Je had nee kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:24 schreef MdMa98 het volgende:
Gezellig hoor. Heb ik voor gisteren mijn vriendin te eten gevraagd, een prachtig menu samengesteld etc.
Tafel gedekt, wijntje ingeschonken, kaarsje aan... we zitten amper of : "mag as the world turns aan tijdens het eten" De sfeer alweer helemaal verpest...
klacht: Vrouwen die soapverslaving hebben...kan dat nou niet even wachten?
![]()
Gevolg: Het eten was snel op en de tv ligt buiten op straat...
Soaps kijken okay, maar soapverslaving![]()
Iemand zulks?
spuit 11quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:28 schreef minkuukel het volgende:
Volgende keer snoeiharde prün tijdens het eten![]()
Dat zal haar leren![]()
![]()
Dat dusquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Had je een vriendin van meer niveau aan de haak moeten slaan, lul.
Dat ook ja !!quote:
Tsja ATWT is óók een bepaald soort cultuur ja ...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:33 schreef MdMa98 het volgende:
cultureel aangelegd
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:26 schreef BobRooney het volgende:
Wat een asowijf![]()
Volgende keer dat zij jou aan het pijpen is, moet je de Tour de France aanzetten ofzo...
Iedereen heeft wel een naar tikkie. Maar kom op zeg, moeite doen en romantisch alles regelen en dan ditquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:33 schreef MdMa98 het volgende:
ach verder is ze wel een enorme schat hoor, lerares en cultureel aangelegd. prachtig figuur en een lief koppie, gelukkig geil als boter dus dan zal ik de soaptik maar moeten accepteren
Ga jij altijd een potje w3 spelen als je vriendin zit te bleren?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
Dumpz0ren
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:55 schreef Noorseviking het volgende:
dumpen die hap.
misschien zet ik haar en de tv wel in V&A te koopquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Je had haar met TV en al de deur uit moeten flikkeren![]()
ik zei al tegen dr: kijk je morgenochtend toch even..quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:05 schreef zout-droppie het volgende:
ATWT kun je ook geen enkele aflevering van missen. Word dus tijd voor een videorecorder of hardeschijf om ze op te kunnen nemen. En anders word er altijd nog de volgende ochtend een herhaling uitgezonden.
En dan dacht ik dat ik al erg was maar jou vriendin slaat alles
Je weet dat dan alles waarschijnlijker nog erger word?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ik zei al tegen dr: kijk je morgenochtend toch even..
"ja maar dan kom ik laat mijn bed uit en moet daarna naar mijn zus"
ik heb maar toegegeven anders werd t hoofdgerecht koud....
maargoed verder is ze een schat en wie weet...![]()
![]()
Had je niet een denkbeeldige vriendin kunnen nemen zonder soap verslaving?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:33 schreef MdMa98 het volgende:
ach verder is ze wel een enorme schat hoor, lerares en cultureel aangelegd. prachtig figuur en een lief koppie, gelukkig geil als boter dus dan zal ik de soaptik maar moeten accepteren
Juist!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Zoiets moet je idd andersom doen...
Leuke intieme sfeer, leuk pakje aan.... "Leuk schat, maar De wedstrijden begint, spreek je over 1,5 uur wel, maar je mag wel meekijken hoor!".
keej ik vind t ook leuk om te zien, maar t is dan gewoon irritant als je als man eens je best doet om je vrouwtje te verwennen met een lekker hapje..quote:
Krijg je zo'n vertoning als bij Schone Schijn... Yes dear, yes dear...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:13 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Je weet dat dan alles waarschijnlijker nog erger word?![]()
![]()
Ik vind het persoonlijk echt niet kunnen als iemand zoveel moeite voor je doet er zo respectloos mee om te gaan.
ik moet kotsten van dusty ..en van paul.. en zn zus is al helemaal een domme rooie..quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef RM-rf het volgende:
Meekijken en gewoon vragen gaan stellen:
Is kenneth nu nog bij die ene vrouw die in een rolstoel zat, of is hij toch teruggegaan naar Melinda die zwanger van hem was ...
maakt Trisha nog die wereldreis of heeft ze plastische chirurgie ondergaan en is nu wer teruggekomen met een héél ander gezicht?
Weet Dave nu al dat hij eigenlijk het onechte kind is van Esmeralda en Dean, uit een kortstondige affaire die ze toen in hawai hadden?
Hollander. Watje. Je had t écht niet moeten pikkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:11 schreef MdMa98 het volgende:
ik heb maar toegegeven
Typisch dat dat er weer bijgeschreven moet worden...quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ik kijk t ook, al ben ik geen homo...
raar hèquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Typisch dat dat er weer bijgeschreven moet worden...
Das nou de reden dat je romantiek moet overslaan, en gewoon moet neuken!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:24 schreef MdMa98 het volgende:
Gezellig hoor. Heb ik voor gisteren mijn vriendin te eten gevraagd, een prachtig menu samengesteld etc.
Tafel gedekt, wijntje ingeschonken, kaarsje aan... we zitten amper of : "mag as the world turns aan tijdens het eten" De sfeer alweer helemaal verpest...
![]()
Iemand zulks?
Je kan je dus goed indentificeren met Craig? Weten we meteen wat voor mannetje jij bentquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:24 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ik moet kotsten van dusty ..en van paul.. en zn zus is al helemaal een domme rooie..
doe mij Craig maar.. lekker sneaky en alles voor elkaar krijgen..
Kijk, zinvolle tip.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:25 schreef teamlead het volgende:
maar als je weet dat ze atwtverslaafd is... waarom dan niet zorgen dat het eten daarna pas op tafel staat?
Hoef jij die crap niet te kijken, want jij staat te koken.
Ik krijg het vermoeden dat het geen vraag was.quote:
Of ze heben dan ook totaal geen aandacht meer vor je.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:30 schreef karr-1 het volgende:
Vrouwen en soaps is zoiezo een dodelijke combinatie. Doe je een keer iets romantisch, krijg je dat weer.
Ja, dan word ,t juist verdacht.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Typisch dat dat er weer bijgeschreven moet worden...
Word ze waarschijnlijk chagrijnig, alsnog TS z,n etentje verpest, en zij word manisch depressief en gaat zelf een soap staan maken door ruzie te schoppen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:11 schreef Athmozz het volgende:
voor de volgende keer weet je het, gewoon de kabel uittrekken voor het eten.
Sorry schatje, storing op de kabel...
Dus daarom moet TS alles maar toestaan?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:14 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Word ze waarschijnlijk chagrijnig, alsnog TS z,n etentje verpest, en zij word manisch depressief en gaat zelf een soap staan maken door ruzie te schoppen.
Volgende keer dat zij jou aan het pijpen is, moet je de Tour de France aanzetten ofzo...
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dus daarom moet TS alles maar toestaan?
Logisch dat zo'n opvoedmoment even de sfeer verpest, maar als je alles toestaat is het hek toch van de dam?quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:19 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Maar de kabel eruit trekken is bij dit soort figuren vragen om problemen.
Ja oke, daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Logisch dat zo'n opvoedmoment even de sfeer verpest, maar als je alles toestaat is het hek toch van de dam?
quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Logisch dat zo'n opvoedmoment even de sfeer verpest, maar als je alles toestaat is het hek toch van de dam?
Gewoon wel een tv in je woonkamer maar je keuken zo groot maken dat je er een grote tafel neer kan zetten om te eten heeft ook zo z'n voordelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmm.. Geen TV in je woonkamer hebben staan heeft zo z'n voordelen...
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle soaps zijn kut.
Wat een asowijf![]()
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ik kijk t ook, al ben ik geen homo...
nee ze heeft wel de complimenten gegeven en meer gegeten dan wat ze ooit heeft gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft ze nog wel iets gezegd over het eten, de avond zelf? Of heeft ze er gewoon een berg zout en pindasaus overheen gegooid en TV gekeken?
en dan de volgende keer zit ze aan haar vriendin te vertellen dat haar vriend 'nooit eens iets leuks doet'quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:24 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
Iemand zulks?
Dat wordt allemaal minder, maar ATWT is blijvend.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:33 schreef MdMa98 het volgende:
Uhh ik hoop toch zeker wel dat die kansloze soap een keer van de buis gaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:18 schreef Looter het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal minder, maar ATWT is blijvend.I pity you
![]()
als mijn vriendin dat zou doen, zou ik zeggen: "ja natuurlijk".quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:24 schreef MdMa98 het volgende:
![]()
Iemand zulks?
Ik reken er niet op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh ik hoop toch zeker wel dat die kansloze soap een keer van de buis gaat![]()
die soap loopt in Amerika al meer dan 50 jaar.........Ik zou er niet op rekenen dat die ooit nog verdwijntquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh ik hoop toch zeker wel dat die kansloze soap een keer van de buis gaat![]()
OMGWTF.... komt allemaal door van die kansloze kutlui, dat zulk soort bagger op de tv blijftquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:38 schreef Looter het volgende:
[..]
Ik reken er niet op.![]()
Van wikipedia: ATWT begon op maandag 2 april 1956 om half twee 's middags.![]()
De kernvraag!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:01 schreef Koenholio het volgende:
Maar je hebt dus niet geneukt?
le-zen:quote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:01 schreef Koenholio het volgende:
Maar je hebt dus niet geneukt?
Ontopic:quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:50 schreef MdMa98 het volgende:
De avond verliep verder wel okay hoor.. goede sex enzo![]()
Whatever, dan maar een blok zeep in de soep als ze niet luisterdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
ehm... ik denk dat een blok zeep wat passender is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |