quote:
Yep, en dan ga ik het zo opeten.quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:07 schreef hamkaastosti het volgende:
ik vil een kinderlijkje
met koffie uiteraardquote:
Ik moet er nog 3....quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:14 schreef jpg97 het volgende:
Op het werk, net offerte af zo even koffie pakken.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:52 schreef VonHinten het volgende:
Net uit bed gerold, in mijn boxer fokken en NU een boterham pakken
labiele emo.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:06 schreef linebear het volgende:
moet geloof ik weer aan het werk... maar er is geen werk momenteel
verder baal ik gewoon erg
ik ben het een keer met brechtje eens.....quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:37 schreef kyraaa het volgende:
Aan het msn-en, blowen en op FOK! aant rondkijken...
In films doen ze dat wel vaak hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:37 schreef linebear het volgende:
best lastig.... je kop in de wc stoppen en doorspoelen
als je zo p[raat word ik geil van je brechtjequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
In films doen ze dat wel vaak hoor![]()
Maar domme kneus..![]()
Ik zeg toch niet dat je je kop in de wc moet stoppen en door moet spoelen?
Maar dat je moet verzuipen in een BAK met EMOPIS. tiefusjosti.
*zucht*
TOOLquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:22 schreef HostiMeister het volgende:
tool te luisteren, katertje hebben
pfff jee man... je hebt het er maar druk mee... does ff rustig!!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:18 schreef covie het volgende:
roken, fokken, op tafel trommelen, rondjes lopen, rondkijken, bedenken of ik ga sporten vanavond, met colelga's kletsen, koffie drinken, water drinken, mail checken, debiele tekeningen maken op mijn blok, blij zijn.
Je moet voor mijn baan dan ook erg stressbestendig zijn, dat begrijp je wel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:25 schreef annelies80 het volgende:
[..]
pfff jee man... je hebt het er maar druk mee... does ff rustig!!!![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:28 schreef covie het volgende:
[..]
Je moet voor mijn baan dan ook erg stressbestendig zijn, dat begrijp je wel.
me irriteren aan jouquote:Op donderdag 19 juli 2007 10:02 schreef PushyGurl het volgende:
Ik zit me een sigaret te roken,en een kop koffie te drinken
En dat alles tijdens het fokken
Nam je niet per ongeluk een wat bitter snoepje?quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:59 schreef nicoo het volgende:
wijn drinken en peper muntjes eten, een tip voor alle fokkers eet nooit pepermunt terwijl je wijn aan het drinken bent![]()
![]()
![]()
Hoe laat is t daar nu dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:38 schreef Libris het volgende:
Op mijn werk, wachtend op een meeting die ik over 23 minuten heb...
Zie 3 posts boven je.... Zo noemt men datquote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:52 schreef RiDo78 het volgende:
M'n tijd aan het verdoen op kosten van de baas...
Nee, ik kan het niet echt werken noemen....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:53 schreef DeeCruise het volgende:
Zie 3 posts boven je.... Zo noemt men dat
6 uur later, dus mijn meeting was om 12:00quote:Op vrijdag 27 juli 2007 05:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hoe laat is t daar nu dan?
Meetings![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:46 schreef covie het volgende:
Fok! op tafel trommelen, mee neuriën met muziek
Vista luistert niet.... als je geluk hebt doet het toevallig wat jij wilt. Dat geldt overigens ook als je met je ramplank en ongedierte probeert Vista iets duidelijk te maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:25 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Windows Vista Ultimate naar mij laten luisteren (via Speech recognition.)![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
zitten, bier, fok, bored, muziek.![]()
Shag is zo 2004.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:01 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat dus.
Tevens shag rookt.
smsje ontvangen van me baas dat ut werken niet doorgaat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:26 schreef B_BOY het volgende:
badkamer aant poetsen, wim sonneveld luisteren, fokken, kijke naar het trieste weer en mezelf afvragen hoelaat ik moet werken, ondertussen met een vriendin via de sms proberen iets af te spreken.
Je weet wat ze zeggen over vrouwen die chocolade eten toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:41 schreef PushyGurl het volgende:
nou ik zit nu chocola te eten
Nee wat dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:59 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over vrouwen die chocolade eten toch?
dat ze bruine vingers krijgenquote:
rrrrrrrrrrrrright.......quote:
Woei ik krijg zojuist een berichtjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:12 schreef crossover het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrright.......
en me af aan het vragen waarom ik nog geen smsje terug heb gehad
Zo jaloers.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
jointje aan het roken, koffie aan het drinken en rtlz aan het kijken.
Zijn je senseo pads op?quote:
quote:
Ja inderdaad ik ook, gelukkig zitten er een stuk of 6 op loopafstandquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Doe maar luxe. Ik moet gewoon zelf naar de shop.
Zo vroeg?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:03 schreef ThinkTank het volgende:
opruimen...
Mwa, ben wakker sinds 3:30 en tracht al sinds weken wat orde te scheppen...quote:
Nou succes ermee danquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:13 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Mwa, ben wakker sinds 3:30 en tracht al sinds weken wat orde te scheppen...
ik las biertjequote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:07 schreef annelies80 het volgende:
Bietje fokken tijdens het werken...
Neeeee biertje die is om kwart voor 5 pas aan de beurt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik las biertje
OT: shaggie draaien en typen tegelijk...
Hey moet jij niet chocolade gaan kopenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:28 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Neeeee biertje die is om kwart voor 5 pas aan de beurt...![]()
uhm.... ja maar ik weet niet waar ik het naar toe mag brengenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:07 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hey moet jij niet chocolade gaan kopen
Nee, dit topic staat toevallig ook in mij AT lijstquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef annelies80 het volgende:
[..]
uhm.... ja maar ik weet niet waar ik het naar toe mag brengen![]()
En.... ben jij mij nou aan het achtervolgen?????????????![]()
Ooooow, jammer....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:33 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee, dit topic staat toevallig ook in mij AT lijst. En nu naar de winkel jij, hup!
![]()
Ligt eraan.. soms kan een zweepje wel een licht therapeutische werking hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:58 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Ooooow, jammer....![]()
Hey meneertje.... met dit, ben je niet echt troostend bezig he?
Zou je niet eerst beginnen met praten voordat je gelijk al je gereedschap tevoorschijn haalt? hahahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:09 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ligt eraan.. soms kan een zweepje wel een licht therapeutische werking hebben.
Halloquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:11 schreef Registratiefout het volgende:
Ik ben op zoek naar een voorsteltopic...![]()
Ben nieuw hier...![]()
Oh? heb ik geen ervaring mee.. dus vertel! zo gedetailleerd mogelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:37 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Zou je niet eerst beginnen met praten voordat je gelijk al je gereedschap tevoorschijn haalt? hahaha
En zacht beginnen om met zwepen e.d. verder te gaan is ook wel eens leuk!![]()
uhm....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Oh? heb ik geen ervaring mee.. dus vertel! zo gedetailleerd mogelijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Info zoeken over haar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:34 schreef pulletje het volgende:
ik ben hier nu "ik ben hier nu "ik ben hier nu "ik ben hier nu aan het typen" aan het typen" aan het typen" aan het typen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |