Zusje van appelsientjequote:Op donderdag 19 juli 2007 10:39 schreef pascalheister het volgende:
wie is ientje?
Ehmmmm.... wel erg op zoek, en geboren tsjechischquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Is die collega van je knap?
het begint gelijk te bewolken hierquote:
Dat zeg ik dus niet in verband met spoilers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:53 schreef Suijk het volgende:
Gaat Pottertje dood?
Hehe, wat een tactloze mongool.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Harry Potter fans die niet uit willen vinden hoe boek 7 mogelijk eindigt zouden er wijs aan doen om nu.nl niet te bezoeken vandaag.
Lang geleden dat iemand me zo geirriteerd heeft gemaakt dat ik een mailtje stuur.
Kijk uit dat je 'm geen complimenten geeft.quote:
Te laat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk uit dat je 'm geen complimenten geeft.
quote:
Thanx...had trouwens liever verse melk van Tepeltjequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Samen met wat van de good old ultraviolence?
Bedankt voor deze waarschuwing...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Harry Potter fans die niet uit willen vinden hoe boek 7 mogelijk eindigt zouden er wijs aan doen om nu.nl niet te bezoeken vandaag.
Lang geleden dat iemand me zo geirriteerd heeft gemaakt dat ik een mailtje stuur.
zweet kan het inderdaad niet geweest zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo, het werd tijd dat ik m'n Ajax-shirtjes een keer waste. Die dingen zaten helemaal onder de biervlekken.
Lieve schat, ik geloof het plot wat op NU.nl staat gewoon nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ssssssssssssssssstquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieve schat, ik geloof het plot wat op NU.nl staat gewoon niet
toch wel met zoutzuur he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo, het werd tijd dat ik m'n Ajax-shirtjes een keer waste. Die dingen zaten helemaal onder de biervlekken.
jawel harry potter is stomquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waarschuwing...
Ik snap niet dat mensen dat leuk vinden.. omdat het plot te vertellen....
Zo snap ik ook de mensen niet die een boek zo spannend vinden dat ze de laatste bladzijden gaan lezen![]()
Dat kan, maar ik roep alsnog maar ff een waarschuwing.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieve schat, ik geloof het plot wat op NU.nl staat gewoon niet
Ik waarder dat zeerquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik roep alsnog maar ff een waarschuwing.
Dank voor de waarschuwing!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ach, ze kwam in ieder geval weer eens opdagen bij een concertquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef pascalheister het volgende:
Amy Winehouse spuugt naar fans
wat een stom wijf blijft het ook
Ja, daar gaat het toch om?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef Againzender het volgende:
ach, ze kwam in ieder geval weer eens opdagen bij een concert
Ik ben anders gewoon hier hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het toch om?
Die moet echt weer eens in Rehab als je het mij vraagt.
Nog 2 uurtjes
En een alleraardigst lekker ding net aan de balie
Nu kan ik iets heel flauws naar binnen schoppen bij je, maar ik doe het nietquote:
Schop maar!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu kan ik iets heel flauws naar binnen schoppen bij je, maar ik doe het niet
Wie verlost mij van dé dip van de dag?
Ikke nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nu kan ik iets heel flauws naar binnen schoppen bij je, maar ik doe het niet
Wie verlost mij van dé dip van de dag?
Neuken ?quote:
Oeh lekker.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:43 schreef tong80 het volgende:
Moeders kwam net langs met 4 grote bakken spaghettie uit eigen keuken![]()
![]()
Oe, ik ben er ong. om half 6quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:43 schreef tong80 het volgende:
Moeders kwam net langs met 4 grote bakken spaghettie uit eigen keuken![]()
![]()
Mijn biologische vader was een Italiaan.quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oeh lekker.
Ook op de manier gemaakt zoals ze dat doen in de regio waar ze vandaan komt (ze is toch Italiaans ? )
Mooie Marioquote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn biologische vader was een Italiaan.
Het enige dat ma nog met Italië heeft is Mario Cippolini waar ze grote fan van was
Okeequote:Op donderdag 19 juli 2007 16:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn biologische vader was een Italiaan.
Het enige dat ma nog met Italië heeft is Mario Cippolini waar ze grote fan van was
ben nog een keertje bij een concert geweest....was echt verreweg de jongste daat en dan eigenlijk verreweg met hoofdletters geschreven.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:45 schreef tong80 het volgende:
Voor Bluezz:
[TV-TIP] Cuby ande the blizzards. Ned-3
quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:36 schreef Bluezz het volgende:
Ole, maak jij es een nummertje voor Zjimz en trek tong ff aan zijn tong.
Dan kan ik hier opruimen en afsluiten
Hoi L, help jij Ole ff?
Kan je wel zeggenquote:
Is raar Digger. Even settelen in het nieuwe huis en je weet niet beter.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:38 schreef DIGGER het volgende:
Verhuisweekend is begonnen. Zie er tegenop en heb er zin in tegelijk. Vreemd gevoel wel
Theo Lucius ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:54 schreef sjimz het volgende:
Potverdorie Ajax slaat wel weer een grote slag op de transfermarkt hoor
hopelijk doet hij het goedquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
36 oud spaans ex-international van Athletic Bilbao.
De nieuwe pinch hitter
GRRRRRRquote:
35 jaarquote:AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft zich versterkt met de 35-jarige Spanjaard Ismael Urzaiz. De gelouterde spits van Athletic Bilbao ondertekent een contract voor een jaar bij de Amsterdamse club.
Hij is al medisch goedgekeurd en wordt op korte termijn gepresenteerd. ,,Hij is zo fit als een hoentje'', liet technisch directeur Martin van Geel weten.
Je kunt Mols ook als pinchhitter aantrekken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
36 oud spaans ex-international van Athletic Bilbao.
De nieuwe pinch hitter
Hoen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:19 schreef Beschouw het volgende:
35 jaarVan Geel kan beter zeggen dat die Spanjaard zo fit is als een hoen.
Ga je ook nog in de bediening vanavond Clauu ??quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Moi!
slaap lekkerquote:
Verzorgt Broeder Golfer je niet goed genoeg ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz 's enkel doet nu echt au, steekt, klopt, is dik voet teen knie auw en stuur in buik voel ik nog
Ik ben echt zieligggggggggggggggggg
Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat ik niet achter de bar kan vannacht mannen
kun je het beste even een afspraakje maken met zuster Bluezz, die is echt heel........shit, dat ben je zelf.....en nuquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz 's enkel doet nu echt au, steekt, klopt, is dik voet teen knie auw en stuur in buik voel ik nog
Ik ben echt zieligggggggggggggggggg
Hadden we al gedaan, alleen de zwelling was er al.quote:
Mijn neef, die in Nijmegen woont doet het wel goed, met (veel) drank op zijn balkon en wat vrienden aanmoedigenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:45 schreef Ole het volgende:
je moet het maar volhouden zeg, zo 4 dagen elke dag 40 km lopen.
Fietsend vind ik het al een pokke-eind..
Dat vind ik heeeeel knap tong!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:10 schreef tong80 het volgende:
Net opgeteld 20 keer per dag 2 meter lopen naar de ijskast geeft :
Iets meer dan 14 kilometer. Ben ik een sportman of niet ?
Oh shit ik vergeet de tochten naar de Albert Hein nog.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:11 schreef Ole het volgende:
maar de rest laat je brengen?
Ze ligt al in ons bedje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:13 schreef Beschouw het volgende:
Nog massage nodig bluezz?
Als ze haar enkel gewassen heeft, geef daar dan maar een kusje van mij. Wens haar beterschap.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze ligt al in ons bedje.
En masseren van een verzwikte enkel (met mogelijk wat scheurtjes in de enkelband) lijkt mij niet zo'n best plan.
Juist wel man. Net onder haar billen beginnen, dan naar beneden, bij de knie zegt ze ga door. En bij de enkel hoor je wat je altijd hoort van Bluezz als je sex hebt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze ligt al in ons bedje.
En masseren van een verzwikte enkel (met mogelijk wat scheurtjes in de enkelband) lijkt mij niet zo'n best plan.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:28 schreef tong80 het volgende:
Juist wel man. Net onder haar billen beginnen, dan naar beneden, bij de knie zegt ze ga door. En bij de enkel hoor je wat je altijd hoort van Bluezz als je sex hebt.
Trustenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
Maar ik ga ook maar eens het (v)echtelijk bedje opzoeken.
Morgen nog een druk werkdagje en dan lekker alweer weekend.
Trusteh!
trusten, en voorzichtig met het enkeltje!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:33 schreef golfer het volgende:
Maar ik ga ook maar eens het (v)echtelijk bedje opzoeken.
Morgen nog een druk werkdagje en dan lekker alweer weekend.
Trusteh!
Prostaat .quote:Op vrijdag 20 juli 2007 04:41 schreef tong80 het volgende:
Ik mot gvd weer pissen.
Is dat de leeftijd Golfert ?
Nee nee die heb ik meegenomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:53 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Vergeet je regenjas niet vandaag
leuk he, fietsen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef Suijk het volgende:
Bevalt je werk nog?
misschien ben je wel helemaal niet te dik?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef appelsientje het volgende:
Oja Sonja Bakker![]()
![]()
Ben nu 5 weken bezig.. ik fiets iedere dag naar mijn werk 2x per week sporten...
En werkelijk waar ik val NIKS!! af, helemaal niks!!![]()
doe je dan al die moeite voor.. en het resultaat.... Nou vanmiddag gewoon weer vet eten
![]()
![]()
SAS dagen werken veel beterquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:16 schreef appelsientje het volgende:
Oja Sonja Bakker![]()
![]()
Ben nu 5 weken bezig.. ik fiets iedere dag naar mijn werk 2x per week sporten...
En werkelijk waar ik val NIKS!! af, helemaal niks!!![]()
doe je dan al die moeite voor.. en het resultaat.... Nou vanmiddag gewoon weer vet eten
![]()
![]()
Tja helaasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien ben je wel helemaal niet te dik?
We doen beide Sonja... maar hij valt af en ik niet..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:36 schreef sjimz het volgende:
goedemorgen!
Sientje, vraag wat tips aan TR, die heeft er volgens mij 10 kilo afgekregen.
Schatje... dat doe ik dus allemaal ... ik eet gezonder, geen vette jus meer, geen sausjes, nogmaals ik fiets iedere dag en sport flink 2x in de week...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef Bluezz het volgende:
sientje : Ontbijten, lunch, avondeten, anderhalf liter water niets tussendoor, niet MINDER gaan eten! en bewegen, wedden dat je afvalt?
* Bluezz is terug van SEH.
enkelbanden gescheurdrib licht gekneusd
Wat voor sport doe je?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Schatje... dat doe ik dus allemaal ... ik eet gezonder, geen vette jus meer, geen sausjes, nogmaals ik fiets iedere dag en sport flink 2x in de week...
Het helpt gewoon geen ene flikker...
Spierkracht afgenomen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb een half jaar niet gefitnessed. Ik ben 5 kilo afgevallen met niks doen.
Veel sex wil ook wquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Schatje... dat doe ik dus allemaal ... ik eet gezonder, geen vette jus meer, geen sausjes, nogmaals ik fiets iedere dag en sport flink 2x in de week...
Het helpt gewoon geen ene flikker...
Cardio en krachttraining..quote:
Oja dat doe ik er ook al bij.. en dan toch niet afvallen..quote:
welk tempo op de loopband hou je aan, wat is de tijd dat je rent?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Cardio en krachttraining..
O en Bloesdat is pijnlijk... vooral je rib
![]()
[afbeelding]
Yup. Ik werk nu een half jaar full-time 's-avonds en dan komt het er echt niet van. Gelukkig heeft m'n nieuwe baan en normale werktijden en een eigen fitness-ruimte exclusief voor werknemers. Dus dan zit ik weer 4 dagen per week na het werk te sporten. Ideaal. Ben er erg blij mee. Bovendien kost het me dan geen cent. Fitnesskaarten in NL zijn erg duur.quote:
oooooooh dus het monpolieen is van de baan nuquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat doe ik er ook al bij.. en dan toch niet afvallen..
Ik ren en ik fiets 9 km/h a 10 km/h rennen en dat 20 min (ik heb nog niet zo'n goede conditie) en dan nog ff uitfietsen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
welk tempo op de loopband hou je aan, wat is de tijd dat je rent?
Je kan ook dingen combinerenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
oooooooh dus het monpolieen is van de baan nu![]()
In de eerste 20 minuten verbrand je alleen je vetten die uit suikers komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ren en ik fiets 9 km/h a 10 km/h rennen en dat 20 min (ik heb nog niet zo'n goede conditie) en dan nog ff uitfietsen.
En iedere dag totaal 50 min fietsen in een hoog tempo...
oke.. dus eigenlijk heeft het totaal geen nut dat ik iedere dag naar mijn werk fietsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
In de eerste 20 minuten verbrand je alleen je vetten die uit suikers komen.
Je moet eigenlijk langer lopen en fietsen wil je echt gaan afvallen. Het tempo is daarbij ondergeschikt, het is zelfs beter om 1 uur op en jog drafje te lopen dan 20 minuten voluit te lopen qua vetverbranding.
fietsen is altijd goed hoor !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.. dus eigenlijk heeft het totaal geen nut dat ik iedere dag naar mijn werk fiets
Maar goed ik moet dus langer aan de cardio gaan begrijp ik.
Idd, dat vond ik nou ook niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Je bent toch niet dik Sien?
Wauw, de arts, de broeder mjammiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:12 schreef Ole het volgende:
O bloesie toch!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
om de pijn wat te verzachten.
Waren de broeders nog wel een beetje![]()
Dit gaat dan wel weer ver vind ik.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:56 schreef nikky het volgende:
aerodynamic, Harry potter spoileren. Mail over een week maar eens. Misschien dat je dan terug kunt.
Ja, maar een weekbanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:15 schreef Bluezz het volgende:
Nou, je Harry Potter plezier kan goed vergalt worden door die grappenmakers.
Beschouw het als een tussenstand spoileren
Ik weg 89 kg... en ben maar 1,75m... dus (zwaar)overgewichtquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Je bent toch niet dik Sien?
Ik ben ook zolang en weeg 20 kilo minderquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weg 89 kg... en ben maar 1,75m... dus (zwaar)overgewicht
Dat wilde ik net horenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben ook zolang en weeg 20 kilo minder![]()
Je bent toch wel langer dan ik ??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben net zo lang en weeg 3 kg meer
SCH je wordt geroepen *fluit*
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:39 schreef borisz het volgende:
Go Sien you can do it![]()
Volg het Bloes dieet dat werkt goeden blijven volhouden
. De eerste week val je veel af de weken daarna denkt je lichaam wacht even dan wordt het wat minder. Maar als je doorgaat lukt het denk ik wel
.
Je kan het![]()
Positieve invloeden helpen ook
Ik weeg 86 en ben 1.90. Bij 90 zou ik aan licht overgewicht komen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weg 89 kg... en ben maar 1,75m... dus (zwaar)overgewicht
Ja maar ik heb 5 weken lang gedacht dat het ging lukken en dat ik er voor ging.. maar tja nadat de weegschaal 5 weken achter elkaar zegt dat het toch echt niet lukt....quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:48 schreef borisz het volgende:
[zieleknijpermode]
Het moet ook tussen de oren goed zitten,
kortom als je gaat denken het lukt niet, gaat niks af of heel weinig dan lukt het ook niet.
[/zieleknijpermode]
Is je weegschaal niet gewoon kapot?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ik heb 5 weken lang gedacht dat het ging lukken en dat ik er voor ging.. maar tja nadat de weegschaal 5 weken achter elkaar zegt dat het toch echt niet lukt....
Maar goed ik ben droog thuis
Nee helaas.. mijn vriendin is namelijk wel afgevallen...quote:
Misschien moeten jij en je vrouw een blad uit Rihanna's boek nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:11 schreef Suijk het volgende:
Er komt echt enorm kutweer aan...
Dan moet jij maar on top gaan en het werk doen ipv andersomquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee helaas.. mijn vriendin is namelijk wel afgevallen...
kutplaatquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en je vrouw een blad uit Rihanna's boek nemen.
Under my umbrella, ella, ella, ella, ella.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet jij maar on top gaan en het werk doen ipv andersom
Nu gaat er waarschijnlijk een wereld voor Sientje openquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan moet jij maar on top gaan en het werk doen ipv andersom
Wat klinkt dat gek, mijn vrouw.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en je vrouw een blad uit Rihanna's boek nemen.
Under my umbrella, ella, ella, ella, ella.
Dan doe je het beter dan ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat klinkt dat gek, mijn vrouw.
Maar zij is al weer werken en ik heb nog ruim 3 weken vrij, dus het is een opruimdag vandaag.
Ik vond 't ook al raar klinken in die post.quote:
Wat ik net in de Telegraaf las, was dat hij niet had opgegeven waar hij na de Tour is en dat er op die manier dus geen onverwachte controles kunnen worden uitgevoerd. Hij mag Denemarken dus niet verlaten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:20 schreef DarkShine het volgende:
Rasmussen in opspraak omdat hij 2 dopingcontroles tijdens zijn training heeft gemist...
Het gaat om voor de Tour (afgelopen juni).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat ik net in de Telegraaf las, was dat hij niet had opgegeven waar hij na de Tour is en dat er op die manier dus geen onverwachte controles kunnen worden uitgevoerd. Hij mag Denemarken dus niet verlaten.
Ik noem golfer bij voorkeur nog steeds mijn vriendquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:30 schreef Eilanden het volgende:
Daar heb ik ook last van'verspreek' me nog regelmatig
Groeten uit Parkstad!quote:Stevige regenbuien hebben voor wateroverlast gezorgd in heel Parkstad. Het meest getroffen is volgens de brandweer Hoensbroek. Het dak van de plaatselijke Albert Heijn staat op instorten.
Het gaat vooral om ondergelopen kelders, winkels en straten. Er zijn geen meldingen van blikseminslagen. Bij de regionale brandweer kwamen in korte tijd bijna 100 meldingen binnen van wateroverlast. Ook in de regio Midden-Limburg, Maastricht en Heuvelland is er sprake van wateroverlast, maar niet zo extreem als in Parkstad.
Mooi verhaal nu bij de NOS daarover.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat ik net in de Telegraaf las, was dat hij niet had opgegeven waar hij na de Tour is en dat er op die manier dus geen onverwachte controles kunnen worden uitgevoerd. Hij mag Denemarken dus niet verlaten.
Dat had het Westen vorige week. Daar berichtte het journaal ook over, de voglende dag op teletekst pagina 316 iemand uit Limburg 'Het is belachelijk dat het journaal zo berichtte over de waterlast etc etc. Wij hadden nergens last van, het was allemaal overdreven! Het is zeker omdat het in het Westen was!"quote:
Ik heb hier amper iets gehad. Een flinke donderslag waarvan je zou denken dat die in je achtertuin neerkwam. Maar meer niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat had het Westen vorige week. Daar berichtte het journaal ook over, de voglende dag op teletekst pagina 316 iemand uit Limburg 'Het is belachelijk dat het journaal zo berichtte over de waterlast etc etc. Wij hadden nergens last van, het was allemaal overdreven! Het is zeker omdat het in het Westen was!"
Ik denk dat de meeste regen nu wel voorbij isquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:25 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz hoopt dat ze kletsnat regent onderweg.
*Bloedheetzweetpoli hier*
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ben nog steeds niet helemaal bij.
Blijkt nu dat ik om half 5 al aan het eten koken was![]()
Hola!quote:
PH waar ben jequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:32 schreef Bjoro het volgende:
rtl7 Monthy Pythons Meaning of Life..... is dat wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |