Zusje van appelsientjequote:Op donderdag 19 juli 2007 10:39 schreef pascalheister het volgende:
wie is ientje?
Ehmmmm.... wel erg op zoek, en geboren tsjechischquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Is die collega van je knap?
het begint gelijk te bewolken hierquote:
Dat zeg ik dus niet in verband met spoilers.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:53 schreef Suijk het volgende:
Gaat Pottertje dood?
Hehe, wat een tactloze mongool.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Harry Potter fans die niet uit willen vinden hoe boek 7 mogelijk eindigt zouden er wijs aan doen om nu.nl niet te bezoeken vandaag.
Lang geleden dat iemand me zo geirriteerd heeft gemaakt dat ik een mailtje stuur.
Kijk uit dat je 'm geen complimenten geeft.quote:
Te laat.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kijk uit dat je 'm geen complimenten geeft.
quote:
Thanx...had trouwens liever verse melk van Tepeltjequote:Op donderdag 19 juli 2007 12:08 schreef Aanvoerder het volgende:
Samen met wat van de good old ultraviolence?
Bedankt voor deze waarschuwing...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Harry Potter fans die niet uit willen vinden hoe boek 7 mogelijk eindigt zouden er wijs aan doen om nu.nl niet te bezoeken vandaag.
Lang geleden dat iemand me zo geirriteerd heeft gemaakt dat ik een mailtje stuur.
zweet kan het inderdaad niet geweest zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo, het werd tijd dat ik m'n Ajax-shirtjes een keer waste. Die dingen zaten helemaal onder de biervlekken.
Lieve schat, ik geloof het plot wat op NU.nl staat gewoon nietquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ssssssssssssssssstquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieve schat, ik geloof het plot wat op NU.nl staat gewoon niet
toch wel met zoutzuur he?quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo, het werd tijd dat ik m'n Ajax-shirtjes een keer waste. Die dingen zaten helemaal onder de biervlekken.
jawel harry potter is stomquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze waarschuwing...
Ik snap niet dat mensen dat leuk vinden.. omdat het plot te vertellen....
Zo snap ik ook de mensen niet die een boek zo spannend vinden dat ze de laatste bladzijden gaan lezen![]()
Dat kan, maar ik roep alsnog maar ff een waarschuwing.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lieve schat, ik geloof het plot wat op NU.nl staat gewoon niet
Ik waarder dat zeerquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:13 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik roep alsnog maar ff een waarschuwing.
Dank voor de waarschuwing!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
ach, ze kwam in ieder geval weer eens opdagen bij een concertquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:32 schreef pascalheister het volgende:
Amy Winehouse spuugt naar fans
wat een stom wijf blijft het ook
Ja, daar gaat het toch om?quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef Againzender het volgende:
ach, ze kwam in ieder geval weer eens opdagen bij een concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |