En excuses voor het foutief gebruik van kleine letters in je naam!
quote:
Zullen we er dan maar 46 van makenquote:
Is die nu vol dan?quote:
ik zei alleen dat ik hem ff vol ging maken, niet op welke termijn ik dat ging doenquote:
wazaaah!!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef Houniet het volgende:
woesah
hier alles goed, net ff een paar lekkere tosti's gegeten en zometeen even naar Hengeloquote:
ja, ik ook, maar zoals het nu staat zijn we met z'n 2-enquote:
dat heb je altijd in de zomervakantiequote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik ook, maar zoals het nu staat zijn we met z'n 2-ende rest is op vakantie, en 1 heeft er feestje...
ik lees net dat er 2 terug zijn van vakantie, maar die zijn moe en hebben geen zinquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat heb je altijd in de zomervakantie
Had je vandaag de tijd...!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zei alleen dat ik hem ff vol ging maken, niet op welke termijn ik dat ging doen![]()
Auto gevonden? Ben vandaag naar de Meilenwerk in berlijn geweest!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weinig tijd vandaag, was op auto-jacht
Is die nu vol dan?quote:
leuke auto gevonden, VW Polo uit 2000, maandag proefritjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Auto gevonden? Ben vandaag naar de Meilenwerk in berlijn geweest!2 Enzo"s gezien, heeeeleeboel mercedessen, porsches in overvloed. Nog meer ferrari's,lamborghini's masarati's en nog veel meer geil spul!
ik had nog geen ja of nee van jou gehoordquote:
Hoop voor je dat die Polo een beetje bevalt!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
leuke auto gevonden, VW Polo uit 2000, maandag proefritje
[..]
ik had nog geen ja of nee van jou gehoord
ik ga wel een voorzichtige poging doen om 300 te halenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nou dan nu de vraag is die al vol? of hoe zit dat? Ik ga trouwens zuipen vanavond weet niet of ik het overleef...! [afbeelding]
daarom, degelijke bak, zag er goed uit, paar kleine details maar die werden nog verholpen, ben vanmiddag al wezen kijkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hoop voor je dat die Polo een beetje bevalt!VW is vaak wel kwaliteit!
ik ga zo ff douchen, vanavond naar de bios toequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net wezen BBK'en en nu wacht de afwasDus dat nu maar ff gaan doen, daarna nog ff Hustle kijken en dan nog ff gamen en vroeg naar bed vandaag
welke film?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga zo ff douchen, vanavond naar de bios toe
het gaat toch niet doorquote:
Die crash van Hamilton gaat mij punten kostenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond allen
Ik heb weer gewerkt vandaag van 7 - 13:45 uur, daarna kwalificatie F1 gekeken en vervolgens de tijdrit in de Tour de France.
RaikkonenVinokourov
Rasmussen
Morgen eerst de race van de F1 kijken en daarna een hopelijk weer mooie bergrit kijken in de Tour
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
we gaan ff milkshake halen bij de Mac en dan zien we wel verder
Brennan Heartquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef Houniet het volgende:
ik weet niet waar we heen moeten [afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die crash van Hamilton gaat mij punten kosten![]()
Dankzij Hamilton heb ik nog best wel een klote team... Tijd om eens de Aguri's te lozenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg geld voor de top-rijders
Ik heb nu een volledig Williams-team. Hopelijk doen ze het morgen goed, zodat ik Kubica kan kopen en daarna voor Kimi kan sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |