Gewoon wel een tv in je woonkamer maar je keuken zo groot maken dat je er een grote tafel neer kan zetten om te eten heeft ook zo z'n voordelenquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
hmm.. Geen TV in je woonkamer hebben staan heeft zo z'n voordelen...
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle soaps zijn kut.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:26 schreef BobRooney het volgende:
Wat een asowijf![]()
Volgende keer dat zij jou aan het pijpen is, moet je de Tour de France aanzetten ofzo...
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:22 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ik kijk t ook, al ben ik geen homo...
nee ze heeft wel de complimenten gegeven en meer gegeten dan wat ze ooit heeft gedaanquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft ze nog wel iets gezegd over het eten, de avond zelf? Of heeft ze er gewoon een berg zout en pindasaus overheen gegooid en TV gekeken?
en dan de volgende keer zit ze aan haar vriendin te vertellen dat haar vriend 'nooit eens iets leuks doet'quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:24 schreef MdMa98 het volgende:
Gezellig hoor. Heb ik voor gisteren mijn vriendin te eten gevraagd, een prachtig menu samengesteld etc.
Tafel gedekt, wijntje ingeschonken, kaarsje aan... we zitten amper of : "mag as the world turns aan tijdens het eten" De sfeer alweer helemaal verpest...
klacht: Vrouwen die soapverslaving hebben...kan dat nou niet even wachten?
![]()
Gevolg: Het eten was snel op en de tv ligt buiten op straat...
Soaps kijken okay, maar soapverslaving![]()
Iemand zulks?
Dat wordt allemaal minder, maar ATWT is blijvend.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:33 schreef MdMa98 het volgende:
ach verder is ze wel een enorme schat hoor, lerares en cultureel aangelegd. prachtig figuur en een lief koppie, gelukkig geil als boter dus dan zal ik de soaptik maar moeten accepteren
Uhh ik hoop toch zeker wel dat die kansloze soap een keer van de buis gaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:18 schreef Looter het volgende:
[..]
Dat wordt allemaal minder, maar ATWT is blijvend.I pity you
![]()
als mijn vriendin dat zou doen, zou ik zeggen: "ja natuurlijk".quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:24 schreef MdMa98 het volgende:
Gezellig hoor. Heb ik voor gisteren mijn vriendin te eten gevraagd, een prachtig menu samengesteld etc.
Tafel gedekt, wijntje ingeschonken, kaarsje aan... we zitten amper of : "mag as the world turns aan tijdens het eten" De sfeer alweer helemaal verpest...
klacht: Vrouwen die soapverslaving hebben...kan dat nou niet even wachten?
![]()
Gevolg: Het eten was snel op en de tv ligt buiten op straat...
Soaps kijken okay, maar soapverslaving![]()
Iemand zulks?
Ik reken er niet op.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh ik hoop toch zeker wel dat die kansloze soap een keer van de buis gaat![]()
die soap loopt in Amerika al meer dan 50 jaar.........Ik zou er niet op rekenen dat die ooit nog verdwijntquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh ik hoop toch zeker wel dat die kansloze soap een keer van de buis gaat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |